Quero Opublikowano 11 Stycznia 2018 Opublikowano 11 Stycznia 2018 (edytowane) Witam. Szukałem w całym necie ale nie mam 100% pewności. Czy Wkładając turbo z AWX (tańsze niż BRD a mała różnica) do silnika AJM trzeba zamontować oczywiście turbo i od strony dolotu redukcję z uszczelką, wąż gumowy zostaje stary, do starego kolektora wylotowego pasuje P&P a jak jest przy wylocie? Proszę potwierdzie co jeszcze trzeba , jak z wężami z oleju? Chciałbym to ogarnąć w 1 dzień. Dodatkowo kogo polecacie żeby wprowadzić korektę softu za rozsądne pieniądze po zmianie turbo, aktualnie jest program na ok 140-145 zrobiony przed kupnem w niemczech od 200tys auto jest po sofcie a teraz ma 400tys, silnik zdrowy po drodze były wymieniane pompki z golfa ajm. Jeszcze jedno pytanko: może ktoś polecić skąd można dobrą zregenerowaną turbawke AWXa dostać, bo serwisów turbosprężarek ostatnio to coraz więcej... Edytowane 11 Stycznia 2018 przez Quero
misiek95 Opublikowano 11 Stycznia 2018 Opublikowano 11 Stycznia 2018 31 minut temu, Quero napisał: Witam. Szukałem w całym necie ale nie mam 100% pewności. Czy Wkładając turbo z AWX (tańsze niż BRD a mała różnica) do silnika AJM trzeba zamontować oczywiście turbo i od strony dolotu redukcję z uszczelką, wąż gumowy zostaje stary, do starego kolektora wylotowego pasuje P&P a jak jest przy wylocie? Proszę potwierdzie co jeszcze trzeba , jak z wężami z oleju? Chciałbym to ogarnąć w 1 dzień. Dodatkowo kogo polecacie żeby wprowadzić korektę softu za rozsądne pieniądze po zmianie turbo, aktualnie jest program na ok 140-145 zrobiony przed kupnem w niemczech od 200tys auto jest po sofcie a teraz ma 400tys, silnik zdrowy po drodze były wymieniane pompki z golfa ajm. Jeszcze jedno pytanko: może ktoś polecić skąd można dobrą zregenerowaną turbawke AWXa dostać, bo serwisów turbosprężarek ostatnio to coraz więcej... Dolot i spływ oleju pasuje, wydech pasuje, połączenie z kolektorem jest takie same. Potrzebna Ci redukcja jeżeli chcesz użyć swojego węża, lub cały wąż z AWX. Sprężarki nie kupuj regenerowanej, tylko dobrą używkę. Najlepiej szukaj z jakiegoś 2.0- BPW, BLB. Są takie same, a znacznie młodsze.
Quero Opublikowano 11 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2018 Czy prawda to że turbo z BLB jest produkcji Rumuńskiej i z pierwszych roczników są gorsze? Czym sugerować się przy kupnie używki? Sporo tego a na odległość nie ma jak sprawdzić luzu wirnika... Kto z okolicy ogarnie korektę softu?
misiek95 Opublikowano 11 Stycznia 2018 Opublikowano 11 Stycznia 2018 Raczej bym się nie sugerował tym, czy jest produkcji rumuńskiej czy włoskiej. Widziałem rozpadnięte włoskie garetty, a sam miałem rumuńską w ajmie, teraz w awxie mam rumuńską z BLB. Patrz żeby była świeża rocznikiem i miała niewielki luz poprzeczny, wzdłużny zerowy. Geometria też powinna leciutko chodzić. Reszty nie jesteś w stanie sprawdzić
spanky Opublikowano 12 Stycznia 2018 Opublikowano 12 Stycznia 2018 Kto z okolicy ogarnie korektę softu?A skad jestes ? Jak coś to zapraszam do Otwocka .
Quero Opublikowano 12 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2018 Hej. Spanky slyszalem o Tobie ze robisz dobra robote i czytalem posta na forum ze robiles taki program. Niestety mam do ciebie 3h drogi, ale mam mozliwosc wgrania softu bo kiedys zafindowalem sobie mppsa zeby sciagnac soft w moim i przeanalizowac niemiecka robote. Z wgrywaniem nie mam problemu. Czy byla by mozliwosc uzyskania "gotowca" od Ciebie? Oczywiscie sie dogadamy... zaraz mnie tu objada ze gotowca chce dac ale... Turbo juz zamowilem z blb z rura od razu. Pozdrawiam.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się