wojtek9104 Opublikowano 12 Stycznia 2018 Opublikowano 12 Stycznia 2018 Witam. Mam a4 z silnikiem 1,9 BKE. Przed wymianą rozrządu kąt sychronizacji miałem na 0.0. Po wymianie vcds pokazywał -1,5 i tak jeździłem jakieś 2 miesiące. Postanowiłem ustawić dzisiaj kąt synchronizacji na 0.0 więc zgodnie z instrukcjami aby zmienić na + kręcę śrubą na kole przeciwnie do ruchu wskazówek zegara. Sprawdzam jest około -3. Kręcę jeszcze raz około -4. Następne próby kręciłem zgodnie do ruchu wskazówek zegara i tak ustawiłem kąt na +0,5 samochód jedzie zdecydowanie lepiej z dołu, spalanie chwilowe 0,6/0,8 l/h. Spotkał się ktoś z Was z takim przypadkiem kiedy ustawienie działa jakby na odwrót? Może to kwestia chińskiego interfejsu?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się