Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B6 1.8t BEX Quattro dyferencjał


lipekmx

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Kolejny problem który wystąpił w moim Bex'ie to luz na dyfrze ;/

Pytanie jak zabrać się za szukanie dyfra na przekładke ? Czy szukac tylko z wersji bex czy podejdzie jakis inny ? 

Może ktoś ma dojście do kogos kto sprzedaje lub sam ma na sprzedaż dyfer pasujący do mojego auta ?

Z tego co patrzyłem po wlepce i numerach części to może być most o nr 01R500045A ale nie jestem pewny.

26905679_1613940322005410_2038063363_o.jpg

Edytowane przez lipekmx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie patrz na numer tylko łatwiej znajdziesz po oznaczeniu - u Ciebie jest to dyfer FUB

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak, każdy dyfer FUB bedzie taki sam i nie ważne czy od 1.8 T czy od 3.0 Pb

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podkładki dostaniesz w aso lub wypalisz gdzieś np na laserze ale potem pasuje zrobić płaszczyznę na wymiar ale jest to kłopotliwe wiec najlepiej aso

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@elektryk88 masz nr tych podkładek moze ? i ile sztuk ich potrzeba ?

 

Edytowane przez lipekmx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podkładek potrzebnych do kasowania luzu pomiędzy kołem talerzowym a walkiem atakującym jest dwie, oraz dwie do mechanizmu różnicowego czyli sumaryczny koszt niewielki ok 30zł, ale ciężko jest trafić w odpowiedni wymiar a dokładny pomiar jest raczej niemożliwy więc jest to metoda prób i błędów. Podkładek regulacyjnych jest wiele rozmiarów nawet do setek mm. Warto jest kupić kilka różnych i próbować chyba że masz blisko do aso. Jest z tym trochę zabawy i trzeba uważać żeby nie było za ciasno bo można uszkodzić dyfer. Jeżeli chcesz to mogę podać stronkę gdzie sobie odczytasz nr podkładek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lipekmx odpuść sobie te podkładki bo z doborem ich to loteria

nie wiadomo ile razy bedziesz musiał rozkręcać dyfer żeby było dobrze dopasowane a to jest czasochłonne

niech kolega Ci napisze ile czasu on się bawił u siebie z doborem podkładek

szybciej i taniej bo ceny wahają się ok 250 - 300 zl za dyfer wyjdzie Ci kupienie używki w lepszym stanie od Twojego starego dyfra i zamontowanie go samemu i masz jeżdzące autko a jak bedziesz chciał to możesz się wtedy pokusić o "regeneracje" tego starego dyfra jak bedziesz go miał na stole :)

Edytowane przez MemberA4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie tak jak kolega napisał że jest to czasochłonne ale istnieje taka możliwość. Osobiście rozkręcałem cztery razy dyfer ale podkładek miałem kilka różnych i jak dobrze wylosujesz to w dwie godziny to zrobisz (nie licząc demontażu oraz montażu)

Oczywiście że najlepiej jest wstawić drugi i wtedy bawić się w rozkręcanie pierwszego :)

A co do luzu to czy na pewno jest to luz na dyfrze? Jakie są objawy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@elektryk88 objawy to stukanie pod d*pą przy puszczaniu sprzęgła( na zimnym silniku , jak sie rozgrzeje to praktycznie nie czuc) no i mechanik mówi ,że czuć dosyć duży luz jak sprawdzał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...