arttrouve1 Opublikowano 3 Lutego 2009 Opublikowano 3 Lutego 2009 Witajcie. Czy zna ktoś dokładne oznaczenie turbiny która by pasowała plug&play do mojego wehikułu avf-a, chodzi mi o ta 170 konna. Chce nią w aso kupić, ale nie znam oznaczeń ;(
AdasWawa Opublikowano 3 Lutego 2009 Opublikowano 3 Lutego 2009 Turbina KKK 03G 145 702HV350 jedyny co musisz zrobic to rurke stuningowac i wchodzi P&P
skalarx Opublikowano 3 Lutego 2009 Opublikowano 3 Lutego 2009 To jest to czego ci trzeba - turbo od silnika BRD: Code 53039880109 OE Part number 03G145702H Year 2005-08 Description A4 TDI Manufacturer Part Number 53039700109 Turbo Model BV43 Engine Manufacturer AUDI Displacement 2.0L KW 125 RPM Max 4200 Fuel Diesel Manufacturer Borg Warner - 3K - Schwitzer
arttrouve1 Opublikowano 3 Lutego 2009 Autor Opublikowano 3 Lutego 2009 dzięki no to jadę kupić a może ktoś wie ile to w Polsce kosztuje i czy to co kolega skalarx zasugerował pasi plug&play bez jakichkolwiek przeróbek?[br]Dopisany: 03 Luty 2009, 14:41_________________________________________________wlasnie bylem w aso ta turbinka kosztuje bagatela 1269 ale EUR ;(
AdasWawa Opublikowano 3 Lutego 2009 Opublikowano 3 Lutego 2009 dzięki no to jadę kupić a może ktoś wie ile to w Polsce kosztuje i czy to co kolega skalarx zasugerował pasi plug&play bez jakichkolwiek przeróbek?[br]Dopisany: 03 Luty 2009, 14:41_________________________________________________wlasnie bylem w aso ta turbinka kosztuje bagatela 1269 ale EUR ;( poszukaj na allegro
skalarx Opublikowano 3 Lutego 2009 Opublikowano 3 Lutego 2009 dzięki no to jadę kupić a może ktoś wie ile to w Polsce kosztuje i czy to co kolega skalarx zasugerował pasi plug&play bez jakichkolwiek przeróbek?[br]Dopisany: 03 Luty 2009, 14:41_________________________________________________wlasnie bylem w aso ta turbinka kosztuje bagatela 1269 ale EUR ;( W polsce dostanie takiej używki w dobrym stanie niestety graniczy z cudem. Pewnie dlatego że właśnie ta pasuje plug&play.
Tukan Opublikowano 3 Lutego 2009 Opublikowano 3 Lutego 2009 Turbo pochodzi z silnika BRD Poszuka na forum kto taka kupil bo wiem ze sa osoby i zapytaj moze maja jeszcze dostep do takich
arttrouve1 Opublikowano 3 Lutego 2009 Autor Opublikowano 3 Lutego 2009 a takie cos mi spasi?? http://www.racingforum.pl/Turbosprezarka-20TDI-170KM-BRD-nowa-t62744.html
Tukan Opublikowano 3 Lutego 2009 Opublikowano 3 Lutego 2009 Wg mnie tak,ale lepiej poczekac na inne głosy Jesli naprawde jest to BRD z A4
jaro4444 Opublikowano 3 Lutego 2009 Opublikowano 3 Lutego 2009 To jest turbo BRD i jesli rzeczywiście jest nowa to cena rozsądna. Ale ktoś, kto to montował nie ma pojęcia o mechanice bo dał zwykłe nakrętki na podkładach, a powinny tam być miedziane nakrętki samohamujące. Poza tym gwinty w takich połączeniach zabezpiecza się smarem miedzianym do 12000C...
Tukan Opublikowano 3 Lutego 2009 Opublikowano 3 Lutego 2009 No wlasnie cos mi śruby nie pasowaly ze nie sa chwycone farba I faktycznie sa tam zwykle podkladki
jaro4444 Opublikowano 3 Lutego 2009 Opublikowano 3 Lutego 2009 No wlasnie cos mi śruby nie pasowaly ze nie sa chwycone farba I faktycznie sa tam zwykle podkladki Tukan nie rozwalaj mnie Farba przy kolektorze gdzie bywa i 800OC? Dlatego stosuje się miedziane nakrętki ze specjalnymi nacięciami samohamującymi.
skalarx Opublikowano 3 Lutego 2009 Opublikowano 3 Lutego 2009 To jest turbo BRD i jesli rzeczywiście jest nowa to cena rozsądna. Ale ktoś, kto to montował nie ma pojęcia o mechanice bo dał zwykłe nakrętki na podkładach, a powinny tam być miedziane nakrętki samohamujące. Poza tym gwinty w takich połączeniach zabezpiecza się smarem miedzianym do 12000C... Jeżeli ktoś taki ją rozbierał lub cokolwiek z nią robił, to nie można jej chyba wróżyć długiego życia . Po co ktoś miałby rozbierać nową turbinę??
jaro4444 Opublikowano 3 Lutego 2009 Opublikowano 3 Lutego 2009 Jeżeli ktoś taki ją rozbierał lub cokolwiek z nią robił, to nie można jej chyba wróżyć długiego życia . Po co ktoś miałby rozbierać nową turbinę?? Chyba problem ze zrozumieniem o czym piszemy Mówimy o przykręceniu turbiny do kolektora
Tukan Opublikowano 3 Lutego 2009 Opublikowano 3 Lutego 2009 No wlasnie cos mi śruby nie pasowaly ze nie sa chwycone farba I faktycznie sa tam zwykle podkladki Tukan nie rozwalaj mnie Farba przy kolektorze gdzie bywa i 800OC? Dlatego stosuje się miedziane nakrętki ze specjalnymi nacięciami samohamującymi. Mi chodzilo o te sruby i zdawalo mi sie ze nieraz na nich byla jakas farba zielona/zółta jako plomba,taka jak bywa na wirniku A nie o jaks farbe przy kolektorze.A teraz widze ze ja o jednym a ty o drugim tyle ze te sroby co zaznaczylem zapewne sa ori :gwizdanie: http://img3.imageshack.us/my.php?image=turbozd6.jpg
arttrouve1 Opublikowano 3 Lutego 2009 Autor Opublikowano 3 Lutego 2009 dobra panowie ale odbiegamy od tematu. pasi czy nie spasi, brac czy nie no bo mnie o to chodzi
skalarx Opublikowano 3 Lutego 2009 Opublikowano 3 Lutego 2009 Jeżeli ktoś taki ją rozbierał lub cokolwiek z nią robił, to nie można jej chyba wróżyć długiego życia . Po co ktoś miałby rozbierać nową turbinę?? Chyba problem ze zrozumieniem o czym piszemy Mówimy o przykręceniu turbiny do kolektora :tongue4: wpadłem w pół wątku i nie zakumałem . Przykład że trzeba czytać od początku. Jak gówniarz [br]Dopisany: 03 Luty 2009, 19:18_________________________________________________ Mi chodzilo o te sruby i zdawalo mi sie ze nieraz na nich byla jakas farba zielona/zółta jako plomba,taka jak bywa na wirniku A nie o jaks farbe przy kolektorze.A teraz widze ze ja o jednym a ty o drugim tyle ze te sroby co zaznaczylem zapewne sa ori :gwizdanie: http://img3.imageshack.us/my.php?image=turbozd6.jpg Noooo. Właśnie o te śróby mi chodziło. Nie wyglądają na ori
jaro4444 Opublikowano 3 Lutego 2009 Opublikowano 3 Lutego 2009 Noooo. Właśnie o te śróby mi chodziło. Nie wyglądają na ori Ale są ori i w dodatku jakościowe, zapewne 8.8. Taką samą turbinę właśnie wczoraj zamontowałem do mojego A4 :gwizdanie: Mi chodzilo o te sruby i zdawalo mi sie ze nieraz na nich byla jakas farba zielona/zółta jako plomba,taka jak bywa na wirniku Farba jest w Garettach jest stosowana na nakrętce wirnika, śrubach regulacyjnych od sztangi mieszka i na samym wirniku. To jest turbo KKK, a ta firma znaczniej mniej "koloruje" turbiny Te śruby, co pokazaliście, przyciągają przez podkładkę ślimak do szkieletu turbiny. Właśnie je się odkręca by zdjąć ślimak i wyczyścić turbinę bez demontażu wirników.
skalarx Opublikowano 4 Lutego 2009 Opublikowano 4 Lutego 2009 Farba jest w Garettach jest stosowana na nakrętce wirnika, śrubach regulacyjnych od sztangi mieszka i na samym wirniku. To jest turbo KKK, a ta firma znaczniej mniej "koloruje" turbiny Te śruby, co pokazaliście, przyciągają przez podkładkę ślimak do szkieletu turbiny. Właśnie je się odkręca by zdjąć ślimak i wyczyścić turbinę bez demontażu wirników. A właśnie czy turbinkę bez rozkręcania można przepłukać benzyną ekstrakcyjną? Dobrze rozpuszcza sadzę więc może tak profilaktycznie przed zamontowaniem. Ma to sens
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się