Faded97 Posted January 19, 2018 Posted January 19, 2018 Witam, posiadam a4 b5 1.8t sedan AEB 150 km, od założenia lpg w grudniu zaraz po odbiorze auto było słabe, na benzynie to samo , jakby wgl nie było w nim turbiny, po wizycie u mechanika wyszło że zawór dv oraz przepustnica , wymienił mi i nadal to samo , dziś byłem i wyszło że błąd 561 , kazał pojeździć jakiś czas i przyjechać do niego , a i gdy nie było gazu auto szatan , ktoś jakieś propozycje?
przem8 Posted January 19, 2018 Posted January 19, 2018 Odczytaj normalnie błędy vagiem. Widocznie coś rozłączył przy montażu jak przed założeniem lpg było dobrze. To jak to jest wystrojone jak w ogóle auto nie jeździ i niesprawne zostało oddane..
Faded97 Posted January 20, 2018 Author Posted January 20, 2018 Znalezione błędy to : Układ regulacji obrotów biegu jałowego/ położenie przepustnicy * błąd adaptacji 17967 Regulacja składu mieszanki * limit adaptacji Add przekroczony , Mechanik je usunął i nie ma ich i kazał tak pojeździć, jeździć na benzynie czy prosto do gościa co zakładał lpg na regulacje?
marcinoa4b5 Posted January 20, 2018 Posted January 20, 2018 561 to błąd składu mieszanki, jak robił regulację gazu? w czasie jazdy? jeśli po założeniu dzieją się takie cyrki to pewnie gazownik coś zj****, odkręcał kolektor do nawiercania wtrysków?
Faded97 Posted January 20, 2018 Author Posted January 20, 2018 Gość mi zadzwonił że auto jest właśnie na jeździe próbnej i za godzinę mozna przyjechać, zapłaciłem i wgl , kazali po 1000km przejechanych na lpg przyjechać na regulacje , Tyle wiem boto moje pierwsze auto z lpg
Faded97 Posted January 20, 2018 Author Posted January 20, 2018 Wtrysku są normalnie na kolektorze ale czy goodkrecal to nie wiem :/
marcinoa4b5 Posted January 20, 2018 Posted January 20, 2018 Mógł się bujnąć autem ale to w sumie nie znaczy że robił regulację podczas jazdy, a na benzynie tez brak mocy?
Faded97 Posted January 20, 2018 Author Posted January 20, 2018 Przejechałem się teraz na benzynie i nie ma tego kopa od 3.5 tys obrotow jak miał wcześniej teraz gdy przyjechalem się tak ostrzej to zauważyłem że temperatura spadła na chwilę do ok75 i znów podniosła do 90 ;o
przem8 Posted January 20, 2018 Posted January 20, 2018 U Ciebie w aeb chyba nie ma jeszcze sondy szerokopasmowej więc strojenie lpg jest bardziej wymagające. Z tą temperaturą to winny jest termostat, czujnik temperatury lub w skrajnym przypadku zegary ale obstawiam to pierwsze. Jak masz vaga to spróbuj zrobić logi dynamiczne (poszukaj jakie kanały będą dla tego silnika) albo odwiedź kogoś ogarniętego w 1.8t.
Faded97 Posted January 21, 2018 Author Posted January 21, 2018 Znacie kogoś ogarnietego z Podkarpacia? Kto co mógłby pomóc?
Faded97 Posted January 21, 2018 Author Posted January 21, 2018 Możliwe że to przepływomierz lub n75 ?
iglako Posted January 21, 2018 Posted January 21, 2018 39 minut temu, Faded97 napisał: Możliwe że to przepływomierz lub n75 ? W moim AEB-ie jak padł N75 to byl tak slaby jak by mial z 70-80 koni.
Faded97 Posted January 21, 2018 Author Posted January 21, 2018 Na weekendzie podmienie od kolegi i zobaczymy, ale dziwne strasznie że jechałem oddać to na założenie lpg to szatan, odebrałem to muł:(
Faded97 Posted January 27, 2018 Author Posted January 27, 2018 Panowie , odpinalem wtyczkę w dolocie i od n75 i auto nadal to samo
przem8 Posted January 27, 2018 Posted January 27, 2018 W dniu 21.01.2018 o 04:57, Faded97 napisał: Znacie kogoś ogarnietego z Podkarpacia? Kto co mógłby pomóc? Najbardziej ogarnięty to gregor z Jasła i po sąsiedzku zajmują się też lpg.
Faded97 Posted January 27, 2018 Author Posted January 27, 2018 Mogę prosić jaki kontakt do niego ? Z góry dzięki:)
Faded97 Posted January 29, 2018 Author Posted January 29, 2018 Panowie,jak sprawdzić ciegno turbiny? Bo mechanik mówił że to podstawa skoro nie ma mocy
iglako Posted January 29, 2018 Posted January 29, 2018 W dniu 27.01.2018 o 15:51, Faded97 napisał: Panowie , odpinalem wtyczkę w dolocie i od n75 i auto nadal to samo Co dalo odpiecie wtyczki od N75 ? Jezeli jest walniety i go odepniesz to jaka to roznica.
Faded97 Posted February 10, 2018 Author Posted February 10, 2018 W dniu 29.01.2018 o 22:14, iglako napisał: Co dalo odpiecie wtyczki od N75 ? Jezeli jest walniety i go odepniesz to jaka to roznica. Wiesz co ? Zauważyłem taki jakby brzeczacy dźwięk zaraz gdy auto już odpali , może to być zatakny i rozaypany kat? Może dlatego jest taki muł jak 1.8
przem8 Posted February 10, 2018 Posted February 10, 2018 15 minut temu, Faded97 napisał: Zauważyłem taki jakby brzeczacy dźwięk zaraz gdy auto już odpali Może być też dźwięk łańcuszka rozrządu. Klapka wg cała?
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now