Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T BEX Q


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie dały mi spokoju te logi dynamiczne i dziś sprawdziłem jeszcze raz szczelność dolotu i chyba mam przyczynę rozszczelniony ezektor  wali bąblami powietrza ze by szło balon nadmuchać wcześniej jak sprawdzałem szczelność musiałem za mało barów zapodać kompresorem bo tylko delikatnie było słychać uchodzące powietrze  nawet bąbelków nie było spryskując wodę z płynem to co pisałem wcześniej!!!

Ezektor zamówiony juro odbiór i montaż a potem logi.... oby to było to w końcu hehe.... POZDRAWIAM

Opublikowano

Witam a więc ezektor wymieniony zakupiony w ASO przy wymianie ezektora zdecydowałem się na demontaż i wyczyszczenie wszystkich przewodów idących od skrzyni korbowej aż do odmy i wpięcia się w tip bo jak wcześniej wspomniałem miałem rozwalony króciec wychodzący od skrzyni korbowej(wymieniony) po wymianie ezektora sprawdziłem jeszcze raz szczelność kompresorem i nie zauważyłem żadnej nie szczelnosci ale teraz podczas jazdy dodając gazu słyszę szum powietrza przy samym podszybiu tak jakby w okolicy odmy od strony pasażera i zaznaczam ze raczej turbina to nie jest bo świst turbiny słychać ze tak powiem inaczej "charakterystyczny ŚWIST" czy jest możliwe ze ten grzybek odmy jest niesprawny i on powoduje szum powietrza czy możne gdzieś na łączeniach przewodów odmy jak skręcałem przewody zrobiła się dziura!!! Jak ta odmę sprawdzić!!! Czy może jakiś zaworek jednokierunkowy jest zepsuty!!! Podpowiedzcie co sprawdzić!!!

Po za tym został wymieniony przepływomierz, zawór DV i ten ezektor poniżej dodaje dzisiejsze logi ale coś tam jeszcze nie hula tak jak by była jakaś nie szczelność!!!!

http://vaglogi.pl/log-002_033_SaTOd.html

http://vaglogi.pl/log-020_003_ag1s2.html

http://vaglogi.pl/log-115_118_SW06O74.html

Dzięki za pomoc POZDRAWIAM

Opublikowano

Wg. logów jest juz całkiem nieźle, i mogłoby zostać w zasadzie. Co do świstu to trudno powiedzieć, ten grzybek możesz spradzić on ma też taką membrane w środku, jak zatkasz jeden króciec a w drugi dmuchniesz to nie powinno uciekać nigdzie, czasem jak membrana w nim peknięta to wtedy ucieka powietrze taką małą dziurką pod spodem grzybka.

Opublikowano

Łukasz13 dzięki za odzew w całym temacie nie znam się do końca na logach i twoja wypowiedz mnie uspokoiła pisząc ze według "logów jest już całkiem nieźle"!!!!

Właśnie zapomniałem wspomnieć ze dmuchałem  w ten grzybek ale "ustami" i zatykając jedna czy druga stronę to w rządną stronę nie przepuszczał.

Powiedz mi bo widzę dość duże wahania według logów chodź mogę się mylić a chodzi mi o to iż tak w granicach 2800obr-4100obr są takie schody w doładowaniu i tu moje pytanie czy program tzw chip mógł być robiony na niesprawnych podzespołach czy po prostu tak ma być!!!! powiedz mi czy jeszcze coś sprawdzać czy już tak pozostawić!!!

Wielkie dzięki za odzew

 

Opublikowano

Tak faktycznie masz racje sa skoki doladowania, nie zauwazylem pierwsze co przychodzi do glowy to n75 podmienic na inny i sprawdzic czy jest tak samo.

Wysłane z mojego HT50 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

No i tu będzie mały problem bo zbytnio nie mam skąd wziąć n75 ale będę kombinować.... Dzięki

Opublikowano

Dzisiaj z czystej ciekawości wyciągałem zawór N75 zobaczyć jak wygląda i zobaczyłem że na obudowie zaworu tzn na tym plastiku jest w miarę duże pęknięcie chyba już z starości materiał się wysłużył i tak myślę czy przez to pęknięcie nie ucieka powietrze i nie trzyma doładowania tak jak powinno trzymać....!!!!!

A więc tak czy siak zawór pójdzie do wymiany i tu moje pytanie zamawiać w ASO czy kupić zamiennik???

Opublikowano

Takie rzeczy to tylko ASO.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...