Jump to content
Przerwa techniczna od 18:00. Wracamy najszybciej jak to będzie możliwe. Przepraszamy za niedogodności.
IGNORED

1.8T BEX Q


Recommended Posts

Posted

Witam może ktoś pomoże 1.8T BEX Q auto przyspiesza lecz z przerywaniem jak by takie bujanie-falowanie mocy podczas przyspieszania co może być przyczyną dodam że turba nie odcina i auto ciagnie do odcinki lecz z takim falami czy w logach dynamicznych to wyjdzie co jest przyczyną... Mam także LPG lecz problem występuje na benzynie jak i na gazie czy te kanały ogarną to wszystko 002+033, 020+003, 115+118 Dzięki za jakąkolwiek pomoc i odzew Pozdrawiam PIONA

Posted

Nie masz błędów z wypadaniem zapłonu?

Posted

Zrób logi powinno wyjść.

Posted

No właśnie błędu żadnego niema z wypadaniem zapłonu a te kanały co podałem to będą dobre???

Posted

Tak beda dobre.

Wysłane z mojego HT50 przy użyciu Tapatalka

Posted

A czy logi statyczne też warto zrobić chodzi mi o te kanały 002+033+032 i 015+016 czy z nich może coś wyjść

Posted

przyczyną moze być przycinający się zaworek n75

Posted

A wiec witam logi zrobione przed logami był jeden bład a mianowicie

17522 - Oxygen (Lambda) Sensor: B1 S2: Internal Resistance too High
        P1114 - 008 - Implausible Signal - Intermittent

po usunięciu błędu wyszły takie logi dodam ze po usunięciu tego błędu i podczas robienia logów nie było odczuwalne falowanie/bujanie mocy podczas przyspieszania choć będę to jeszcze testował o to logi dynamiczne i statyczne proszę o analizę jak i o pomoc co jest nie tak pod kontem logów z góry wielkie dzięki za zainteresowanie tematem pozdrawiam

DYNAMICZNE

http://vaglogi.pl/log-002_033_h40Wt.html

http://vaglogi.pl/log-020_003_11zegXK.html

http://vaglogi.pl/log-115_118_gyA7Pm1.html

STATYCZNE

http://vaglogi.pl/log-002_033_032_XFsd2J.html

http://vaglogi.pl/log-015_016_8l5e8.html

Posted

Sprawdź ciśnienie paliwa manometrem pod obciążeniem.

Posted

Sprawdz dolot na początek pod kątem nieszczelności, masz troche zaniżone nie stabilne odczyty z przepływki, możliwe że jest gdzieś dziura lub coś nie tak z przepływką.

Posted

Sprawdziłem szczelność w dolocie używając płynu do naczyń i wody i szukając pojawiających się bąbelków nic nie zauważyłem lecz ta diagnoza jakoś mnie nie przekonała do końca będę musiał to sprawdzić inaczej używając kompresora powietrza jedynie co zrobiłem to podkręcałem wszystkie widoczne opaski!!!

Szukając nie szczelności w dolocie znalazłem pęknięty przewód/wąż od odmy wychodzący od skrzyni korbowej o nr 06A103213F zdjęcie poniżej jutro wymiana i niewiem czy to ma jakiś wpływ na falowanie mocy podczas przyspieszania???

W sobotę lub niedzielę będę miał okazję podmienić przepływomierz a więc zobaczę czy będzie jakaś różnica ewentualnie zrobię log dynamiczny przepływomierza???

Mam jeszcze pytanie bo nie do końca znam się na wartościach z logów i niewiem czy dobrze odczytuje a wiec czy N75 dobrze pracuje tzn czy ma dobre wartości według logów czy jest coś nie tak bo z tego co widzę po logach to z początku  N75 ładuje a potem spada i turbo trochę późno wstaje, przepływomierz zaniża tak jak Łukasz13 zauważył i jest spalanie stukowe  najbardziej wypada 4 cylinder!!!!

Będę bardzo wdzięczny za pomoc z góry Wielkie Dzięki i sorry za taki list Pozdrawiam

s-l300.jpg

Posted (edited)
10 minut temu, CHUDY_13 napisał:

jest spalanie stukowe  najbardziej wypada 4 cylinder!!!!

Akurat stuki mieszczą się w normie, napraw kolanko i jak wyeliminujesz nieszczelność dolotu to zrób logi. Jak dalej będzie falować przepływ to podmień tą przepływkę. Turbo aż tak późno nie wstaje :P

Edited by przem8
Posted (edited)

Witam a wiec tak przewód od odmy wychodzący od skrzyni korbowej WYMIENIONY. Dokręciłem i poodciskałem jeszcze raz wszystkie jakie miałem możliwość opaski od przewodów do wszystkich mi się nie udało dostać!!! Zrobiłem test szczelności dolotu kompresorem pryskając płynem z woda i jedyne co usłyszałem to delikatne mało co słyszalne uchodzące(pierdzące) powietrze w rejonie ezektora i dwóch zaworków zwrotnych to wszystko jest bardzo blisko siebie wręcz w jednym miejscu zlokalizowane-żadne bąbelki powietrza mi się nie pokazywały jedynie bardzo cichy głos "PIERDZENIA". Zdecydowałem się jeszcze na własne ryzyko wyczyścić przepływomierz powietrza wyczyściłem go izopropanolem i założyłem po tym wszystkim jazda testowa i logi dynamiczne grupy  002+033 i 115+118 i o dziwo auto przestało aż tak mocno falować podczas przyspieszania jest falowanie ale lekko odczuwalne jedzie zdecydowanie lepiej dla mnie na wielki plus i tak naprawdę nie wiem co mogło pomóc czy czyszczenie przepływomierza czy była jakaś nieszczelność na opaskach czy aż tak wpłynoł na to wymieniony uszkodzony przewód skrzyni korbowej!!!!!  Poniżej zamieszczam logi!!!! Proszę o wasze opinie POZDRAWIAM

http://vaglogi.pl/log-115_118_97N9E3m.html

http://vaglogi.pl/log-002_033_XFBBD.html

Edited by CHUDY_13
Posted (edited)

Wartości przepływu się zwiększyły ale dalej są wahania góra, dół. Jest trochę ubogo. Turbo ok.

Edited by przem8
Posted

W takim razie gdzie jeszcze szukać przyczyny!!! Możliwe że może być źle wystrojona mapa!!!

Posted

Podmień przepływkę jak masz możliwość

Posted

Dokładnie tak, podmień na inna jak masz możliwość i zrób 002+033.

Posted

OK na jutro jestem umówiony na podmianę przepływomierza mam nadzieje ze uda mi się zrobić log 002+033

A powiedzcie mi czy zawór DV może mieć coś z tym wspólnego bo dziś go sprawdzałem i jak wciskałem tłoczek i zatkałem grzybek to zawór trzyma lecz troszkę opuszcza się w dól czy ten zawór po zatkaniu grzybka powinien się utrzymywać na samej górze bez jakiego kol-wiek opadania czy troszkę może opaść!!!

Posted

Może troche opaść.

Posted (edited)

Witam dzisiaj podmieniłem przepływomierz i jazda testowa + log dynamiczny tylko ze zrobiłem tylko grupę 002 mój błąd..... jazda testowa po zmianie przepływki na + czuc róznice ale co mnie zaniepokojiło to to ze przed zrobieniem loga zobaczyłem czy sa bledy i wskoczyło takie coś

16683 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached

P0299 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent

Po skasowaniu błędu błąd już  niewyskakuje dziwne z czego ten bład mogł wyskoczyc???

Nastepnie log dynamiczny wykonałem go dwa razy tzn x2-002 i cos jest nie halo bo między pierwszym a drugim logiem jest spora różnica!!!

Co moze byc przyczyna ponizej logi

http://vaglogi.pl/log-002_nFf9M0.html

http://vaglogi.pl/log-002_au3T9e5.html

 

chart.png

chart(1).png

Edited by CHUDY_13

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...