Radosny1983 0 Opublikowano 24 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2018 Witam ostatnio zajrzałem po swój samochód na kanale i zobaczyłem taka rurę cala w oleju. Nie jeździłem nim ostatnio tylko żona gdyż mnie nie było. Auto straciło moc i wyskoczył jakiś błąd od turbo. Jeżeli dobrze pamietam to coś z ciśnieniem albo jego czujnikiem. W tym momencie nie powiem bo nie pamiętam a to w warsztacie vagiem sprawdzali. Czy utrata mocy może mieć jakiś związek z ta rura? Dużo oleju było na niej . Proszę o pomoc. Nowicjusz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryba85 3 Opublikowano 24 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2018 To jest rura od turbiny.widac ze przepuszcza cisnienie.albo na opasce albo jest dziura.na 90% jest to przyczyna utraty mocy.Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radosny1983 0 Opublikowano 24 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2018 Czy ma ona jakiś numer numer lub ewentualnie nazwę jakbym chciał ją kupić? Na czym polega wymiana? Starą zdejmujemy i zakładamy nowa? Czy na coś trzeba uwazac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryba85 3 Opublikowano 24 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2018 zdejmujesz starą i zakładasz nową .ale sprawdz czy nie puszcza na opasce .kup porządne opaski żeby dobrze dociągnąć . 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek95 59 Opublikowano 25 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2018 Utrata mocy może mieć związek z tą rurą, ale nie musi. Może być zapieczona geometria w turbinie, albo słabe podciśnienie. A rura zalana jest olejem właściwie w każdym 1.9. W jednych mniej w innych wiecej.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radosny1983 0 Opublikowano 27 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2018 Rurę wymieniłem i nic. Sprawdziłem dzisiaj ten błąd 17965. Czytałem o tym ze może czujniki ciśnienia ze to ze tamto i być może egr trzeba przeczysic (dodam że nawalone przy nim fest ) . Błąd się pali cały czas. Na 1, biegu jeszcze w miarę przyspiesza ale od 3 to już problem. 4,5 to już do 3 tys obrotów problem dokręcić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek95 59 Opublikowano 27 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2018 Jeżeli wchodzi w tryb awaryjny od razu po odpaleniu, to podejrzewam że uszkodzony masz czujnik ciśnienia powietrza, fachowo MAP sensor. Potwierdzić to może ktokolwiek kto ma kabelek i vaga Czujnik będzie pokazywał cały czas 2973mbar i stąd tryb awaryjny. Inna droga to podmianka szybka od kogoś kto ma taki sam silnik, albo podobny. Ma się zgadzać numer na Mapsensorze, końcówka C. Powodzenia 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radosny1983 0 Opublikowano 27 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2018 Problem znaleziony. Czujnik sprawdziłem. Dobry był ale brat kazał dobrze mi sprawdzić przewód podciśnienia ten od gruszki. I był oczepiony tylko od dołu. Zalozylem i moc wróciła. Czarny dym był wszędzie, przegonilem go i jest super jakbym wsiadł do rsa haha:) tylko błąd został. Mam nadzieje ze komputerem się go usunie i nie wroci.ps.czy sam powinien zniknąć od razu po usunięciu usterki ? Dziękuję i pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek95 59 Opublikowano 27 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2018 Uszkodzony przewód od gruszki nie może powodować dodatniej wartości ciśnienia. Obawiam się ze to nie koniec problemów Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radosny1983 0 Opublikowano 27 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2018 Ale moc wróciła taka jaka była zanim pojawiła się usterka. Wiec co może się jeszcze dziać. Czego szukać skoro pozostał tylko błąd na komputerze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1358 Opublikowano 28 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2018 Błąd o którym mówisz dotyczy przeładowania, czyli za duże ciśnienie tłoczonego powietrza przez turbo. Tak jak Michał pisze, spadnięcie wężyka powoduje błąd niedoładowania a nie przeładowania. Moc możesz czuć, bo może się przycinać w max doładowaniach dając lepsze odczucia... ale jazda na dłuższą metę z przeładowaniami to nie jest dobry pomysł. w takim przypadku znajdź kogoś z VAGiem i zróbcie logi 003+008+011 żeby zobaczyć co się tam dzieje... P.S U mnie ta rura jest sucha jak pieprz... Wydaje mi się, że za dużo tam tego oleju, co mogło przyczynić się do zasyfienia turbo i zapiekaniu się geometrii... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radosny1983 0 Opublikowano 1 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2018 (edytowane) Czekam na kolegę. Jak wróci z trasy mamy zrobić logi. Pytanko czy te logi robi sie podczas jazdy ? Jeżeli tak to na jakim biegu,jak długo jechać i na jakich obrotach by były wiarygodne. Robic wszustkie na raz czy pojedynczo.Dzisiaj strzykawka sprawdziłem sztangę od turbiny. Na Wasze oko dobrze się porusza? Błąd następnego dnia sam zniknął tylko dodam że go dobrych kilkanaście kilometrów przegonilem na wysokich obrotach. a4_001_001.mp4 Edytowane 1 Lutego 2018 przez Radosny1983 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1358 Opublikowano 1 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2018 Tak podczas jazdy. Możesz zrobić dwie próby na 3 i 4 biegu. Czyli ruszasz zmieniasz szybko 1,2,3 najlepiej, żeby dojść do obrotów 1000-1100 (żeby było dobrze widać wstawanie turbo) i jak już wbijasz 3 bieg i te 1000 parę obrotów to dajesz go na 100% - czyli pedał w podłogę i trzymasz chociaż do tych 4000. Pamiętaj, motor rozgrzany do co najmniej 80 stopni ! Logi zrób razem 003+008+011 i możesz samo 011. Ze sztangą turbiny (geometrią) mnóstwo przypadków jest takich, że w trybie BS czy sprawdzając ręcznie pracuje bez zacięć, a podczas jazdy gdy dochodzi temperatura i rozszerzalność metali przycina się... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radosny1983 0 Opublikowano 1 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2018 (edytowane) I jak mam już powiedzmy te 4000 tys.obr. lub więcej to jadę jakiś czas stała prędkością czy wyłączam log ,zwalniam i wszystko jasne ? I czy loga odpalam jeszcze jak stoje czy jak pedal w podłogę. Pytam bo to niby takie proste ale chciałbym je zrobić jak należy. Edytowane 1 Lutego 2018 przez Radosny1983 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1358 Opublikowano 1 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2018 Log włączasz w momencie jak masz 3 bieg i wciskasz pedał w podłogę od tych 1100-1500 a wyłączasz przy tych 4000... Ważne by pedał był cały czas na 100% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radosny1983 0 Opublikowano 1 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2018 Czyli to pomiar taki 3 sekundowy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1358 Opublikowano 1 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2018 Hehe, No jak w 3 sek zrobisz na 3 biegu z 1100 do 4000 to dobry jesteś [emoji14] Taki log to zazwyczaj 10 do 15 sekund zapisu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się