Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Fmic do 2.0 tfsi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam. Zastanawiam sie nad wprowadzeniem lekkich modyfikacji do mojego audi a4b7 2.0 tfsi.

A mianowicie chodzi mi o wymiane fabrycznych intercoolerow na fmic.

Mam wiec pytanie, czy taki zabieg jest przydatny i czy duzo trzeba majsterkowac przy tym.

Wpadlem w necie na oferte ze strony fmic

http://fmic.pl/zestawy-audi/993-bmw-e46-diesel.html#/30-intercooler-standard

Czy jest dobry i wart tej ceny?

Ktos ten model juz montowal?

A moze macie swoje propozycje?

Slyszalem rowniez ze intercooler z modelu a4b8 3.0tdi by pasowal. Czy to prawda?

 

Bardzo prosil bym o pomoc. 

Pozdrawiam

Edytowane przez karol3390
Opublikowano

Na pewno w swoim 2.0TFSI cooler montował @arek_cccp - pogadaj z nim.

Ja od siebie powiem tylko, że jeżeli myślisz o modzeniu samochodu, rób to na 100%! Jak cooler to Wagner Tuning, ale tutaj cena szybuje w górę ;)

Pozdrawiam :hi:

Opublikowano

nie planuje az tak bardzo modzic. 
chcialbym wejsc na 300ps tak minimum

mysle rowniez czy nie wrzucic z 3.0tdi bo podobno tez pasuje

Opublikowano
8 godzin temu, karol3390 napisał:

nie planuje az tak bardzo modzic. 
chcialbym wejsc na 300ps tak minimum

Nie chcesz bardzo modzić, ale planujesz wrzucić do auta MINIMUM 100ps więcej niż seria??? :facepalm:

Opublikowano

300 PS minimum to duże modzenie w TFSI. Do 300 możesz próbować nie bardzo modzić i mieć, ale 300 i więcej to już jest grubsza robota.

Opublikowano

z FMICA poolecam 

 

Opublikowano
W dniu 25.01.2018 o 07:40, pksmlody napisał:

Nie chcesz bardzo modzić, ale planujesz wrzucić do auta MINIMUM 100ps więcej niż seria??? :facepalm:

zle sformulowalem moja wypowiedz. chodzilo mi zeby podejsc pod to 300. 

Opublikowano

Witaj, 

Potwierdzam to co pisze Arek.

Obecnie większość naszych tunerów bierze FMIC-e od FMIC.pl

Do swojej A4 B7  wstawiłem 550x230x65 z FMIC.pl

Taki starczy z dużą rezerwą pod projekt 300PS+.

Stosunek cena/jakość nie do przebicia.

Jest to IC nowszej generacji na dużym rdzeniu.

Samo wstawienie IC filozofią nie jest.

Musisz zmodyfikować belkę za zderzakiem (podciąć od strony silnika , ewentualnie wyprofilować,inaczej IC nie wejdzie) 

Tu masz info jak montuje to np. JHM w stanach:

https://jhmotorsports.com/intercooler-kit-front-mount-or-fmic-jhm-large-core-for-b7-a4-2-0t.html

Koszt generuje customowe wyspawanie dolotów IC z kwasiaka.

Nie wypowiadam się na temat gotowych przyłączy.

BTW. Wagner fakt jest świetny ale koszt pewnie 3-4 tys...

Pozdrawiam

 

Opublikowano (edytowane)

Ja jeżdżę na 298 KM na seryjnych coolerach można trochę kratki pomodzić i temperatura spadnie jeszcze o 10 stopni ja tego je robiłem  tuner mówi ze to max ,jeden kolega z forum ma 310KM tez na serii. Z ciekawości powiem ze w niemczech 350KM projektów więcej jeździ na serii śledząc ich fora. 

Edytowane przez jarek920

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...