karol3390 Posted January 24, 2018 Posted January 24, 2018 (edited) Witam. Zastanawiam sie nad wprowadzeniem lekkich modyfikacji do mojego audi a4b7 2.0 tfsi. A mianowicie chodzi mi o wymiane fabrycznych intercoolerow na fmic. Mam wiec pytanie, czy taki zabieg jest przydatny i czy duzo trzeba majsterkowac przy tym. Wpadlem w necie na oferte ze strony fmic http://fmic.pl/zestawy-audi/993-bmw-e46-diesel.html#/30-intercooler-standard Czy jest dobry i wart tej ceny? Ktos ten model juz montowal? A moze macie swoje propozycje? Slyszalem rowniez ze intercooler z modelu a4b8 3.0tdi by pasowal. Czy to prawda? Bardzo prosil bym o pomoc. Pozdrawiam Edited January 24, 2018 by karol3390
pksmlody Posted January 24, 2018 Posted January 24, 2018 Na pewno w swoim 2.0TFSI cooler montował @arek_cccp - pogadaj z nim. Ja od siebie powiem tylko, że jeżeli myślisz o modzeniu samochodu, rób to na 100%! Jak cooler to Wagner Tuning, ale tutaj cena szybuje w górę Pozdrawiam
karol3390 Posted January 24, 2018 Author Posted January 24, 2018 nie planuje az tak bardzo modzic. chcialbym wejsc na 300ps tak minimum mysle rowniez czy nie wrzucic z 3.0tdi bo podobno tez pasuje
pksmlody Posted January 25, 2018 Posted January 25, 2018 8 godzin temu, karol3390 napisał: nie planuje az tak bardzo modzic. chcialbym wejsc na 300ps tak minimum Nie chcesz bardzo modzić, ale planujesz wrzucić do auta MINIMUM 100ps więcej niż seria???
HOLMATRO Posted January 25, 2018 Posted January 25, 2018 300 PS minimum to duże modzenie w TFSI. Do 300 możesz próbować nie bardzo modzić i mieć, ale 300 i więcej to już jest grubsza robota.
karol3390 Posted January 27, 2018 Author Posted January 27, 2018 W dniu 25.01.2018 o 07:40, pksmlody napisał: Nie chcesz bardzo modzić, ale planujesz wrzucić do auta MINIMUM 100ps więcej niż seria??? zle sformulowalem moja wypowiedz. chodzilo mi zeby podejsc pod to 300.
black4 Posted January 27, 2018 Posted January 27, 2018 Witaj, Potwierdzam to co pisze Arek. Obecnie większość naszych tunerów bierze FMIC-e od FMIC.pl Do swojej A4 B7 wstawiłem 550x230x65 z FMIC.pl Taki starczy z dużą rezerwą pod projekt 300PS+. Stosunek cena/jakość nie do przebicia. Jest to IC nowszej generacji na dużym rdzeniu. Samo wstawienie IC filozofią nie jest. Musisz zmodyfikować belkę za zderzakiem (podciąć od strony silnika , ewentualnie wyprofilować,inaczej IC nie wejdzie) Tu masz info jak montuje to np. JHM w stanach: https://jhmotorsports.com/intercooler-kit-front-mount-or-fmic-jhm-large-core-for-b7-a4-2-0t.html Koszt generuje customowe wyspawanie dolotów IC z kwasiaka. Nie wypowiadam się na temat gotowych przyłączy. BTW. Wagner fakt jest świetny ale koszt pewnie 3-4 tys... Pozdrawiam
jarek920 Posted January 30, 2018 Posted January 30, 2018 (edited) Ja jeżdżę na 298 KM na seryjnych coolerach można trochę kratki pomodzić i temperatura spadnie jeszcze o 10 stopni ja tego je robiłem tuner mówi ze to max ,jeden kolega z forum ma 310KM tez na serii. Z ciekawości powiem ze w niemczech 350KM projektów więcej jeździ na serii śledząc ich fora. Edited January 30, 2018 by jarek920
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now