Jump to content
IGNORED

Fmic do 2.0 tfsi


Recommended Posts

Posted (edited)

Witam. Zastanawiam sie nad wprowadzeniem lekkich modyfikacji do mojego audi a4b7 2.0 tfsi.

A mianowicie chodzi mi o wymiane fabrycznych intercoolerow na fmic.

Mam wiec pytanie, czy taki zabieg jest przydatny i czy duzo trzeba majsterkowac przy tym.

Wpadlem w necie na oferte ze strony fmic

http://fmic.pl/zestawy-audi/993-bmw-e46-diesel.html#/30-intercooler-standard

Czy jest dobry i wart tej ceny?

Ktos ten model juz montowal?

A moze macie swoje propozycje?

Slyszalem rowniez ze intercooler z modelu a4b8 3.0tdi by pasowal. Czy to prawda?

 

Bardzo prosil bym o pomoc. 

Pozdrawiam

Edited by karol3390
Posted

Na pewno w swoim 2.0TFSI cooler montował @arek_cccp - pogadaj z nim.

Ja od siebie powiem tylko, że jeżeli myślisz o modzeniu samochodu, rób to na 100%! Jak cooler to Wagner Tuning, ale tutaj cena szybuje w górę ;)

Pozdrawiam :hi:

Posted

nie planuje az tak bardzo modzic. 
chcialbym wejsc na 300ps tak minimum

mysle rowniez czy nie wrzucic z 3.0tdi bo podobno tez pasuje

Posted
8 godzin temu, karol3390 napisał:

nie planuje az tak bardzo modzic. 
chcialbym wejsc na 300ps tak minimum

Nie chcesz bardzo modzić, ale planujesz wrzucić do auta MINIMUM 100ps więcej niż seria??? :facepalm:

Posted

300 PS minimum to duże modzenie w TFSI. Do 300 możesz próbować nie bardzo modzić i mieć, ale 300 i więcej to już jest grubsza robota.

Posted

z FMICA poolecam 

 

Posted
W dniu 25.01.2018 o 07:40, pksmlody napisał:

Nie chcesz bardzo modzić, ale planujesz wrzucić do auta MINIMUM 100ps więcej niż seria??? :facepalm:

zle sformulowalem moja wypowiedz. chodzilo mi zeby podejsc pod to 300. 

Posted

Witaj, 

Potwierdzam to co pisze Arek.

Obecnie większość naszych tunerów bierze FMIC-e od FMIC.pl

Do swojej A4 B7  wstawiłem 550x230x65 z FMIC.pl

Taki starczy z dużą rezerwą pod projekt 300PS+.

Stosunek cena/jakość nie do przebicia.

Jest to IC nowszej generacji na dużym rdzeniu.

Samo wstawienie IC filozofią nie jest.

Musisz zmodyfikować belkę za zderzakiem (podciąć od strony silnika , ewentualnie wyprofilować,inaczej IC nie wejdzie) 

Tu masz info jak montuje to np. JHM w stanach:

https://jhmotorsports.com/intercooler-kit-front-mount-or-fmic-jhm-large-core-for-b7-a4-2-0t.html

Koszt generuje customowe wyspawanie dolotów IC z kwasiaka.

Nie wypowiadam się na temat gotowych przyłączy.

BTW. Wagner fakt jest świetny ale koszt pewnie 3-4 tys...

Pozdrawiam

 

Posted (edited)

Ja jeżdżę na 298 KM na seryjnych coolerach można trochę kratki pomodzić i temperatura spadnie jeszcze o 10 stopni ja tego je robiłem  tuner mówi ze to max ,jeden kolega z forum ma 310KM tez na serii. Z ciekawości powiem ze w niemczech 350KM projektów więcej jeździ na serii śledząc ich fora. 

Edited by jarek920

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...