Mateos Opublikowano 4 Lutego 2009 Opublikowano 4 Lutego 2009 Witam Stoje przed zakupem a4 miedzy 2000 a 2003 rok , i tu pojawia sie pytanie przy ktorym silniku bede mial najmniejszy wklad finansowy jeeli chodzi o eksploatacje porownujac iż kupie je bez usterek silnika. Czy bedzie to diesel 1.9 tdi 110KM czy moze 1.9tdi 116 a moze lepiej by bylo kupic benzyne 1.8 125KM lub 1.8T 150 KM co wybrac diesel czy benzyne i ktory silnik autem robie i bede robic od 20tys-25 tys km rocznie i chce aby mi posluzyl 6-7 lat chce kupic z przebiegiem ok 150-170 tys prosze o pomoc i opinie Pozdrawiam
mily Opublikowano 4 Lutego 2009 Opublikowano 4 Lutego 2009 Ja jestem zwolennikiem diesla. I jak bym miał wybór to bym brał 1.9 TDI w najmocniejszej wersji bo spalanie jest podobne a lepiej jest mieć te kilka koni więcej niż nie mieć. Osobiście mam 3 auta w 1,9 TDI. Oktawia 110 koni, Audi A4 90 km i Passata 130 km. Wszystkie spalają w granicach 5 litrów. Wczoraj jechałem do Siwecia Skodą i mi komputer pokazywal 4.4 ale to tylko pokazywal. Jak kupisz z silnikiem ok to musisz w dieslu pilnowac tylko świec i akumulatora i musi chodzić. A teraz już nawet przy -15 stopniach silniki diesle odpalają bez świec (tak miałem w audi, żadna nie grzała i odpalał tyle tylko że dymił). Części są w miare przyzwoite, klocki hamulcowe w granicach 100 zl, no nie wiem co tam się jeszcze wymienia, olej aha rozrząd do 130 km 1200 zl, do 90 km 300 zl. Aha dodam jeszcze przebiegi: Skoda 250 tys Audi 250 tys Passat 200 tys i jak narazie to tylko wymiany eksploatacyjne czyli oleje 200zl , rozrządy, klocki itp no i oczywiście paliwo. Z benzyną nie miałem do czynienia, ale to jest odwieczny problem (czy diesel czy benzyna). Moim zdaniem dieslem pojeżdzisz dłużej. Poprzednim Audi 100 2,0D przekręciłem licznik czyli milion i niestety już był do remontu.
talib1990 Opublikowano 4 Lutego 2009 Opublikowano 4 Lutego 2009 rocznik 2000-2003 to koncówka b5 czyli 1.9 110 km VP i 1.9 115 PD a potem to już B6
endriuu Opublikowano 4 Lutego 2009 Opublikowano 4 Lutego 2009 bierz benzyne 1.8T. masa frajdy z jazdy. na diesle trzeba uwazac. maja spore przebiegi i sa zajechane najczesciej. ekploatacja diesla jest tylko pozornie bardziej oplacalna. to juz nie te czasy kiedy ON byl tanszy od benzyny.... naprawa diesla jest drozsza, czesci sa drozsze. Pamietaj te, że TDi słyna z hałasu jaki wytwarzają. ja mam swojego juz prawie 2 lata i oprocz olejów, płynów itp które trzeba wymieniać, wymienilem tylko czujnik temp i termostat - koszt 100 PLN. Reszta - odpukac - OK.
GRazny Opublikowano 4 Lutego 2009 Opublikowano 4 Lutego 2009 bierz benzyne 1.8T. masa frajdy z jazdy. na diesle trzeba uwazac. maja spore przebiegi i sa zajechane najczesciej. ekploatacja diesla jest tylko pozornie bardziej oplacalna. to juz nie te czasy kiedy ON byl tanszy od benzyny.... naprawa diesla jest drozsza, czesci sa drozsze. Pamietaj te, że TDi słyna z hałasu jaki wytwarzają. ja mam swojego juz prawie 2 lata i oprocz olejów, płynów itp które trzeba wymieniać, wymienilem tylko czujnik temp i termostat - koszt 100 PLN. Reszta - odpukac - OK. mam diesla AVF (130KM i 6biegów) z 2004 i muszę endriuu przyznać rację w wielu punktach... ciężko znaleźć dobrego choć jestem przykładem że można... naprawa droga - choć mi się nie zdarzyła a 30.000 pękło... hałas - cóż mi się podoba :> za benzyną nie tęsknię a całe życie (14lat) takimi jeździłem...
Mateos Opublikowano 4 Lutego 2009 Autor Opublikowano 4 Lutego 2009 bierz benzyne 1.8T. masa frajdy z jazdy. na diesle trzeba uwazac. maja spore przebiegi i sa zajechane najczesciej. ekploatacja diesla jest tylko pozornie bardziej oplacalna. to juz nie te czasy kiedy ON byl tanszy od benzyny.... naprawa diesla jest drozsza, czesci sa drozsze. Pamietaj te, że TDi słyna z hałasu jaki wytwarzają. ja mam swojego juz prawie 2 lata i oprocz olejów, płynów itp które trzeba wymieniać, wymienilem tylko czujnik temp i termostat - koszt 100 PLN. Reszta - odpukac - OK. jakie spalanie faktyczne Ci wychodzi przy 1.8 125 KM ?
endriuu Opublikowano 4 Lutego 2009 Opublikowano 4 Lutego 2009 zależy od nogi. Teraz w zimie w czasie mrozów w mieście komp pokazuje nawet 11L srednio. mrozy zelżały i pokazauje 9.8L. w lecie w miescie max to 9L. trasa do 120 KM/h 6.8L średnio
Tukan Opublikowano 4 Lutego 2009 Opublikowano 4 Lutego 2009 Podstawowe pytanie ile masz kasy na auto?? I czy ma to byc buda B6?czy B5? Bo to zasadnicza ruznica Jak B6 to 1,9TDI 130km jesli cenisz sobie ekonomie,1,8T fajny silnik ale wiadomo ze mniej ekonomiczny,zalezy czego Ty chcesz podaj jakies wytyczne to cos pomyslimy :)O 1,8 lepiej zapomniaj spalanie podobne do 1,8T a nie rozwojowy silnik i słabszy
Mateos Opublikowano 4 Lutego 2009 Autor Opublikowano 4 Lutego 2009 Podstawowe pytanie ile masz kasy na auto?? I czy ma to byc buda B6?czy B5? Bo to zasadnicza ruznica Jak B6 to 1,9TDI 130km jesli cenisz sobie ekonomie,1,8T fajny silnik ale wiadomo ze mniej ekonomiczny,zalezy czego Ty chcesz podaj jakies wytyczne to cos pomyslimy :)O 1,8 lepiej zapomniaj spalanie podobne do 1,8T a nie rozwojowy silnik i słabszy No tak jak pisalem w pierwszym temacie cena max 25 tys z rejestracja, zastanawiam sie nad 1.8T quattro musze poszperac moze cos fajnego sie znajdzie
endriuu Opublikowano 4 Lutego 2009 Opublikowano 4 Lutego 2009 No tak jak pisalem w pierwszym temacie cena max 25 tys z rejestracja, zastanawiam sie nad 1.8T quattro musze poszperac moze cos fajnego sie znajdzie do quattro dolicz 2 L spalania wiecej
Tukan Opublikowano 4 Lutego 2009 Opublikowano 4 Lutego 2009 Podstawowe pytanie ile masz kasy na auto?? I czy ma to byc buda B6?czy B5? Bo to zasadnicza ruznica Jak B6 to 1,9TDI 130km jesli cenisz sobie ekonomie,1,8T fajny silnik ale wiadomo ze mniej ekonomiczny,zalezy czego Ty chcesz podaj jakies wytyczne to cos pomyslimy :)O 1,8 lepiej zapomniaj spalanie podobne do 1,8T a nie rozwojowy silnik i słabszy No tak jak pisalem w pierwszym temacie cena max 25 tys z rejestracja, zastanawiam sie nad 1.8T quattro musze poszperac moze cos fajnego sie znajdzie Pokaz mi gdzie jest cena w pierwszym poscie???Ja tam widze tylko przebieg roczny No stary za 25tys to nie bedzie 2000-2003r tylko 97-00 r.Jak chcesz sprzedam Ci moja Jak cos to wal na PW
Mateos Opublikowano 4 Lutego 2009 Autor Opublikowano 4 Lutego 2009 przepraszam nie napisalem o tej cenie w pierwszym poscie-zwracam honor , no tylko czy ja chce diesla? oto jest pytanie:) ale dzieki za propozycje tylko ze ja jakby co to tylko i wylacznie sedanik
maniek598 Opublikowano 4 Lutego 2009 Opublikowano 4 Lutego 2009 bierz benzynę . po przerobieniu na gaziwo wyjdzie tyle co diesel a spalanie 17 zł/100km tańsze naprawy i nie klekocze . a poza tym to rzadko trafić na diesla z przebiegiem poniżej 300kkm (faktycznym) bo na zegarach każdy ma 180-200kkm ja kupiłem benzynę i nie żałuje
mily Opublikowano 4 Lutego 2009 Opublikowano 4 Lutego 2009 Śliczna ta audica "audia41.6" A jaki ma ekonomiczny motor
GRazny Opublikowano 4 Lutego 2009 Opublikowano 4 Lutego 2009 2.7 biturbo bardzo ekonomiczne http://www.a4-klub.pl/smf/awm_15l100km_czy_to_normalne-t64579.0.html;topicseen
Korzeń Opublikowano 4 Lutego 2009 Opublikowano 4 Lutego 2009 sorry ale nie kupisz diesla z takim przebiegiem!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się