siksas Opublikowano 4 Lutego 2009 Opublikowano 4 Lutego 2009 Mam nadzieję, że pomożecie nowemu, mam mały problem. W mojej a4 podczas ruszania przez dosłownie 1-ną do 2-ch sekund samochód dławi się, jest efekt jakby nie chciał pracować na wszystkich cylindrach, są nowe świece, filtry. Efekt taki jakby nie miał mocy przez chwilę. Dodam, że w vagu żadnych błędów, nowy katalizator, bo by zatkany i cała reszta niby OK. Pomużcie bo jak ruszam zpod świateł to przez pierwsze 10metrów jakieś kangury mnie robią.
Aru Opublikowano 4 Lutego 2009 Opublikowano 4 Lutego 2009 http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t26910.0.html;highlight=ga%C5%9Bni%C4%99cie+przy+ruszaniu Masz prawdopodobnie źle zaadaptowaną przepustnicę
siksas Opublikowano 5 Lutego 2009 Autor Opublikowano 5 Lutego 2009 Przepustnica adaptowana kilka razy właśnie tą metodą z forum, a z autkiem dzieje się tak tylko przy ryszniu tylko sam start, potem jeździ normalnie i pali też chyba normalnie jak na to autko około 14 litrów w Warszawie. Samo to rysznie jest w.....wiające bo zanim ruszy to musi się lekko zastanowić , lekko przydławić i poszedł dopiero. Wlewałem czyścik do wtrysków, odłączałem aku na całą noc z łączeniem klem, potem cała adaptacja jak napisał ktoś na Forum, kurcze nie wiem co robić jak podejść do tematu?
Kubeł Opublikowano 5 Lutego 2009 Opublikowano 5 Lutego 2009 A diagnostykę dynamiczną robiłeś? Trójka, 1500rpm i gaz w dechę do odcięcia.
siksas Opublikowano 5 Lutego 2009 Autor Opublikowano 5 Lutego 2009 nie, czyli VAG i logi wtedy, tylko że nie mam Vaga. , a jak dorwę Vaga to z jakich kanałów czy jak kto je zwał?
siksas Opublikowano 6 Lutego 2009 Autor Opublikowano 6 Lutego 2009 Wydaje mi się, że poduszki mają się nijak do dławienia
dzikasz Opublikowano 8 Lutego 2009 Opublikowano 8 Lutego 2009 W sumie ja też tak mam żeby ruszyć płynnie bez czkawki to muszę więcej gazu tak min 2500 na w miarę szybki start, a jak chcę powoli ale płynnie lub szybko i wcisnę gaz dopiero po odpuszczeniu leciutkim sprzęgła to się dławi. Mam nadzieję, że ktoś podpowie Ci co to może być, to i ja skorzystam . Ja dodam, że wczoraj rozebrałem dolot dorobiłem rurkę i sprawdziłem szczelność układu kompresorem, nadmuchałem do 1,5 bara nigdzie nie syknęło a rurki twarde jak skała pozostały.
wustyle Opublikowano 8 Lutego 2009 Opublikowano 8 Lutego 2009 mialem taki objaw kiedy zamontowalem przeplywke (zamiennik) po powrocie do ori przeplywki (przeczyszczonej) problem zniknal
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się