TuRbOEMPS Posted January 28, 2018 Posted January 28, 2018 Zacznę od tego ze posiadam audi a4 b6 1.8t 163 km , nie mam możliwości sprawdzenia jaki ma nr silnik , ale wydaje mi się ze jest to BFB a w lato przymierzam się do podkręcenia motoru do 400 hp. ILE MAKSYMALNIE TAKIE 1.8T MOŻE PRZYJĄĆ POWIETRZA OD TURBINY i czy jest potrzebny STOKER ? Z góry wszystkim dziękuje i pozdrawiam
Apsik Posted January 29, 2018 Posted January 29, 2018 22 godziny temu, TuRbOEMPS napisał: ILE MAKSYMALNIE TAKIE 1.8T MOŻE PRZYJĄĆ POWIETRZA OD TURBINY i czy jest potrzebny STOKER ? Przyjmie tyle na ile zrobiony będzie silnik i osprzęt. Stroker na 400KM zdecydowanie niepotrzebny
YoGi1984 Posted January 29, 2018 Posted January 29, 2018 Stoker raczej napewno niepotrzebny, ale o kuciu już chyba trzeba pomyśleć:)
Dominik93 Posted January 30, 2018 Posted January 30, 2018 Bez pchania sie w niepotrzebne koszta to zrobisz 320 hp i 400 nm na zdrowym motorze bez zakuwania . Chyba ze moc 320 hp i 400 nm Cie nie interesuje i chcesz zdecydowanie wiecej to kucizna
YoGi1984 Posted January 30, 2018 Posted January 30, 2018 Kolega pisał że chciałby z 400km, więc i pewnie koło 450-500nm dlatego pisałem o kuciu:) bo fakt do 400nm kucizna to zbędny wydatek pod warunkiem zdrowej motorowni:)
Dominik93 Posted February 7, 2018 Posted February 7, 2018 W dniu 5.02.2018 o 21:21, GRADIENT napisał: Bez kucia korby wyjdą bokiem. Zależy w jakim stanie jest silnik i dużo zależy jak będzie zrobiony program , jeśli dużo nm od dołu to jak najbardziej że korby wyjdą bokiem na spacer .
DivaynEays Posted February 8, 2018 Posted February 8, 2018 Pod 400PS nie potrzeba robic strokera, jedyne o co musisz zadbac to kuta korba, ale jak juz czapka pojdzie w dol to lepiej zrobic wszystko, zeby nie zagladac tam wiecej. A co do strokera to dopiero sens jest na 500+, wiec jak kiedys myslisz o tym to zrob to od razu, zeby 2x tej samej roboty nie robic.
TuRbOEMPS Posted February 18, 2018 Author Posted February 18, 2018 Dziękuje właśnie o to mi chodziło i cieszy mnie że nie muszę bawić się w stoker . Po za tym kulawa audi bez quatro wiec nie chce za dużo kombinować .Jeżeli uda mi się podkręcić do 400 km to będzie i tak rakieta , a jeżeli chodzi o silnik i części to muszę zrobić (ogl serwis) jak oleje, rozrząd .itp . Korby wymieniam wychodzę z założenia jak już coś robić to porządnie szkoda samochodu żeby trafił na szrot i ta jak podkręcać wyżej niż 500 przydał by się jakiś S-line z tym silnikiem , samochód to nie sam silnik .
DivaynEays Posted February 18, 2018 Posted February 18, 2018 Ja tam sobie quattro dorzucilem, koszty praktycznie zadne w porownaniu do kosztu modow
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now