Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Pompa vp37 zaworek w pokrywie nastawnika


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam takie pytanko, ma ktos moze pompe na wierzchu i chcialo by sie komuś sprawdzic na jakiej zasadzie dziala ten oto zaworek na pompie ? 

25682690627229785700.jpg
   
   
 

 

Czy dmuchajac siła pluc tak jak pokazuje to zielona strzałka powinno swobodnie leciec powietrze ?

Opublikowano

Nie. Zaworek powinien puścić dopiero po przekroczeniu ciśnienia ok 4-5 bar.

Opublikowano (edytowane)

A jak jest taka sytuacja, ze wyciągnąłem ten zaworek z silnika 1.9 sdi, to w nim czuć opór gdy się dmucha, lecz nie jest w 100% szczelny. I coś tam leci przez dziurke, wiec jak to działa w koncu?

 

edit;

a i dodam ze w tym zaworku od sdi cos latało, chyba jakaś kuleczka, a w tym moim nic, wszystko sztywno. Niby pompy w miare te same, więc? Ktoś ma jakaś wiekszą wiedzę o pompach?

Edytowane przez karaluch8
Opublikowano

nic nie powinno latać. Jest tam sprężynka i kulka ( tłoczek) i ma puszczać dopiero pod ciśnieniem.

Opublikowano
5 minut temu, sq7dcr napisał:

nic nie powinno latać. Jest tam sprężynka i kulka ( tłoczek) i ma puszczać dopiero pod ciśnieniem.

To jakieś jaja? To w seacie 1.9 sdi też zrypany jak jeździ odpala, nie ma z nim problemu a jednak lata? A w audi nic nie lata, nic sie nie zamyka, puszcza cały czas. Nigdy więcej diesla...

Mam jeszcze dwie a3 z za***istym silnikiem 1.9 tedetei. Powykręcam i porównam. Dzienks

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...