karaluch8 Opublikowano 31 Stycznia 2018 Opublikowano 31 Stycznia 2018 Mam takie pytanko, ma ktos moze pompe na wierzchu i chcialo by sie komuś sprawdzic na jakiej zasadzie dziala ten oto zaworek na pompie ? Czy dmuchajac siła pluc tak jak pokazuje to zielona strzałka powinno swobodnie leciec powietrze ?
sq7dcr Opublikowano 31 Stycznia 2018 Opublikowano 31 Stycznia 2018 Nie. Zaworek powinien puścić dopiero po przekroczeniu ciśnienia ok 4-5 bar.
karaluch8 Opublikowano 1 Lutego 2018 Autor Opublikowano 1 Lutego 2018 (edytowane) A jak jest taka sytuacja, ze wyciągnąłem ten zaworek z silnika 1.9 sdi, to w nim czuć opór gdy się dmucha, lecz nie jest w 100% szczelny. I coś tam leci przez dziurke, wiec jak to działa w koncu? edit; a i dodam ze w tym zaworku od sdi cos latało, chyba jakaś kuleczka, a w tym moim nic, wszystko sztywno. Niby pompy w miare te same, więc? Ktoś ma jakaś wiekszą wiedzę o pompach? Edytowane 1 Lutego 2018 przez karaluch8
sq7dcr Opublikowano 1 Lutego 2018 Opublikowano 1 Lutego 2018 nic nie powinno latać. Jest tam sprężynka i kulka ( tłoczek) i ma puszczać dopiero pod ciśnieniem.
karaluch8 Opublikowano 1 Lutego 2018 Autor Opublikowano 1 Lutego 2018 5 minut temu, sq7dcr napisał: nic nie powinno latać. Jest tam sprężynka i kulka ( tłoczek) i ma puszczać dopiero pod ciśnieniem. To jakieś jaja? To w seacie 1.9 sdi też zrypany jak jeździ odpala, nie ma z nim problemu a jednak lata? A w audi nic nie lata, nic sie nie zamyka, puszcza cały czas. Nigdy więcej diesla... Mam jeszcze dwie a3 z za***istym silnikiem 1.9 tedetei. Powykręcam i porównam. Dzienks
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się