kubus00152 0 Opublikowano 6 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2018 Dzis stojac pod gorke z rezerwa silnik wgl nie odpalil dopiero z plaka poszedl. :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rudy51 1 Opublikowano 6 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2018 U mnie był podobny objaw, wymiana wężyka zasilającego pompe vacum oraz te dwie uszczelki które pisałem pod pompą, zlikwidowały zapowietrzanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubus00152 0 Opublikowano 7 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2018 W takim razie robię i pompę vacum mam nadzieje ze to załatwi sprawę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 7 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2018 6 godzin temu, rudy51 napisał: U mnie był podobny objaw, wymiana wężyka zasilającego pompe vacum oraz te dwie uszczelki które pisałem pod pompą, zlikwidowały zapowietrzanie. No oczywiście że najpierw trzeba ustalić chociaż z grubsza miejsce w którym układ łapie powietrze , a dopiero potem działać Zależnie od miejsca nieszczelności objawy się nieco różnią, dla potwierdzenia zjawiska najlepszy jest test z górką, a w lokalizacji miejsca pomaga podłączenie na noc paliwa do tandemu z bańki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 7 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2018 (edytowane) 15 minut temu, kubus00152 napisał: W takim razie robię i pompę vacum mam nadzieje ze to załatwi sprawę Dzisiaj nieźle przymroziło , ale jak w temperaturach powyżej zera też jest problem z odpalaniem ( nie łapie nawet na chwilę i trzeba długo kręcić by zaciągnął paliwa ) to obstawiam uszczelniacze pompek. Przy sprawnych uszczelniaczach zazwyczaj odpala na chwilkę i gaśnie po wyczerpaniu paliwa z szyny w głowicy , dopiero potem trzeba chechłać do bólu Łatwo to potwierdzić logując grupy 013, 018 i 023 od momentu włączenia stacyjki do momentu gdy po porannym odpalaniu silnik zacznie w miarę równo pracować. Utrzymujące się wysokie plusowe korekcje na którymś z cylindrów , które maleją wraz ze wzrostem temperatury silnika potwierdzają problem z uszczelniaczami Edytowane 7 Lutego 2018 przez piotrsob1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubus00152 0 Opublikowano 21 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2018 Wymienione uszczelnienia pompek i vacum problem zniknal dzięki jutro jeszcze test górki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ecobuda 26 Opublikowano 21 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2018 Piotrek trafna diagnoza. Szacun[emoji1][emoji1][emoji1]Wysłane z mojego HTC Desire 825 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 21 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2018 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubus00152 0 Opublikowano 22 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2018 5 godzin temu, piotrsob1 napisał: Test górki zaliczony dzięki ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się