Marcin13 3 Opublikowano 7 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2018 (edytowane) Witam. Auto brata powyżej 3 tys obrotów przerywa i brakuje mocy... Czy auto jest po jakimś programie?? Proszę o ocenę pozdrawiam wszystkich logi dynamiczne: 011 http://log.malonetuning.com/chart/228617#H8KLCADCjDB7WgIDTcKLw5EKwoMwDADDvyXDjw3DqMOwb0ofw6oMNcOQNcKSw4bDocO2w7XDmgpjwo93w4d5D095w41cCMKTw4rCvlVwQ3BNZlHDvsOSwoUOEhXDkmgEdylvUkMTPDAew5zCjsO7wonDi8KCwp%2FCnwLDpcK0Wl8qw5lfw7DCj8OgYMOsIcOuJnXDi2zDjcKPUwgnwrc8w6Ynwo8AAAA%3D 003 oraz 008 http://log.malonetuning.com/chart/228618#H8KLCADDskB7WgIDTcKMw4EOw4IgEETDv2XDj0tSwrTDujPChAPDisKGblLCoVnCtsKmw7XDqy00MR5nw57Cm3EOwp7DpcO1w6BMJklZwpcKOHhsw6VcwoQ%2FdETChETCmSQow4FJw7LCm0TCjRbCs8KZwrBxW8KcwpvCiSPCmRg0VMOSVl5RZcKlRkLCjGbDv8OJIMKcJsOtZ8KHw7kHw5zCgBYvOMOiDcOvHsOBdiXCrFrDqjJzwr%2FCtMKjw7dfw5TCuWgwwrMAAAA%3D Edytowane 7 Lutego 2018 przez Marcin13 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Helga 52 Opublikowano 7 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2018 (edytowane) Co to za auto?Jeżeli to 1.9 to ma program,turbina przeładowuje,zrób komplet logów. Edytowane 7 Lutego 2018 przez Helga 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin13 3 Opublikowano 7 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2018 Auto to passat b5 1.9TDI AFN 110KM 1999r. Żadnych błędów w ECU Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin13 3 Opublikowano 7 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2018 (edytowane) Które kanały jeszcze zlogować? Może filtr paliwa bo tego akurat brat nie wymieniał... Kurcze widzę że przy 011 na początku były za wysokie obroty silnika...Wybaczcie wiem że powinno być od samego dołu na 3 biegu Edytowane 7 Lutego 2018 przez Marcin13 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1358 Opublikowano 7 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2018 Kolega Ci pisał wyżej, turbo przeładowauje, zawór N75 wysterowany na maksa, zbija ciśnienie, po czym znowu przeładowuje... obserwowałeś sztangę w trybie BS 011 ? Filtr możesz wymienić dla pewności... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin13 3 Opublikowano 7 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2018 16 minut temu, kamil-vag napisał: obserwowałeś sztangę w trybie BS 011 ? Tego akurat nie sprawdzałem jutro sprawdzę i dam znać. Czyli prawdopodobnie zasyfiona geometria?? Dzięki za info Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Helga 52 Opublikowano 8 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2018 (edytowane) W dniu 7.02.2018 o 19:02, Marcin13 napisał: Które kanały jeszcze zlogować? Może filtr paliwa bo tego akurat brat nie wymieniał... Kurcze widzę że przy 011 na początku były za wysokie obroty silnika...Wybaczcie wiem że powinno być od samego dołu na 3 biegu 001, 003, 004, 008, 010, 011 Przycisk start (rozpoczęcie logowania) wciskamy gdy silnik na trzecim biegu osiągnie 1300 rpm a zatrzymujemy pomiar po uzyskaniu 4200rpm. (wciskamy stop),zobaczymy co za program tam siedzi.LOGI ZACZYNAMY JAK TEMP NA BLACIE MA 90C. Edytowane 8 Lutego 2018 przez Helga 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin13 3 Opublikowano 8 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2018 Witam ponownie dziś sprawdzaliśmy prace sztangi i wydaje się być ok tzn. ruchy ok 2 cm w górę i dół... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się