osator92 0 Opublikowano 9 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2018 Witam forumowiczów. Dwa dni temu pewien "dziadziuś" na parkingu przydzwonił mi w audiczke ;( Uszkodzony został lewy tylny błotnik. Rozmawiałem z blacharzem, który stwierdził, że najlepiej by było wymienić ten błotnik poprzez przyspawanie innego. Boję się że miejsca spawów będą rdzewieć w przyszłości, już nie mówiąc o komentarz ludzi jeśli chciałbym za parę lat sprzedać auto. Moje pytanie brzmi czy jest możliwość wymiany tego błotnika tak jak przedniego ? Czy fabrycznie tylni błotnik jest złączony na stałe i nie ma takiej możliwości? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_mk2 55 Opublikowano 9 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2018 tylko spawanie Cię ratuje. Pokaż zdjęcie jak mocno się blacha pogięła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JawoR36 68 Opublikowano 9 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2018 Jak oddasz do dobrego blacharza, znajdziesz dobre części, to nawet w ASO się nie kapną. Jak najbardziej lepiej jest wymienić, niż klepać i szpachlować stary. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
osator92 0 Opublikowano 9 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2018 Dodaje zdjęcia błotnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_mk2 55 Opublikowano 12 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2018 całkiem brzydkie te zagięcie, zwłaszcza rant. Raczej nic oprócz spawania tu nie pomoże, no chyba, że znajdziesz jakiegoś artystę-rzeźbiarza, ale sądzę, że jak to wyklepie to zaraz będzie rdza wychodzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekTdi 4 Opublikowano 12 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2018 Jak koledzy powyżej niestety jedynie cięcie i spawanie. Oczywiście po takiej wymianie też szpachla pójdzie w ruch na łączenie i po jakimś czasie coś zacznie wychodzić niezależnie kto będzie to robił. Auto które miało takie ingerencję nigdy nie będzie tak zabezpieczone przed korozją jak fabrycznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lapidem 1 Opublikowano 12 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2018 Wstawiasz taką ćwiarteczkę i jest ładnie a jak będzie dobrze zrobione to i rdzewieć nie będzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się