klakier764 Opublikowano 12 Lutego 2018 Opublikowano 12 Lutego 2018 Koledzy mam pytanie Google nie za dużo mi powiedziało Mianowicie mam A4B7 2,0Tdi 170 k z wyciętym Filtrem Tylko.reszta wszytko jest no i program oczywiście Poprzedni właściciel się bawił Ale doszły mnie słuchy ze już polska drogówka ma jakieś ustrojstwo do sprawdzania czy ma się filtr czy wycięty.Druga Sprawa ze od któregoś miesiąca tego roku stacje kontroli pojazdów na przeglądzie będą miały obowiązek sprawdzania czystości spalin Ja osobiście zakupiłem nowy filtr DPF do mojego auta i zastanawiam sie co dalej czy zakładać i robić serię oryginał co ciekaw jestem co się z tym wiąże z eksploatacją spalanie większa temperatura silnika itd...czy puki co olać montaż i czekać do pierwszego zabrania dowodu I co najgorsze mam w dowodzie rejestracyjnym wpisane DPF
Karasik2 Opublikowano 12 Lutego 2018 Opublikowano 12 Lutego 2018 temat rzeka przechodziłem przez to niedawno poczytaj jest sporo wątków o tym miałem DPF na wykonczeniu zapchany w 3 du** pojechałem na przegląd a tu 2,2 gdzie norma 0,5 wykastrowałem zrobiłem program i tyle zależy gdzie pojedziesz niekiedy wogole nie badają co jak co do dpf już nie wrócę chyba ze mnie zmuszą
jarcoj Opublikowano 12 Lutego 2018 Opublikowano 12 Lutego 2018 DPF to temat rzeka podobnie jak EGR i każdy ma swoje zdanie (jedni twierdzą że silnik się szybciej z egr'em nagrzewa, inni pozytywów nie potrafią dostrzec). głównie chodzi o konstrukcje danego modelu auta.przy wyrzuceniu DPF'a w silniku 2.0tdi norma spalin ulegnie niewielkiemu zwiększeniu, gorzej ze smrodem. Jeśli dorzucić do tego dobrego wirusa gdzie smoke limiter i inne mapy nie będą przesadzone to większych różnic nie będzie. Na terenie niemiec gdzie normy spalin bada się podczas przeglądu, nie wszystkie stacje potrafią wyłapać czy dpf rzeczywiście jest czy został wycięty. Wszystko zależy kto i jak to wyrzucił a co najważniejsze czy zrobił i jak zrobił moda. Co ciekawe przy silniku 3.0tdi nowych generacji w audi, po dobrym modzie stacja diagnostyczna nie widzi czy jest dpf czy nie. Norma spalin niemal zostaje na tym samym poziomie. Wiem bo zrobiłem juz kilkadziesiąt tych silników. (oczywiście zależy od stanu jednostki i podzespołów) A teraz z punktu widzenia silnika: Chyba same pozytywy. Nie wiem czy ktoś mógłby napisać negatywny wpływ na silnik wyrzucenie dpf'a. Przy egr jeszcze można na siłe doszukiwać się wolniejszego rozgrzewania silnika przy niskich temp (też nie w każdym modelu) ale dpf? On działa jak wsadzenie szmaty w wydech i przypchanie. Natomiast miło stać za autem który jednak go ma, bo auto bez niego potrafi śmierdzieć jak stary passat. Hmm może ktoś się oczywiście nie zgodzić z moją opinią i chętnie posłuchałbym drugiej strony Pozdrawiam
ecobuda Opublikowano 13 Lutego 2018 Opublikowano 13 Lutego 2018 Ganiam po Niemczech, zaliczam kontrolę, i nie spotkałem się z kontrolą dpfa, a też mam b7 po kastracji. Ja osobiście uważam że jak motor zdrowy to aż tak bardzo środowiska nie rani. Wysłane z mojego HTC Desire 825 przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się