Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zacięte klapki układu dolotowego


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć,

Mam problem ostatnio z zaciętymi klapkami układu dolotowego. Pali mi się check engine i po podłączeniu mechanik stwierdził że to właśnie te klapki. Chciałem sam się za to wziąć i spróbować naprawić.

Kolektor dolotowy jest łatwy do demontażu, ale trzeba odkręcać te metalowe przewody paliwowe i tą listwę zasilającą (chyba tak to się nazywa)

Moje pytanie, czy jeśli chodzi o demontaż kolektora i czyszczenie go to moge to rozkręcić i sam sobie wyczyścić i nie będzie mi potrzebny komputer do tego? Bo nie posiadam żadnego kabla do auta, a niechce się zdziwić jeśli rozbiore wszystko i wyczyszcze a później skręce i okaże się że nie odpale auta :) głównie chodzi mi o te przewody paliwowe i tą listwę, czy nie będę miał po demontażu problemu z uruchomieniem auta.

Proszę o cenne wskazówki jeśli ktoś robił to sam i ma jakieś doświadczenia.

Opublikowano

Najlepiej wywalić ja tak zrobiłem odrazu zaślepienie EGR i wywal DPF


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano (edytowane)

Miałem ten sam problem przy przebiegu 235000 km ,pojechałem do elektronika przerobił coś w komputerze lub sterowniku nie pamiętam dokładnie. Klapy mam normalnie zamontowane lecz są cały czas otwarte. Obecnie auto posiada przebieg  273000km i jest ok.  Koszt tej operacji wyniósł mnie 400 zł.

Edytowane przez Piomi1988
Opublikowano
W dniu 19.02.2018 o 09:58, Jumber napisał:

Cześć,

Mam problem ostatnio z zaciętymi klapkami układu dolotowego. Pali mi się check engine i po podłączeniu mechanik stwierdził że to właśnie te klapki. Chciałem sam się za to wziąć i spróbować naprawić.

Kolektor dolotowy jest łatwy do demontażu, ale trzeba odkręcać te metalowe przewody paliwowe i tą listwę zasilającą (chyba tak to się nazywa)

Moje pytanie, czy jeśli chodzi o demontaż kolektora i czyszczenie go to moge to rozkręcić i sam sobie wyczyścić i nie będzie mi potrzebny komputer do tego? Bo nie posiadam żadnego kabla do auta, a niechce się zdziwić jeśli rozbiore wszystko i wyczyszcze a później skręce i okaże się że nie odpale auta :) głównie chodzi mi o te przewody paliwowe i tą listwę, czy nie będę miał po demontażu problemu z uruchomieniem auta.

Proszę o cenne wskazówki jeśli ktoś robił to sam i ma jakieś doświadczenia.

na allegro kupisz blokadę do klap kolektora żeby chodziły normalnie i nic nie musisz usuwać.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...