Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BRB] Pomoc w weryfikacji naprawy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ale skąd te dawkowanie na biegu jałowy? Coś z wałkiem lub hydraulika?  

Dodam jeszcze że dzisiaj i wczoraj po odpaleniu (temperatura ujemna) auto kopciło przez około 1-2min takim biało niebieskim dymem. O co chodzi??

Opublikowano

Ja kiedyś miałem KIA w Dieslu i po odpaleniu kopciło na niebiesko. Wymiana świeć żarowych o dziwo załatwiła tu sprawę. Może warto i tu zerknąć choć zaznaczam że tam był silnik CRDI a tu masz TDI.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Cięgno gruchy trzeba skrucić,synchro ewidentnie do poprawy na ok  0,0 z tendencją minusową.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
3 minuty temu, A4 B7 2007 napisał:

Ja kiedyś miałem KIA w Dieslu i po odpaleniu kopciło na niebiesko. Wymiana świeć żarowych o dziwo załatwiła tu sprawę. Może warto i tu zerknąć choć zaznaczam że tam był silnik CRDI a tu masz TDI.

Całkiem możliwe to co pisze kolega.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Tylko jak jest ustawione na 0 to dawki paliwa 14-17mg. O co chodzi?

Opublikowano

Zakres synchro powinien mieścić się w granicach +3,-3 ale najlepiej +1,5,-1,5 i tego się trzeba trzymać,dawka to osobny problem.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Tylko tym synchro dawkę ustawiło się na odpowiedni poziom... Co może być przyczyną? 

Opublikowano
Godzinę temu, Leopold27 napisał:

Ja kiedyś miałem KIA w Dieslu i po odpaleniu kopciło na niebiesko. Wymiana świeć żarowych o dziwo załatwiła tu sprawę.

Może kopcić, ale bardziej na taki biało-siwy dym i raczej w sytuacji jak jest problem z odpaleniem i trzeba dłużej pokręcić... 1-2 min przez świece to raczej za długo... bardziej olej, tym bardziej, że kolega pisze o niebieskawym zabarwieniu dymu... 

Na próbę synchro na -1.0...+1.0 ustawić i zobacz wtedy czy silnik pracuje w miarę normalnie i jakie ma korekcje. Z drugiej strony jak dasz bliżej 0 synchro to teoretycznie będzie gorzej odpalał... 

 

Opublikowano (edytowane)

Odpala od strzału. Jak zimno to tak metalicznie odpali. Jest wg mnie dużo głośniejszy i słychać dudnienie z filtra powietrza. Jakies inne pomysły? Uszczelniacze zaworowe? Coś z wałkiem rozrządu? Hydraulika?

Edytowane przez luuzzaczek
Opublikowano

Nikt Ci nie powie tego przez neta, to trzeba rozbierac i sprawdzac... Zacznij od pokrywy i stanu walka, potem sprawdzenie rozrządu na blokady, zastanawia mnie jeszcze sam program, czy to tu nie ma problemu... Popros o udostepnienie softu i może chłopaki na forum Ci sprawdzą czy poprawnie dpf usunięty...

Opublikowano

Masakra z tym samochodem i z fachowcami....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...