luuzzaczek Opublikowano 18 Marca 2018 Autor Opublikowano 18 Marca 2018 Ale skąd te dawkowanie na biegu jałowy? Coś z wałkiem lub hydraulika? Dodam jeszcze że dzisiaj i wczoraj po odpaleniu (temperatura ujemna) auto kopciło przez około 1-2min takim biało niebieskim dymem. O co chodzi??
A4 B7 2007 Opublikowano 18 Marca 2018 Opublikowano 18 Marca 2018 Ja kiedyś miałem KIA w Dieslu i po odpaleniu kopciło na niebiesko. Wymiana świeć żarowych o dziwo załatwiła tu sprawę. Może warto i tu zerknąć choć zaznaczam że tam był silnik CRDI a tu masz TDI. 1
Helga Opublikowano 18 Marca 2018 Opublikowano 18 Marca 2018 Cięgno gruchy trzeba skrucić,synchro ewidentnie do poprawy na ok 0,0 z tendencją minusową. 1
Leopold27 Opublikowano 18 Marca 2018 Opublikowano 18 Marca 2018 3 minuty temu, A4 B7 2007 napisał: Ja kiedyś miałem KIA w Dieslu i po odpaleniu kopciło na niebiesko. Wymiana świeć żarowych o dziwo załatwiła tu sprawę. Może warto i tu zerknąć choć zaznaczam że tam był silnik CRDI a tu masz TDI. Całkiem możliwe to co pisze kolega. 1
luuzzaczek Opublikowano 18 Marca 2018 Autor Opublikowano 18 Marca 2018 Tylko jak jest ustawione na 0 to dawki paliwa 14-17mg. O co chodzi?
Helga Opublikowano 18 Marca 2018 Opublikowano 18 Marca 2018 Zakres synchro powinien mieścić się w granicach +3,-3 ale najlepiej +1,5,-1,5 i tego się trzeba trzymać,dawka to osobny problem. 1
luuzzaczek Opublikowano 18 Marca 2018 Autor Opublikowano 18 Marca 2018 Tylko tym synchro dawkę ustawiło się na odpowiedni poziom... Co może być przyczyną?
kamil-vag Opublikowano 18 Marca 2018 Opublikowano 18 Marca 2018 Godzinę temu, Leopold27 napisał: Ja kiedyś miałem KIA w Dieslu i po odpaleniu kopciło na niebiesko. Wymiana świeć żarowych o dziwo załatwiła tu sprawę. Może kopcić, ale bardziej na taki biało-siwy dym i raczej w sytuacji jak jest problem z odpaleniem i trzeba dłużej pokręcić... 1-2 min przez świece to raczej za długo... bardziej olej, tym bardziej, że kolega pisze o niebieskawym zabarwieniu dymu... Na próbę synchro na -1.0...+1.0 ustawić i zobacz wtedy czy silnik pracuje w miarę normalnie i jakie ma korekcje. Z drugiej strony jak dasz bliżej 0 synchro to teoretycznie będzie gorzej odpalał...
luuzzaczek Opublikowano 18 Marca 2018 Autor Opublikowano 18 Marca 2018 (edytowane) Odpala od strzału. Jak zimno to tak metalicznie odpali. Jest wg mnie dużo głośniejszy i słychać dudnienie z filtra powietrza. Jakies inne pomysły? Uszczelniacze zaworowe? Coś z wałkiem rozrządu? Hydraulika? Edytowane 18 Marca 2018 przez luuzzaczek
kamil-vag Opublikowano 18 Marca 2018 Opublikowano 18 Marca 2018 Nikt Ci nie powie tego przez neta, to trzeba rozbierac i sprawdzac... Zacznij od pokrywy i stanu walka, potem sprawdzenie rozrządu na blokady, zastanawia mnie jeszcze sam program, czy to tu nie ma problemu... Popros o udostepnienie softu i może chłopaki na forum Ci sprawdzą czy poprawnie dpf usunięty...
luuzzaczek Opublikowano 18 Marca 2018 Autor Opublikowano 18 Marca 2018 Masakra z tym samochodem i z fachowcami....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się