Wyższe obroty jałowe
2 2

    8 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam klubowiczów :)
    Mam pewien problem gdyż od zakupu zauważyłem ,że obroty jałowe się tak jakby lekko podniesione do około 950 nawet na zagrzanym silniku podczas odpalania wskakuję na 1000 i spadają na te 950 i wydaje mi się ,że nie do końca tak powinno być... 
    I wydaje mi się też spalanie jakoś jest wyższe
    o ile trasa to ok. 6,5 to miasto jakieś 12 ;/ normalna jazda
    Zastanawiałem się czy po prostu nie zmienić VCDSem tych obrotów, ale jeśli jest jakiś problem to bym chciał go wyeliminować
    Dodam ,że silnik nie generuje żadnych błędów a pełen skan samochodu wyświetla 2 błędy od silniczka klimatyzacji i czujnika temp zewnętrznej tego od zegarów ale wyświetla poprawną temp.
    Wyczytałem ,że może być przyczyną padające wtryski wrzucam screeny z grupy 13 i 23
    grupa 18 same 0
    DPF grupa 068 również same 0
    a Mój samochód to A4 B7 2.0 TDI DPF BPW z Quattro 
    Pozdrawiam i proszę o pomoc

    DSC_0048.JPG

    23.JPG

    13.JPG

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Witam klubowiczów [emoji4]

    Mam pewien problem gdyż od zakupu zauważyłem ,że obroty jałowe się tak jakby lekko podniesione do około 950 nawet na zagrzanym silniku podczas odpalania wskakuję na 1000 i spadają na te 950 i wydaje mi się ,że nie do końca tak powinno być... 

    I wydaje mi się też spalanie jakoś jest wyższe

    o ile trasa to ok. 6,5 to miasto jakieś 12 ;/ normalna jazda

    Zastanawiałem się czy po prostu nie zmienić VCDSem tych obrotów, ale jeśli jest jakiś problem to bym chciał go wyeliminować

    Dodam ,że silnik nie generuje żadnych błędów a pełen skan samochodu wyświetla 2 błędy od silniczka klimatyzacji i czujnika temp zewnętrznej tego od zegarów ale wyświetla poprawną temp.

    Wyczytałem ,że może być przyczyną padające wtryski wrzucam screeny z grupy 13 i 23

    grupa 18 same 0

    DPF grupa 068 również same 0

    a Mój samochód to A4 B7 2.0 TDI DPF BPW z Quattro 

    Pozdrawiam i proszę o pomoc

    DSC_0048.thumb.JPG.d7e118e6d57bc731cd6a109d66c83eaf.JPG

    23.JPG.339d1a2b47e99a7993bcb244dcf01d81.JPG

    13.JPG.2dad0bfcd3e2e365db25c89d6803ba5f.JPG

    Aj szukasz miodu w d*pie kolego. U mnie przy odpalaniu wskakuje na 1100 i potem cyka gitarka, w vcds sprawdziles jakie obroty masz na jalowym?

    Też mam bpw i po wskazowce widze ze identycznie leży.

     

    Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

     

     

    Długo masz ten samochód? Bo spalanie mam takie samo w miescie i większość tez

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Czyli są normalnie tak jak ma być?  U ojca w a6 są jak jest rozgrzany to są równo na 900 i tym się sugerowałem 

    Auto od listopada mam 

    No ale jak wszystko jest tak jak ma być to uznaję że temat zamknięty 

    Ewentualnie vcdsem obnize sobie na równe 900

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    zmien na 900 i zobacz co bedzie sie działo.

    pokaz co masz w 004

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Sprawdź też jaką temperaturę widzi ECU z czujnika G-62 rano przed odpaleniem , porównaj wartości z temperaturą zasysanego powietrza i paliwa  ( grupa 7 lub 8 jak się nie mylę ) sprawdź też ją na rozgrzanym silniku :hi:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    I wartości z potencjometru pedału przyśpieszania zobacz kontrolnie w grupie 010 ;)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    No Pany zrobiłem odczyty i co mi z tego powiecie ?

    zimny przed odpaleniem.JPG

    zimny po odpaleniu.JPG

    nagrzany.JPG

    kąty.JPG

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Według mnie wszystko OK, nie ma się do czego przyczepić :)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się
    2 2

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.