MemberA4 Opublikowano 4 Marca 2018 Opublikowano 4 Marca 2018 (edytowane) 2 godziny temu, A4CCH napisał: Kod: DWH. Ciężki zabieg ? Bo tak to sobie wykombinowałem. I nie wiem czy to realne czy trzeba więcej rzeczy demontować. odkręc wewnetrzny przegub od flanszy nastepnie wyszarpnij flansze ze skrzyni (flansza na końcu ma zabezpieczenie ) w serwisie używają takiego ściągacza ale może uda się za pomoca dwóch breszek wycisnąć jak wyciągniesz tą flansze odkręcasz cały dekiel czyli 10 srubek torx i masz wszystko w reku po tem zakładasz dekiel na pastę uszczelniajacą i składasz resztę Edytowane 4 Marca 2018 przez MemberA4 1
A4CCH Opublikowano 5 Marca 2018 Autor Opublikowano 5 Marca 2018 A nie wyciągnę tego w całości ? Bez odkręcania przegubu wewnętrznego.
MemberA4 Opublikowano 5 Marca 2018 Opublikowano 5 Marca 2018 Raczej to jest najprostsze rozwiązanie zeby 6 srub odkrecic od przegubu bo jak widzisz każda flansza półosi jest zapięta w dyfrze czy to lewa czy prawa Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
A4CCH Opublikowano 5 Marca 2018 Autor Opublikowano 5 Marca 2018 to wedle Twojego sposobu co bym musiał kupić ? Wolę wiesz wszystkie zabezpieczenia, uszczelki, o-ringi powymieniać. Nie chce złożyć i żebym znów rozbierał bo będzie ciekło. Poza tym jak będzie na wierzchu lepiej wymienić
MemberA4 Opublikowano 5 Marca 2018 Opublikowano 5 Marca 2018 Jesli bez problemu wyjdzie Ci flansza ze skrzyni i nie uszkodzisz simmeringu który ją uszczelnia(jest w tym deklu) to jedynie musisz kupic pastę uszczelniającą aby z powrotem uszczelnic i przykrecic dekiel od skrzyni, koszt ok 20zlWysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
misiek95 Opublikowano 5 Marca 2018 Opublikowano 5 Marca 2018 Na górze skrzyni powinieneś mieć otwór zaślepiony kawałkiem gumy który jest odpowietrznikiem i tamtędy zalej olej- tyle ile powinno być i po problemie
A4CCH Opublikowano 6 Marca 2018 Autor Opublikowano 6 Marca 2018 (edytowane) 15 godzin temu, MemberA4 napisał: Jesli bez problemu wyjdzie Ci flansza ze skrzyni i nie uszkodzisz simmeringu który ją uszczelnia(jest w tym deklu) to jedynie musisz kupic pastę uszczelniającą aby z powrotem uszczelnic i przykrecic dekiel od skrzyni, koszt ok 20zl Wole ten simmering też zmienić w razie "W" fortuny pewnie nie kosztuje a może pracy sobie zaoszczędzę. Wiesz o jaki simmering pytać, jak im to wytłumaczyć w ASO ? Pastę też najlepiej od nich czy kupić w jakimś normalnym sklepie ? Bo simmeringu w normalnym sklepie pewnie brak ... Jak wykręcę przegub wewnętrzny tam nic nie muszę kupować ? Edytowane 6 Marca 2018 przez A4CCH
A4CCH Opublikowano 6 Marca 2018 Autor Opublikowano 6 Marca 2018 12 godzin temu, misiek95 napisał: Na górze skrzyni powinieneś mieć otwór zaślepiony kawałkiem gumy który jest odpowietrznikiem i tamtędy zalej olej- tyle ile powinno być i po problemie Myślałem o tym, ale auto raczej zostaje ze mną na dłużej i chce to porządnie ogarnąć
misiek95 Opublikowano 6 Marca 2018 Opublikowano 6 Marca 2018 Myślałem o tym, ale auto raczej zostaje ze mną na dłużej i chce to porządnie ogarnąć [emoji4]Moim zdaniem wymiana oleju w skrzyni to w tym przypadku praktycznie lifetime. Więcej możesz zepsuć niż naprawić. Przemyśl to
A4CCH Opublikowano 6 Marca 2018 Autor Opublikowano 6 Marca 2018 59 minut temu, misiek95 napisał: Moim zdaniem wymiana oleju w skrzyni to w tym przypadku praktycznie lifetime. Więcej możesz zepsuć niż naprawić. Przemyśl to Czemu niby coś ma się zepsuć ?
eltom Opublikowano 6 Marca 2018 Opublikowano 6 Marca 2018 1 godzinę temu, misiek95 napisał: Moim zdaniem wymiana oleju w skrzyni to w tym przypadku praktycznie lifetime. Więcej możesz zepsuć niż naprawić. Przemyśl to Podpisuję się pod tym. Skoro nie masz wycieków i auto nie wymaga rozbierania, to nie rób sobie kosztów. Narobisz się tylko. A ten olej będzie i tak już zmieniany ostatni raz w tym aucie Jak dasz radę, to zalej ten olej od góry przez korek o którym wspominali przedmówcy i jest po temacie.
MemberA4 Opublikowano 6 Marca 2018 Opublikowano 6 Marca 2018 (edytowane) 9 godzin temu, A4CCH napisał: Wiesz o jaki simmering pytać, jak im to wytłumaczyć w ASO ? Pastę też najlepiej od nich czy kupić w jakimś normalnym sklepie ? Bo simmeringu w normalnym sklepie pewnie brak ... Proszę oczywiście jeśli masz silnik jak w opisie ARG bo według niego szukałem Zabezpieczenie flanszy (pierścień rozprężny) 012 409 413A - jesli sie uszkodzi raczej ASO uszczelniacz półosi (simmering 45x60x8) 016 409 399B - jest zamiennik z firmy Corteco pasta uszczelniajaca AMV18800102 - jest zamiennik pasta Victor Reinz uszczelka przegubu wewnętrznego 8D0 407 309A - raczej ASO lecz może jej nie być oryginalnie bo przegub może mieś zaślepke metalową Edytowane 6 Marca 2018 przez MemberA4 1
A4CCH Opublikowano 7 Marca 2018 Autor Opublikowano 7 Marca 2018 14 godzin temu, MemberA4 napisał: Proszę oczywiście jeśli masz silnik jak w opisie ARG bo według niego szukałem Zabezpieczenie flanszy (pierścień rozprężny) 012 409 413A - jesli sie uszkodzi raczej ASO uszczelniacz półosi (simmering 45x60x8) 016 409 399B - jest zamiennik z firmy Corteco pasta uszczelniajaca AMV18800102 - jest zamiennik pasta Victor Reinz uszczelka przegubu wewnętrznego 8D0 407 309A - raczej ASO lecz może jej nie być oryginalnie bo przegub może mieś zaślepke metalową Tak opis mam dokładny, a w razie gdyby na przegubie wewnętrznym była ta metalowa to na pewno ocaleje ? Czy też lepiej zakupić, do niej też masz numer ? Pracujesz w ASO, czy tak sprawnie władasz ETKA ?
MemberA4 Opublikowano 7 Marca 2018 Opublikowano 7 Marca 2018 jesli będzie zaślepka metalowa przegubu to napewno ocaleje z resztą ona nie ma nr bo występuje razem z przegubem. Jakby oryginalnie nie było tez uszczelki to się nie martw bo przeguby były montowane tez na pastę uszczelniającą. Nie w ASO nie pracuje a obsługa ETKI nie jest wcale taka trudna żeby znaleźć części
A4CCH Opublikowano 7 Marca 2018 Autor Opublikowano 7 Marca 2018 34 minuty temu, MemberA4 napisał: jesli będzie zaślepka metalowa przegubu to napewno ocaleje z resztą ona nie ma nr bo występuje razem z przegubem. Jakby oryginalnie nie było tez uszczelki to się nie martw bo przeguby były montowane tez na pastę uszczelniającą. Nie w ASO nie pracuje a obsługa ETKI nie jest wcale taka trudna żeby znaleźć części Ok, nic więcej prócz chęci mi nie potrzeba ? Bardzo dziękuje za pomoc. Z tym tematem ruszę może dopiero w kwietniu, jak coś będę działał na pewno uzupełnię wątek dla potomnych. A numer uszczelki (o-ringu) wybieraka masz również ? Bo leci mi tam. Myślę rozczepić od niego ramię, skrzynia na poduszkach w dół i go wygrzebać Dobry pomysł robił ktoś ? No i oczywiście uważać na sam wybierak aby go czasem nie zarysować.
MemberA4 Opublikowano 7 Marca 2018 Opublikowano 7 Marca 2018 012301457C to jest ten uszczelniacz 16x24x6 zobacz czy po rozmiarze jakiegoś zamiennika nie ma przypadkiem na forum nie jeden juz to wymieniał filozofii tam nie ma
MemberA4 Opublikowano 7 Marca 2018 Opublikowano 7 Marca 2018 (edytowane) jest zamiennik z corteco za całe 8zł plus Kw Edytowane 7 Marca 2018 przez MemberA4
A4CCH Opublikowano 7 Marca 2018 Autor Opublikowano 7 Marca 2018 012 409 413A – 2,23 ZŁ/SZT. 016 409 399B – 81,66 ZŁ/SZT. AMV18800102 – 272,38 ZŁ/SZT. 8D0 407 309A – 22,79 ZŁ/SZT. 012 301 457C – 23,1 ZŁ/SZT. Ceny części w ASO.
MemberA4 Opublikowano 7 Marca 2018 Opublikowano 7 Marca 2018 2 godziny temu, A4CCH napisał: AMV18800102 – 272,38 ZŁ/SZT. zastosuj REINZOSIL zamiast tej drożyzny i bierz uszczelniacze z CORTECO zaoszczedzisz sporo kasy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się