maniek.b37 Opublikowano 25 Lutego 2018 Opublikowano 25 Lutego 2018 Witam, mam problem z jednostką MMI 3G HDD całkowicie się wyłącza podczas jazdy pomaga tylko zgaszenie auta i tak za drugim lub trzecim razem już zaczyna działać dziwi mnie to bo na postoju przy silniku zgaszonym działa bez problemu oczywiście po podłączeniu pod kompa błędów w sterowniku brak dodam ze usterka zaczęła występować w chłodne dni.
maniek.b37 Opublikowano 25 Lutego 2018 Autor Opublikowano 25 Lutego 2018 No wiesz co nie mialem nigdy problemu pali od strzała w mrozy
quadral20004 Opublikowano 25 Lutego 2018 Opublikowano 25 Lutego 2018 moze obluzowal sie jakis przekaznik lub bezpiecznik
maniek.b37 Opublikowano 25 Lutego 2018 Autor Opublikowano 25 Lutego 2018 Ale na zgaszonym silniku wszystko jest ok a jak tylko odpalę auto to po jakimś czasie wyświetlacz robi się czarny i po chwili wszystko gaśnie,ponownie zgaszę auto i od nowa chwile pogra i się wyłącza a na zgaszonym silniku wszystko jest ok. Nie wiem co jest grane a gdzie szukać tych bezpieczników bo w bagażniku wszystko niby tam jest ok sucho itp.
quadral20004 Opublikowano 28 Lutego 2018 Opublikowano 28 Lutego 2018 Nie wykluczam obluzowanych lub zasniedzialych pinow w mmi.
maniek.b37 Opublikowano 28 Lutego 2018 Autor Opublikowano 28 Lutego 2018 Czyli będzie trzeba ją wymontować i tam zajrzeć ?
maniek.b37 Opublikowano 7 Marca 2018 Autor Opublikowano 7 Marca 2018 Hejka, dzisiaj podczas wyłączenia się MMI podłączyłem pod kompa i oczom moim ukazał się taki błąd VAG 00532 - napięcie zasilania 001 - Górna wartość skrajna przekroczona Ramka zamrożona: Stan błędu: 01100000 Priorytet błędu: 6 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 38 Przebieg: 150949 km Wskaźnik czasu: 0
maniek.b37 Opublikowano 7 Marca 2018 Autor Opublikowano 7 Marca 2018 Zajmę sie tym w weekend bo chcę spróbować doładować ten akumulator a czekam teraz na prostownik. I wtedy przeczyszcze i sprawdze po rozkręceniu jak sie mają te klemy bo wizualnie niby ok ?
corradoowner Opublikowano 18 Marca 2018 Opublikowano 18 Marca 2018 sprawdź ładowanie alternatora podczas jazdy, może masz uszkodzony regulator i ładowanie jest zbyt wysokie >15,5V lub za niskie
maniek.b37 Opublikowano 19 Marca 2018 Autor Opublikowano 19 Marca 2018 Ok dzięki słuszna uwaga sprawdzę i spróbuje podładować prostownikiem sam akumulator bo dopiero świeżo zakupiony do mnie dotarł i sprawdzę klemy oraz wszystkie połączenia.
maniek.b37 Opublikowano 19 Marca 2018 Autor Opublikowano 19 Marca 2018 Sprawdziłem ładowanie alternatora i napięcie skacze od 15 do 17V czyli rozumiem regulator napięcia do wymiany? Address 5F: Information Electr. Labels: Redir Fail! Control Module Part Number: 8T1 035 666 M HW: 8T1 035 666 D Component and/or Version: H-BN-EU H41 0187 Software Coding: 010100010006A1ED11000F1E000000030001 Work Shop Code: WSC 06335 000 00000 VCID: 448348237C5B 1 Fault Found: 00532 - Supply Voltage B+ 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100001 Fault Priority: 7 Fault Frequency: 2 Reset counter: 87 Mileage: 151469 km Time Indication: 0 Date: 2018.03.19 Time: 17:25:17 Freeze Frame: Voltage: 17.70 V
shaqal Opublikowano 17 Maja 2018 Opublikowano 17 Maja 2018 Regulator napięcia do wymiany skoro ładowanie zbyt wysokie.
corradoowner Opublikowano 28 Maja 2018 Opublikowano 28 Maja 2018 17,7V? obyś nie upalił gateway albo modułu komfortu tym napięciem
maniek.b37 Opublikowano 29 Maja 2018 Autor Opublikowano 29 Maja 2018 Tak wiem regulator już wymieniony i wszystko ok.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się