tmarek7 Opublikowano 2 Marca 2018 Opublikowano 2 Marca 2018 Witam nie mogę uruchomić swego klekota . Mam nietypowy przypadek zawór odcinający na pompie wtryskowej po przekręceniu stacyjki dostaje prąd tylko na kilkanaście sekund Po tym czasie prąd na zaworze zanika i myslę ze to jest powód nie możliwości odpalenia Proszę o radę cz to jest spowodowane którymś przekażnikiem , czy ma inny powód
OLIVER Opublikowano 3 Marca 2018 Opublikowano 3 Marca 2018 No i tak ma być napięcie pojawia się znowu po odpaleniu i zostaje ....Sprawdź sobie czy u ciebie wraca jak kręcisz rozrusznikiem ...Jeśli nie możesz jeszcze bezpośrednio z akumulatora podać +na ten zawór i odpalić i już będziesz wiedział wszystko ...
tmarek7 Opublikowano 4 Marca 2018 Autor Opublikowano 4 Marca 2018 Sory że tak póżno ale pracowałem. Dzięki za odpowiedz. Czyli to napięcie przy kręceniu rozrusznikiem znowu się pojawia? To ja nie wiem czemu ten klekot nie chce zapalić?
tmarek7 Opublikowano 4 Marca 2018 Autor Opublikowano 4 Marca 2018 Cofa mi się paliwo . Mam pytanie czy w podstawie filtra paliwa jest jakiś zaworek zwrotny? A może w pompie wtryskowej jest jakiś zaworek? Proszę o Pomoc
OLIVER Opublikowano 4 Marca 2018 Opublikowano 4 Marca 2018 Tu masz ...A przy okazji uzupełnij sobie profil żeby było widać co masz i który rok
tmarek7 Opublikowano 4 Marca 2018 Autor Opublikowano 4 Marca 2018 (edytowane) Dzięki i tu nasuwa sie pytanie paliwo z przewodu powrotnego jak ten zaworek jest niesprawny wraca do zbiornika a gdy jest sprawny wpływa do filtra . Czy dobrze myslę? Podłączyłęm Vaga i wyszły mi dwa błedy: 550 - regulacja kąta wyprzedzenia wtrysku, kontrola startu wtrysku 1266 - przekażnik świec żarowych J52 Edytowane 4 Marca 2018 przez tmarek7
OLIVER Opublikowano 5 Marca 2018 Opublikowano 5 Marca 2018 No to masz Vaga to sprawdź sobie kąt wtrysku jaki masz ale po rozgrzaniu silnika minimum 80* (blok 000 BS ) A przekaźnik - to sprawdź czy podaje prąd na świece ( ściągnij fajki ostrożnie by nie połamać odpal auto jak jest zimne i miernikiem lub oczkiem sprawdź czy jest 12V w każdej fajce ) mimo ze kontrolka świec nam nie świeci świece dogrzewają nam około 3 minut A od kiedy masz te problemy ? same się pojawiły czy kopane było coś przy silniku ?
tmarek7 Opublikowano 6 Marca 2018 Autor Opublikowano 6 Marca 2018 Dzięki za odpowiedz Problem sam sie pojawił w czasie tych mrozów auto zgasło samo podczas jazdy wcześniej były problemy z rannym odpalaniem . Nie mogę go odpalić czyli z tym kątem wtrysku muszę poczekać. Przy odpowietrzaniu wtrysków raz ciśnienie jest duże az paliwo 'tryska'' a raz ledwo wypływa z wtrysku i ubywa paliwa w filtrze tak jakby nie dopływało ze zbiornika
OLIVER Opublikowano 6 Marca 2018 Opublikowano 6 Marca 2018 Godzinę temu, tmarek7 napisał: Dzięki za odpowiedz Problem sam sie pojawił w czasie tych mrozów auto zgasło samo podczas jazdy wcześniej były problemy z rannym odpalaniem . Nie mogę go odpalić czyli z tym kątem wtrysku muszę poczekać. Przy odpowietrzaniu wtrysków raz ciśnienie jest duże az paliwo 'tryska'' a raz ledwo wypływa z wtrysku i ubywa paliwa w filtrze tak jakby nie dopływało ze zbiornika A kiedy był wymieniony filtr paliwa ? może w nim jest woda lub odsadziła sie parafina z ON na mrozach i dlatego zgasł Ci Dobrze by było sprawdzić smoka ssącego w zbiorniku czy nie jest zatkany . Kąt wtrysku jak był ok to tak samoistnie sie nie przestawi o duże wartości by go nie odpalić ,chyba ze pasek przeskoczy
tmarek7 Opublikowano 6 Marca 2018 Autor Opublikowano 6 Marca 2018 (edytowane) Dzięki. No to powiem co zrobiłem. Filtr od razu wymieniłem. Dmuchałem w przewód powrotny i w przewód zasilający, drożnośc obydwu przewodów jest paliwo do pompy dochodzi. Wymieniłem i sprawdziłem zwór odcinający paliwo, nie wiem czy jest prąd na nim w czasie kręcenia rozrusznikiem ? a powinien być? czy dopiero po uruchomieniu? Sprawdziłem rozrząd na znakach , pompa wałek rozrzadu i wał na swoim miejscu. Pozostaje chyba tylko pompa ? Silnik zatrzymał mi się w czasie jazdy dwa razy ( dwa razy go holowałem) Edytowane 6 Marca 2018 przez tmarek7
OLIVER Opublikowano 6 Marca 2018 Opublikowano 6 Marca 2018 15 minut temu, tmarek7 napisał: nie wiem czy jest prąd na nim w czasie kręcenia rozrusznikiem ? a powinien być? czy dopiero po uruchomieniu? To podaj na niego bez pośrednio z aku + na ten zawór i odpal i zobaczysz czy pali
tmarek7 Opublikowano 6 Marca 2018 Autor Opublikowano 6 Marca 2018 Podałem prąd z aku i niestety nie odpalił Martwi mnie brak ciśnienia przy odpowietrzaniu wtryskiwaczy. Czy pompa może paść nagle w czasie jazdy? A może to wina nastawnika ?
OLIVER Opublikowano 6 Marca 2018 Opublikowano 6 Marca 2018 13 minut temu, tmarek7 napisał: Podałem prąd z aku i niestety nie odpalił Martwi mnie brak ciśnienia przy odpowietrzaniu wtryskiwaczy. Czy pompa może paść nagle w czasie jazdy? A może to wina nastawnika ? Ja bym jeszcze podał na pompę ON pomijając piltr paliwa bezpośrednio z pojemnika (grawitacyjnie )- odpowietrzył i spróbował odpalić nic innego mi nie przychodzi do głowy
tmarek7 Opublikowano 6 Marca 2018 Autor Opublikowano 6 Marca 2018 Podejrzewam zatarcie tłoczka dawki paliwa
mantix Opublikowano 6 Marca 2018 Opublikowano 6 Marca 2018 Odkręć dekiel nastawnika i zobacz czy po przekręceniu stacyjki ramię rsw się wyhyla, jeżeli nie to nie zapalisz na bank.
tmarek7 Opublikowano 8 Marca 2018 Autor Opublikowano 8 Marca 2018 (edytowane) witam Mantix , dzięki za odpowiez odkręciłem i ramię rsw się wychyla czyli nastawnik jest dobry Edytowane 8 Marca 2018 przez tmarek7
tmarek7 Opublikowano 5 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2018 Jaka powinna być wartośc dawki paliwa i wartość napięcia na ramieniu nastawnika(RSW) w prog VCDS Silnik AFN 110KM Spoiler
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się