Skocz do zawartości
IGNOROWANY

nie odpala 1,9 TDI AFN


tmarek7

Rekomendowane odpowiedzi

Witam 

nie mogę uruchomić swego klekota . Mam nietypowy przypadek zawór odcinający na pompie wtryskowej po przekręceniu

stacyjki dostaje prąd tylko na kilkanaście sekund Po tym czasie prąd na zaworze zanika i myslę ze to jest powód

nie możliwości odpalenia Proszę o radę cz to jest spowodowane którymś przekażnikiem , czy ma inny powód

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i tak ma być  napięcie pojawia się znowu po odpaleniu i zostaje ....Sprawdź sobie czy u ciebie wraca jak kręcisz rozrusznikiem ...Jeśli nie 

możesz jeszcze bezpośrednio z akumulatora podać +na ten zawór i odpalić i już będziesz wiedział wszystko ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sory że tak póżno  ale pracowałem. Dzięki za odpowiedz.

Czyli to napięcie przy kręceniu rozrusznikiem znowu się pojawia?

To ja nie wiem czemu ten klekot nie chce zapalić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cofa mi się paliwo .  Mam pytanie czy w podstawie filtra paliwa jest jakiś zaworek

zwrotny? A może w pompie wtryskowej jest jakiś zaworek?

Proszę o Pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu masz ...A przy okazji uzupełnij sobie profil żeby było widać co masz i który rok 

 

Bez tytułu.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki i tu nasuwa sie pytanie paliwo z przewodu powrotnego jak ten zaworek jest niesprawny

wraca do zbiornika a gdy jest sprawny wpływa do filtra . Czy dobrze myslę?

Podłączyłęm Vaga  i wyszły mi dwa błedy:

   550  - regulacja kąta wyprzedzenia wtrysku, kontrola startu wtrysku

  1266  - przekażnik świec żarowych  J52

Edytowane przez tmarek7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to masz Vaga to sprawdź sobie kąt wtrysku jaki masz ale po rozgrzaniu silnika minimum 80* (blok 000 BS )

A przekaźnik - to sprawdź czy podaje prąd na świece ( ściągnij fajki ostrożnie by nie połamać odpal auto jak jest zimne i miernikiem lub oczkiem sprawdź czy jest 12V w każdej fajce ) mimo ze kontrolka świec nam nie świeci świece dogrzewają nam około 3 minut 

A od kiedy masz te problemy ? same się pojawiły czy kopane było coś przy silniku ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedz  Problem sam sie pojawił w czasie tych mrozów auto zgasło samo podczas jazdy wcześniej były 

problemy z rannym odpalaniem . Nie mogę go odpalić czyli z tym kątem wtrysku muszę poczekać.

Przy odpowietrzaniu wtrysków raz ciśnienie jest duże az paliwo 'tryska'' a raz ledwo wypływa z wtrysku

i ubywa paliwa w filtrze  tak jakby nie dopływało ze  zbiornika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, tmarek7 napisał:

Dzięki za odpowiedz  Problem sam sie pojawił w czasie tych mrozów auto zgasło samo podczas jazdy wcześniej były 

problemy z rannym odpalaniem . Nie mogę go odpalić czyli z tym kątem wtrysku muszę poczekać.

Przy odpowietrzaniu wtrysków raz ciśnienie jest duże az paliwo 'tryska'' a raz ledwo wypływa z wtrysku

i ubywa paliwa w filtrze  tak jakby nie dopływało ze  zbiornika

A kiedy był wymieniony filtr paliwa ? może w nim jest woda lub odsadziła sie parafina z ON na mrozach i dlatego zgasł Ci 

Dobrze by było sprawdzić smoka ssącego w zbiorniku czy nie jest zatkany . Kąt wtrysku jak był ok to tak samoistnie sie nie przestawi o duże wartości by go nie odpalić ,chyba ze pasek przeskoczy 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki. No to powiem co zrobiłem. Filtr od razu wymieniłem. Dmuchałem w przewód powrotny i w przewód zasilający, drożnośc  obydwu przewodów jest paliwo do pompy dochodzi.  Wymieniłem i sprawdziłem zwór odcinający paliwo,  nie wiem 

czy jest prąd na nim w czasie kręcenia rozrusznikiem ? a powinien być? czy dopiero po uruchomieniu?

Sprawdziłem rozrząd na znakach , pompa wałek rozrzadu  i wał na swoim miejscu.

Pozostaje chyba tylko pompa ? Silnik zatrzymał mi się w czasie jazdy dwa razy ( dwa razy go holowałem)

Edytowane przez tmarek7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, tmarek7 napisał:

  nie wiem 

czy jest prąd na nim w czasie kręcenia rozrusznikiem ? a powinien być? czy dopiero po uruchomieniu?

 

To podaj na niego bez pośrednio z aku + na ten zawór i odpal i zobaczysz czy pali 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podałem prąd z aku i niestety nie odpalił

Martwi mnie brak ciśnienia przy odpowietrzaniu wtryskiwaczy.

Czy pompa może paść nagle w czasie jazdy?

A może to wina nastawnika ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, tmarek7 napisał:

Podałem prąd z aku i niestety nie odpalił

Martwi mnie brak ciśnienia przy odpowietrzaniu wtryskiwaczy.

Czy pompa może paść nagle w czasie jazdy?

A może to wina nastawnika ?

Ja bym jeszcze podał na pompę ON pomijając piltr paliwa  bezpośrednio z pojemnika (grawitacyjnie )- odpowietrzył i spróbował odpalić nic innego mi nie przychodzi do głowy 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odkręć dekiel nastawnika i zobacz czy po przekręceniu stacyjki ramię rsw się wyhyla, jeżeli nie to nie zapalisz na bank.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam Mantix , dzięki za odpowiez

 odkręciłem i ramię rsw się wychyla czyli nastawnik jest dobry

Edytowane przez tmarek7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaka powinna być wartośc dawki paliwa  i wartość napięcia na ramieniu nastawnika(RSW) w prog VCDS Silnik AFN 110KM

Spoiler

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...