guzmen01 Opublikowano 7 Marca 2018 Opublikowano 7 Marca 2018 (edytowane) Witam kolegów i koleżanki Ostatnio sprawdzałem błędy VCDSem i wyskoczyło mi coś takiego: ------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Labels: Redir Fail! Controller: 8E0 909 518 AL Component: 1.8L R4/5VT 0003 Coding: 0011501 Shop #: WSC 63351 VCID: 7A8771EB75C7 1 Fault Found: 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 008 - Implausible Signal - Intermittent Readiness: 0000 0000 ------------------------------------------------------------------------------- Generalnie zimne autko pali od pierwszego strzału aleee na rozgrzanym motorze (tylko na rozgrzanym) nie zawsze łapie rozrusznik (czasami łapnie za 3cim razem) Przekręcam kluczyk i cisza - stawiałem na zużyte szczotki, na FISie mam test "OK" zaraz "po zielonym OK" mam: spaloną żarówkę kierunkowskazu - zamówiłem i czekam na długiego Torxa T30 do reflektorów na dole bardzo często płyn do spryskiwaczy (użytkownicy BiXenonów wiedzą o co chodzi :/ ) Moje pytanie: Czy na zablokowanym immo kręci rozrusznik a nie ma zapłonu? czy nie ma ani jednego ani drugiego? oprócz powyższych błędów w MCE wyskoczyły błędy: ------------------------------------------------------------------------------- Address 46: Central Conv. Labels: 8E0-959-433-MAX.LBL Controller: 8E0 959 433 BC Component: Komfortgerát T3B 1412 Coding: 06730 Shop #: WSC 63351 VCID: 73995CCF52AD aults Found: 0 1370 - Alarm triggered by Interior Monitoring 35-00 - - 01368 - Alarm triggered by Luggage Compartment Switch 35-00 - - 01369 - Alarm triggered by Hood Switch 35-00 - - 01371 - Alarm triggered by Door Contact Switch; Driver's Side 35-00 - - 01331 - Door Control Module; Driver Side (J386) 53-10 - Supply Voltage Too Low - Intermittent 01559 - Drivers Door 59-10 - Can't Unlock - Intermittent 01560 - Passenger Door 59-10 - Can't Unlock - Intermittent 01332 - Door Control Module; Passenger Side (J387) 53-10 - Supply Voltage Too Low - Intermittent ------------------------------------------------------------------------------- Wszystko działa - oprócz uchylania okien -pozycja 2- sterowanie u pasażerów, sterowanie u kierowcy działa na wszystkie okna zarówno pozycja 1 - uchylanie jak i pozycja 2 zamykanie lub otwieranie do końca (pasażerowie mogą otworzyć lub zamknąć bez uchylania trzymając przycisk w pozycji 2giej - jak odpuszczą w połowie to już nic nie mogą zrobć) Czytałem coś o adaptacji - ale dałem spokój - w A4 mam sprawną klime i nie używam okien (zablokowałem na panelu kierowcy - może stąd błedy MCE?) Jak kupowałem auto to Pani właścicielka wspominała że jest ukryte zabezpieczenie pod kierownicą (jakieś przyciski) - ale w serwisie przed sprzedażą wyłączyli. Edytowane 7 Marca 2018 przez guzmen01 ort
matimonn Opublikowano 8 Marca 2018 Opublikowano 8 Marca 2018 Olej to. Błędy najprawdopodobniej w większości spowodowane zanikiem napięcia podczas rozruchu. Nic poważnego....
guzmen01 Opublikowano 8 Marca 2018 Autor Opublikowano 8 Marca 2018 3 godziny temu, matimonn napisał: Olej to. Błędy najprawdopodobniej w większości spowodowane zanikiem napięcia podczas rozruchu. Nic poważnego.... Dzięki! A wie kolega jak się ma sprawa immo - rozrusznik? tzn czy kręci bez zaadaptowania kluczyka (zapłon to na 100% odcina)
koloboro Opublikowano 8 Marca 2018 Opublikowano 8 Marca 2018 jak trzyma immo rozrusznik kręci. powinien odpalić na sekude i zgasnąć.Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
guzmen01 Opublikowano 8 Marca 2018 Autor Opublikowano 8 Marca 2018 Dzięki - tak jak myślałem (czyli w moim przypadku na 99% to szczotki) Odnośnie tytułowego błędu też myślę jak Kolega Mateusz "zanik napięcia" tym bardziej że A4 używam tylko na weekend (ok 100km) i aku (po tygodniu) podczas rozruchu siłą rzeczy jest słaby (na co dzień mam służbowy)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się