Stanley F1 Opublikowano 9 Marca 2018 Opublikowano 9 Marca 2018 macie jakiegos zaufanego mechanika a najlepiej pasjonata miedzy Krakowem a Tatnowem?chce oddac swoja a4b7 i dobre i uczciwe rece,ktory sie zna na tym co robi-silnik 1.9tdi BRB
Stanley F1 Opublikowano 11 Marca 2018 Autor Opublikowano 11 Marca 2018 (edytowane) Witam Pacjent audi a4b7 1.9 o nr BRB (dpf) Kiedys tez tak mialem a bylo to latem a od jakiegos czasu troche mniej a mianowicie- jadac stala pradkoscia w przedziale obrotow 1200-1800 na 2,3,4,5 biegu auto poszarpuje delikatnie- jakies sugestie? Po wcisnieciu gazo problem znika a dwumas to chyba noe bedzie bo podobno jest dobry. Zrobione: Poduszka jedna nowa ori bo walnieta byla,druga jest ok Rozrzad zrobiony i sprawdzony. Oringi na pompkach wymienione i katy ustawione. Egr czyszczony na biezaco. Filtry i olej w listopadzie. Turbo ciagnie. Jedna pompka ma spore odchyly +1.50 okolo na jalowym biegu a reszta to 0.60 0.70 0.2 Znajomy mechanik mowil ze walek delikatnie zaczyna sie wycierac ale ma hamowni wyplul 114ps i 271Nm rok temu. Dodam ze spalanie spore- trasa 130kmh 7.2 l miasto od 10 w gore pomiart z lata teraz w zimie o 1 litr wiecej. Logow nie mam,wybaczcie. Prosze pomozcie chociaz sie zblizyc do przyczyny. i pytanie bardzo szybkie przed EGRem zrobic zwezke o srednicy fi np 9mm (podobno ta zwezka zalatwia sprawe powyzszego tematu) czy calkowicie wywalic EGR? dodam ze DPF chce zostawic. Edytowane 11 Marca 2018 przez Stanley F1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się