Skocz do zawartości

Stanley F1

Pasjonat
  • Postów

    33
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Stanley F1

Informacje

  • Imię
    Staszek
  • Miasto
    Brzesko

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

458 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Stanley F1

0

Reputacja

  1. niestety zapomnialem wyl klime ale chodzila na 1 biegu. kat synchronizacji rozrzadu mam teraz na "-2" bo spalanie mi sie zmniejszylo. Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_Kc705CH.html Grupa 013: http://vaglogi.pl/log-013_O7N1hi.html Grupa 010: http://vaglogi.pl/log-010_Px58534.html Grupa 008: http://vaglogi.pl/log-008_VIW46.html Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_W23Mb5A.html Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_b5d8PX.html Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_4sJ2N.html
  2. Vcds tego nie zrobi aby pobrac soft z samochodu? Moze kogos znajde w okolicy
  3. Kat synchronizacji rozrzadu byl 0.0 i jest 0.0 Jedyne co mogl zrobic to zle postepowal w obrobce softu, tak? Chyba ze sie bawil regulacja sztangi w co watpie bo nie ma sladu na niej krecenia.
  4. Spodziewalem sie takiej odpowiedzi.... Gadalej z tym typem i chcial mi cos nawcislac,no ale ja nie dam sobie a wiem jak bylo przed i jak jest po.
  5. Witam Pacjent to silnik brb. Zrobilem jakis czas temu mape na 140ps 340Nm na istniejacym DPFie i EGR, samochod naprawde super ciagnal, po wywaleniu dpf i egr modyfikacje w sofcie i u tego samego kolesia samochod juz tak nie ciagnie jak wczesniej a mowil ze przybylo 5ps wiecej i mialo spalanie sie zmnoejszyc czego nie ma. Przeplywka na jalowym ma wartosc 480- podobno tak ma byc przez usuniery egr. W tym temacie ( pisanie map silnika) akurat sie nie znam. Wspomnial gosc ze musi ograniczyc obroty turbiny bo DPF juz poszedl z pi.....du. Chce to reklamowac. Macie jakies podejrzenia? Prosze Was o pomoc. Pozdro
  6. U mnie wyglada tak, silnik 1.9 BRB DPF i EGR wywalony 0.0 spalanie w grupie 15 to 1.2l spalanie w trasie 7.3l /120kmh miasto to 10l+ -----tak bylo -2 spalanie w grupie 15 to 0.8l korekty pompek sie poprawily ale dynamika samochodu spadla-----teraz testuje -3 bede testowal
  7. Witam Kupie 2 sprezyny ori do b7 avanta 1.9 tdi na tyl w kolorze 1x szary/ 1x brązowy w min dobrym stanie.
  8. Brak bledow :-) Spokojnie sobie ogarne cos takiego, wiekszosc rzeczy sam robie tak ze jest ok. Tylko temat z przyspieszaniem tam jest a ja mam tak jak wyzej opisany temat. Pozdro
  9. Witam Pacjent audi a4b7 1.9 o nr BRB (dpf) Kiedys tez tak mialem a bylo to latem a od jakiegos czasu troche mniej a mianowicie- jadac stala pradkoscia w przedziale obrotow 1200-1800 na 2,3,4,5 biegu auto poszarpuje delikatnie- jakies sugestie? Po wcisnieciu gazo problem znika a dwumas to chyba noe bedzie bo podobno jest dobry. Zrobione: Poduszka jedna nowa ori bo walnieta byla,druga jest ok Rozrzad zrobiony i sprawdzony. Oringi na pompkach wymienione i katy ustawione. Egr czyszczony na biezaco. Filtry i olej w listopadzie. Turbo ciagnie. Jedna pompka ma spore odchyly +1.50 okolo na jalowym biegu a reszta to 0.60 0.70 0.2 Znajomy mechanik mowil ze walek delikatnie zaczyna sie wycierac ale ma hamowni wyplul 114ps i 271Nm rok temu. Dodam ze spalanie spore- trasa 130kmh 7.2 l miasto od 10 w gore pomiart z lata teraz w zimie o 1 litr wiecej. Logow nie mam,wybaczcie. Prosze pomozcie chociaz sie zblizyc do przyczyny. i pytanie bardzo szybkie przed EGRem zrobic zwezke o srednicy fi np 9mm (podobno ta zwezka zalatwia sprawe powyzszego tematu) czy calkowicie wywalic EGR? dodam ze DPF chce zostawic.
  10. macie jakiegos zaufanego mechanika a najlepiej pasjonata miedzy Krakowem a Tatnowem?chce oddac swoja a4b7 i dobre i uczciwe rece,ktory sie zna na tym co robi-silnik 1.9tdi BRB
  11. a moze calkiem wywalic egr (bedzie wiekszy przeplyw powietrza ) i chlodniczke + wyl w sofcie?
  12. witam Klubowiczow *Trzeba czytać do czego dany dział jest: "Nowicjusz - Jesteś nowy na forum? Tutaj możesz się z nami przywitać." Zapraszam tu ->Regulamin. Tu się tylko witamy.
  13. Witam Pacjent audi a4b7 1.9 o nr BRB (dpf) Kiedys tez tak mialem a bylo to latem a od wczoraj troche mniej a mianowicie- jadac stala pradkoscia w przedziale obrotow 1200-1800 na 2,3,4,5 biegu auto poszarpuje delikatnie- jakies sugestie? Po wcisnieciu gazo problem znika a dwumas to chyba noe bedzie bo podobno jest dobry. Zrobione: Poduszka jedna nowa ori bo walnieta byla,druga jest ok Rozrzad zrobiony i sprawdzony. Oringi na pompkach wymienione i katy ustawione. Egr czyszczony na biezaco. Filtry i olej w listopadzie. Turbo ciagnie. Jedna pompka ma spore odchyly +1.50 okolo na jalowym biegu. Znajomy mechanik mowil ze walek delikatnie zaczyna sie wycierac ale ma hamowni wyplul 114ps i 271Nm rok temu. Dodam ze spalanie spore- trasa 130kmh 7.2 l miasto od 10 w gore pomiart z lata teraz w zimie o 1 litr wiecej. Logow nie mam,wybaczcie. Prosze pomozcie chociaz sie zblizyc do przyczyny.
  14. 2 sprawy mnie niepokoja. Jedna to tak,aczkolwiek chlopaki jakims cudem przerabiaja soft piwrwszego biego, tak jakby wiecej paliwa na mniej wcisniery gaz- chyba kopiuja ustawienia z 2 biegu. Druga sprawa wazniejsza to spalanie. W miescie spokojna jazda i 10-11 l Trasa samemu do 130km/h to wynik 7.2 Moj mechanik mowil ze zaczyna widac wycierajace sie walki, Jedna pompka ma wieksze odchyly -1.20/ bip-44 a reszta 0.64/-26 0.02/-25 0.47/-19 Pomiar niestety na jalowym biegu,motor 90st C. Turbo ciagnie,wirus na 140ps i 340 Nm Ogolnie brak czasu a tym bardziej kogos kto potrafi sie przylozyc do logow.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...