Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Nie odpala po zluzowaniu pompowtrysku.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Panowie mam problem, wyrwało mi śrubę stopki mocowania pompowtrysku, dodatkowo odczepiła się wtyczka zasilająca pompowtrysk, zostało to naprawione, wymieniłem też uszczelniacze na pompce bo się poprzecinały, mimo naprawy auto nie chce odpalić, z plaka gada, wygląda to jakby nie dostawał paliwa, pompka w zbiorniku działa bo na filtrze jest ciśnienie, jak zdemontowałem pompowtrysk polała się ropa, więc chyba paliwo dochodzi, jak sprawdzić czy  elektronika otwiera wtrysk może to coś z tym, ma ktoś pomysł co jeszcze sprawdzić?

Edytowane przez paxstor
Opublikowano

Podepnij kompa i zobacz czy coś Ci nie podpowiada... 

Opublikowano

Brak błędów na kompie, może da rade sprawdzić coś na blokach pomiarowych? Np. czy wtrysk się otwiera? 

Opublikowano

Jak dla mnie zapowietrzony układ. Miałem taki przypadek i pomogło dopiero podanie przez osobną pompkę 12v paliwa przez tandempompe do głowicy z pominięciem filtra.

Opublikowano

A4 B6 ma dobrą funkcję wchodzisz na kanał 035 - uruchamiasz basic settings i masz załączoną pompę paliwa na 30s... możesz to wykorzystać. Luzujesz wtedy wężyk na powrocie do filtra paliwa i możesz go dać w butelkę, to na filtrze zaślep i jak Michał podpowiada przepuść trochę ropy przez głowicę... w output test tez da radę zalączyć pompę - tylko jak dasz test to ona chodzi cały czas, lepiej przez BS.

ja zawsze po wymianie PD biorę jeszcze dużą strzykawkę, wkładam w wężyk powrotu z głowicy i kilka razy zaciągam - pięknie widać jak lecą bąbelki powietrza :thumbup:

Opublikowano

Ok jeszcze jutro spróbuję z tym odpowietrzaniem, sprawdzałem napiecie na pompkach i jest 0,3 V na właczonym zapłonie cyli chyba ok, dodam jeszcze że, auto samo zgasło i walneło chmurkę 

Opublikowano (edytowane)

A więc tak, odpowietrzałem dziś jeszcze raz i nic, bąbelków zero ale, jak zaczynam odpalać zaczyna iść powietrze, czy może być tak że, przepuszcza podkładka miedziana i pompuje powietrze w układ paliwowy? bo tą podkładkę wogóle wywaliło i gniazdo w głowicy troche się wypaliło przez co może go nie uszczelniać, (oczywiście uszczelka miedziana jest nowa) nie mam już innego pomysłu, wtryski się otwierają, paliwo dochodzi ale jest d*pa

Edytowane przez paxstor
Opublikowano

Pomiń filtr paliwa, zrób osobny układ ze słoika. Załóż mały filterek na wężyk zasilający i weź dołóż 2 wężyki przezroczyste. Te 2 króćce na filtrze ze sobą połącz albo wyciąg bezpiecznik z baku... Wykluczysz w ten sposób nieszczelności układu i będziesz wiedział czy szukać w głowicy/pompie tłoczącej czy gdzies przed..

Opublikowano

Robiłem już tak i dalej zero reakcji

Opublikowano

No to wytargaj pompki, zobacz czy nie ścięło gdzieś oring-a, czy coś nie widać... dokręciłeś je z odpowiednim momentem ? zbierałeś ostre krawędzie papierkiem przed włożeniem ? wkładałeś na olej ? Nie czyściłeś końcówek pompek czasem mechanicznie ?

Opublikowano

Dziś wyciągne, sprawdzałem ciśnienie na pompie, kręcoc rozrusznikiem wskazówka ledwo co się podnosi, nie wiem czy po prostu za wolno czy pompa słaba, wiem ze na jałowym około 3bar powinno być

Opublikowano

Chyba znalazłem przyczynę, ścięty klin na kole wałka rozrządu, jutro szukam i będę składał

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...