_Makki_ Opublikowano 24 Lipca 2010 Autor Opublikowano 24 Lipca 2010 _Makki_ a jak Ci się sprawuje silnik? jesteś zadowolony? no i kolejne pytanie.. czy za rok nie chciałbyś go sprzedać? Silnik sprawuje sie bardzo dobrze. Dopiero gdzies po 15tys przebiegu zaczal jakos w miare jezdzic.. Ogolnie przez rok czasu od nowosci mialem problem z: -klima, swistala jakos tak dziwnie -dach panoramiczny sie blokowal, pozniej padl silniczek od zaslonki dachu -czujnik dotykowy w 2 klamkach sie wieszal -TURBO DZIURA Bede sprzedawal w Norwegii i za norweska cene, tzn za tyle ile w PL S4 B8 kosztuje... Fajne auto, chyba dziś widziałem Cię po 12 na św. marcinie. pozdro Nom, bladzilem po centrum za nawigacja. hehe Makki , poprawiłem przewody paliwowe - jakby co Dzieki za info ale juz nie chce jezdzic autem z takim silnikiem bo pozniej choruje przez tydzien bo jeszcze mnie nie stac na 3.0TDI w Norwegii Przyjechał taki z daleka i nawet poprawnie zaparkować nie potrafi Potrafi ale jakbys widzial jak ten lanos byl poobijany to tez bys tak zaparkowal. Tu gdzie parkuje w poznaniu najlepiej dla bezpieczenstwa zajmowac 2 miejsca parkingowe fiu fiu :gwizdanie: miodeczek ale bede czepialski. Nie dało rady pomalować jeszcze dachu w linii czarnych relingów?? Pytam, bo może to był efekt zamierzony. Dach jest zafoliowany to po 1, a po 2 to chcialem dac folie do relingow ale nie dalo rady. Miedzy relingiem a plaszczyzna dachu jest taka mala rynienka i tam za chiny folia by sie nie wylozyla.. Fura mega nie ma co ... Tylko IMO felgi za ciemne i za bardzo się zlewają (nie widać ich), ale ja nigdy nie gustowałem w czarnych więc nawet nie słuchaj co gadam - ważne że są w Twoim stylu Gratuluje modów bo jednak trochę pracy przy aucie jest włożone i to widać! Felgi sa zrobione w polysku i jak sa umyte i nawoskowane to prezentuja sie ladnie. Szczegolnie teraz kiedy dach, grill i ramka, dyfuzor, lusterka i lotka dachowa jest w czarnym polysku.. Na ostatnich zdjeciach felgi wydaja sie matowe bo nie byly myte od hmm, ponad 2000km
turdzi Opublikowano 25 Lipca 2010 Opublikowano 25 Lipca 2010 Silnik sprawuje sie bardzo dobrze. Dopiero gdzies po 15tys przebiegu zaczal jakos w miare jezdzic.. Ogolnie przez rok czasu od nowosci mialem problem z: -klima, swistala jakos tak dziwnie -dach panoramiczny sie blokowal, pozniej padl silniczek od zaslonki dachu -czujnik dotykowy w 2 klamkach sie wieszal -TURBO DZIURA a jaki masz przebeg ? Dzieki za info ale juz nie chce jezdzic autem z takim silnikiem bo pozniej choruje przez tydzien bo jeszcze mnie nie stac na 3.0TDI w Norwegii o ile dobrze pamietam , to w sumie nie wile ci do niej brakowalo , ale fakt nawet jak bys zrezygnowal z polowy bajerow w sowim aucie to dalej mial bys ledwo golasa.Dla smego silnika meczyc sie w takiej goliznie........chyba nie warto , co nie zmienia faktu ze ceny aut z silnikami powyzej 200 Km w NO sa wiecej niz chore
Magdalenah Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Za norweską cenę ? to w Polsce wypasione A6 kupisz jak nie A8 za tą A4kę w tym set-up'ie jaki ma Makki za norweska cene to sobie w PL wypoasione S4 kupisz w cenie tego auta. Panowie Norwegia to Norwegia, tam nawet chleb do d*py i drogi. Ja się zaś zastanawiałam dlaczego jak się chcę do chłopa przeprowadzać to musze cło na swoje B6 wywalić jak za kilkuletnią Audi w Polsce......masakra. Jak zaś sprzedam to z tą kasą w Norwegii mogę sobie tylko jakieś g.....kupić. Makki furak piekny, co tu dużo pisać. Gratulacje
turdzi Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Ja się zaś zastanawiałam dlaczego jak się chcę do chłopa przeprowadzać to musze cło na swoje B6 wywalić jak za kilkuletnią Audi w Polsce......masakra. Jak zaś sprzedam to z tą kasą w Norwegii mogę sobie tylko jakieś g.....kupić. dokladnie tak jest , ale druga strona medalu jest taka ze niewiele jest miejsc na swiecie w ktorych gosc kopiacy rowy lub wykonujacy inne fizyczne prace moze spobie pozwolic na nowe auto z salonu.
Thom4s Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Ja się zaś zastanawiałam dlaczego jak się chcę do chłopa przeprowadzać to musze cło na swoje B6 wywalić jak za kilkuletnią Audi w Polsce......masakra. Jak zaś sprzedam to z tą kasą w Norwegii mogę sobie tylko jakieś g.....kupić. Jest takie "coś", co się nazywa mienie przesiedleńcze obowiązujące w całej europie, jeśli masz samochód zarejestrowany na siebie powyżej 185 dni to przenosząc się nie płacisz podatków tzn. cła, akcyz itp.
Magdalenah Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Ja się zaś zastanawiałam dlaczego jak się chcę do chłopa przeprowadzać to musze cło na swoje B6 wywalić jak za kilkuletnią Audi w Polsce......masakra. Jak zaś sprzedam to z tą kasą w Norwegii mogę sobie tylko jakieś g.....kupić. dokladnie tak jest , ale druga strona medalu jest taka ze niewiele jest miejsc na swiecie w ktorych gosc kopiacy rowy lub wykonujacy inne fizyczne prace moze spobie pozwolic na nowe auto z salonu. Zgadza się szkoda że bab do kopania rowów nie biorą [br]Dopisany: 06 Sierpień 2010, 11:00_________________________________________________ Ja się zaś zastanawiałam dlaczego jak się chcę do chłopa przeprowadzać to musze cło na swoje B6 wywalić jak za kilkuletnią Audi w Polsce......masakra. Jak zaś sprzedam to z tą kasą w Norwegii mogę sobie tylko jakieś g.....kupić. Jest takie "coś", co się nazywa mienie przesiedleńcze obowiązujące w całej europie, jeśli masz samochód zarejestrowany na siebie powyżej 185 dni to przenosząc się nie płacisz podatków tzn. cła, akcyz itp. Moi "przesiedleńcy" wszyscy bulili cło za auto albo się go pozbywali. Jeśli idzie o Norwegię więc to nie ma czegoś takiego, auta do mienia przesiedleńczego zaliczyć nie można. Niestety.
turdzi Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Moi "przesiedleńcy" wszyscy bulili cło za auto albo się go pozbywali. Jeśli idzie o Norwegię więc to nie ma czegoś takiego, auta do mienia przesiedleńczego zaliczyć nie można. Niestety. Dokladnie.Temat przerobiony na wylot i podchodzny nie przez takich specow
_Makki_ Opublikowano 7 Września 2010 Autor Opublikowano 7 Września 2010 Dawno nic nie pisalem bo jakos czasu brakuje ale nareszcie maly update a jaki masz przebeg ? o ile dobrze pamietam , to w sumie nie wile ci do niej brakowalo , ale fakt nawet jak bys zrezygnowal z polowy bajerow w sowim aucie to dalej mial bys ledwo golasa.Dla smego silnika meczyc sie w takiej goliznie........chyba nie warto , co nie zmienia faktu ze ceny aut z silnikami powyzej 200 Km w NO sa wiecej niz chore Teraz 34000. Patrzac cenowo to za tyle co moja kosztowala to moglbym kupic golasa 3.0TDI.. Ale tak jak piszesz, co to by byla za przyjemnosc wtedy jezdzac golasem itp.. Ostatnio pojawilo sie kilka B8 3.0TDI na finn w calkiem dobrych cenach.. Ale teraz juz wiem ze popelnilem kilka bledow kupujac A4 B8... Po pierwsze BRAKUJE nam miejsca Po 2 fotele S-Line w B8 sa zajeb*** niewygodne na dlugie trasy. W wakacje zrobilismy prawie 6000km i moje plecy maja dosyc. Probowalem ostatnio fotele w S4 B8 i jakos innaczej sie w nich siedzi. A najbardziej brakuje mi foteli Recaro z ex A6 Po malu zaczynam sie rozgladac za A6 3.0TDI QAVA manual. Bardzo ciezko znalesc cos fajnego. Jezeli nie znajde to poczekam na facelift 2011 i kupie nowe. Moi "przesiedleńcy" wszyscy bulili cło za auto albo się go pozbywali. Jeśli idzie o Norwegię więc to nie ma czegoś takiego, auta do mienia przesiedleńczego zaliczyć nie można. Niestety. Dokladnie.Temat przerobiony na wylot i podchodzny nie przez takich specow Z mieniem przesiedlenczym to prawda. Ale import aut do Norwegii w wielu przypadkach sie oplaca. Dlatego jest tylu importerow w Norwegii:) Zciagnolem 3 auta do Norwegii z Polski/Niemiec i w kazdym przypadku wychodzilem na tym na plus.. Najbardziej oplaca sie alternatywne wyliczenie oplat celnych ze zwrotem za zuzycie auta.. No i oczywiscie trzeba kombinowac z norweskim vatem Przyklad: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=16207759 Kupilem za ok 100000kr, pojezdzilem 2 lata. Oplaty celne i norweski vat wyszedl ok 100000kr. Sprzedalem w ciagu 5 dni za 259000kr Noras przyjechal i nawet sie nie targowal..
turdzi Opublikowano 7 Września 2010 Opublikowano 7 Września 2010 Patrzac cenowo to za tyle co moja kosztowala to moglbym kupic golasa 3.0TDI.. Ale tak jak piszesz, co to by byla za przyjemnosc wtedy jezdzac golasem itp..Ostatnio pojawilo sie kilka B8 3.0TDI na finn w calkiem dobrych cenach.. Ale teraz juz wiem ze popelnilem kilka bledow kupujac A4 B8... Po pierwsze BRAKUJE nam miejsca Po 2 fotele S-Line w B8 sa zajeb*** niewygodne na dlugie trasy. W wakacje zrobilismy prawie 6000km i moje plecy maja dosyc. Probowalem ostatnio fotele w S4 B8 i jakos innaczej sie w nich siedzi. A najbardziej brakuje mi foteli Recaro z ex A6 Po malu zaczynam sie rozgladac za A6 3.0TDI QAVA manual. Bardzo ciezko znalesc cos fajnego. Jezeli nie znajde to poczekam na facelift 2011 i kupie nowe. Powiem ci ze mam podobny dylemat , na poczatku przyszlego roku chcialem zmienic moja B7 , albo na nowe B8 2.0 TFSI albo na wlasnie uzywne 3.0 TDI.jak wiadomo nowe to nowe i moge sobie wszystko po swojemy skonfigurowac od koloru prze wyposazenie , za 3.0 wiadomo przemawiaja osiagi , jest nawet jedna biala tak jak pisesz w rozsadnych pieniadzach i zaraz pod moim domem ale jakos mam wahania co do importowanych aut ........ 750K NOK to mi sie nie usmiecha placic za auto z ledwo liznietym wyposazeniem...... Tez myslalem nad A6 ale to juz stary model ( w sumie to auto bazuje nakontrukcj z 2004 roku a to juz staroc tak jak B7 i B6 ) tyle ze co ciekawe 3.0 TDI w A6 z drugiej reki jest o wiele tansze niz ten sam rocznik a4 i fakt u nas nie ma aut z manualem tak ze jestem w kropce..... Ale import aut do Norwegii w wielu przypadkach sie oplaca. Dlatego jest tylu importerow w Norwegii:)Zciagnolem 3 auta do Norwegii z Polski/Niemiec i w kazdym przypadku wychodzilem na tym na plus.. Najbardziej oplaca sie alternatywne wyliczenie oplat celnych ze zwrotem za zuzycie auta.. No i oczywiscie trzeba kombinowac z norweskim vatem Przyklad: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=16207759 Kupilem za ok 100000kr, pojezdzilem 2 lata. Oplaty celne i norweski vat wyszedl ok 100000kr. Sprzedalem w ciagu 5 dni za 259000kr Noras przyjechal i nawet sie nie targowal.. mozesz mi wyjasniec o co chodzi z tym alternatywnym wyliczniem cos o tym slyszalem ale nie wiem jak to dzial......moze byc na PW jak znajdzesz chwile zeby ci watku nie zasmiecac. A tak BTW a propos foteli ,moze bedziesz wiedzal czy da sie dokupic te fotele A'la S4 w jakiejs opcji? Widzialem ze pare aut je ma np: http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=23212090 Czy to nie sa moze te fotele S sportsseter z doplata 25.000 NOK ?
_Makki_ Opublikowano 7 Września 2010 Autor Opublikowano 7 Września 2010 Powiem ci ze mam podobny dylemat , na poczatku przyszlego roku chcialem zmienic moja B7 , albo na nowe B8 2.0 TFSI albo na wlasnie uzywne 3.0 TDI.jak wiadomo nowe to nowe i moge sobie wszystko po swojemy skonfigurowac od koloru prze wyposazenie , za 3.0 wiadomo przemawiaja osiagi , jest nawet jedna biala tak jak pisesz w rozsadnych pieniadzach i zaraz pod moim domem ale jakos mam wahania co do importowanych aut ........ 750K NOK to mi sie nie usmiecha placic za auto z ledwo liznietym wyposazeniem...... Tez myslalem nad A6 ale to juz stary model ( w sumie to auto bazuje nakontrukcj z 2004 roku a to juz staroc tak jak B7 i B6 ) tyle ze co ciekawe 3.0 TDI w A6 z drugiej reki jest o wiele tansze niz ten sam rocznik a4 i fakt u nas nie ma aut z manualem tak ze jestem w kropce..... mozesz mi wyjasniec o co chodzi z tym alternatywnym wyliczniem cos o tym slyszalem ale nie wiem jak to dzial......moze byc na PW jak znajdzesz chwile zeby ci watku nie zasmiecac. A tak BTW a propos foteli ,moze bedziesz wiedzal czy da sie dokupic te fotele A'la S4 w jakiejs opcji? Widzialem ze pare aut je ma np: http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=23212090 Czy to nie sa moze te fotele S sportsseter z doplata 25.000 NOK ? Jezeli chodzi o moja B8 to na poczatku bylem zdecydowany na 99% zeby zciagnac nowa z Niemiec. Zrobic konf taka jak chcialem u znajomego w DE i pozniej zciagnac ja do Norkowni. Przeliczalem to chyba z miesiac Ale pozniej dostalem bardzo dobra oferte od dealera z Haugesundu - trafilem akurat na kryzys w branzy samochodowej.. Wytargowalem naprawde dobra cene + sporo gratisow, grilla 3.0TDI itp.. A na koniec (troche po swinsku) przyszedlem z umowa rabatowa miedzy Audi Norge a firma dla ktorej pracuje.. Troche sie to nie spodobalo sprzedawcy ale co tam W sumie chyba z 70tys NOK wyszlo taniej.. Porownujac to pozniej z cena z DE wyszlo okolo 30tysNOK drozej w Norwegii. ALE w Norwegii dostajesz 3 lata gwarancji a w DE wiadomo 2 lata. Co jest oczywiscie ogromna przewaga w momencie sprzedazy auta w NO. Dlatego kupilem w NO. 3.0TDI w manualu sprzedaja okolo 2% w NO. Widzialem statystyke z 2009 u dealera w Bergen... Wydaje mi sie ze warto poczekac na facelift A6 2011.. Chyba ze naprawde znajde ladna sztuke w NO ewentualnie DE... Wracajac do foteli w B8 to mozna zamowic od 2010 takie fotele jak ma S4 B8. Roznia sie troche alcantara i samym gornym zakonczeniem foteli na wysokosci ramion.. Doplata TYLKO 25tys.. Pojawily sie wreszcie LEDy przyciemnione do B8!
Chuck Norris Opublikowano 7 Września 2010 Opublikowano 7 Września 2010 Szczerze mówiąc nie widzą mi się one, wydają się za ciemne, ale to kwestia gustu .
_Makki_ Opublikowano 11 Września 2010 Autor Opublikowano 11 Września 2010 Zastanawiam sie ktore LEDy wybrac :mysli: Te lekko przydymione wygladaja ladnie ale znow te ciemne z bialym kierunkiem i wstecznym moga pasowac bo mam czarny dach i spojler dachowy. Mam tez czarny dyfuzor i czarna szybe. Tylna szyba zostala ostatnio jeszcze bardziej przyciemniona dla psiaka Musze chyba zrobic jakis PS z lampami i moim autem..
Piechol Opublikowano 11 Września 2010 Opublikowano 11 Września 2010 bazując tylko na zdjęciach lamp to przydymione ładniejsze ale koniecznie trzeba zrobić małe VT żeby sprawa się rozjaśniła są gdzieś zdjęcia jak to świeci?
Tobi_one Opublikowano 11 Września 2010 Opublikowano 11 Września 2010 moim zdaniem do Twojego koloru auta i w ogóle kierunku black&white to bardziej będą pasowały te ciemniejsze z białym kierunkiem i wstecznym
Kierownik Opublikowano 6 Października 2010 Opublikowano 6 Października 2010 chyba musze do łazienki auto prawie ideał wielkie uznanie
_Makki_ Opublikowano 7 Października 2010 Autor Opublikowano 7 Października 2010 Fajnie ze sie podoba Mnie tez! Dodam jeszcze kilka zdjec z montazu wydechu i po zafoliowaniu Tak jezdzilem jeden dzien Przymiarki z dyfuzorem S4: Rzezba otworu w dyfuzorze na fabryczny hak:) Dyfuzor rozebrany i gotowy do foliowania: Zestaw od ABT: Dyfuzor ABT ktory po 1 okazal sie ze nie pasuje do zderzaka S-Line a 2 drugie nie pasuje do mojego gustu.. Tutaj juz pomalowany na czarny mat. Montaz wydechu, zestaw plug&play bez zadnego spawania itp.. Musialem troche czesci dokupic z ASO, np oslona termiczna, uchwyty, blaszki. Random:) Probowalem najpierw folii matowej ale wedlug mnie nie pasowala bo za malo mam matowych rzeczy na aucie dlatego wszystko zostalo zafoliowane w czarny blysk.. Na koniec maly spot z kolegami po drodze do Poznania. Szkoda ze nie moglem pojechac z nimi na tor bo podobno bylo ZAJE****
rafalekx Opublikowano 7 Października 2010 Opublikowano 7 Października 2010 Coś bym zrobił z tymi felgami bo ich nie widać chyba grafit byłby lepszy niż ten czarny błysk A poza tym kox
Rekomendowane odpowiedzi