Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B8] Bialo czarna 2.0TDI 170KM qAVA


_Makki_

Rekomendowane odpowiedzi

no ten tył na tych zdjęciach od początku wydawał się jakiś dziwny... jakiś taki wygięty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Nowe "plany":

-xenon w przeciwmgielnych, pod kolor z postojowkami LED. Cos takiego jak tu:

ffc5a8008d954bcem.jpg

Kolega robil przymiarke do black optic wiec grill na zdjeciu "robiony" w photoshopie..

-tylne lampy od S4 avant

0ec7577fbc6c7704.jpg

e700533cab68f77c.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzialem po wykresach ze CR 143KM potrawi "miec" nawet i 132KM Zobaczymy jak bedzie z moim..

No tez jestem ciekaw bo to auto kore ja mialem na testy albo było tak ciężkie albo tych 170 po prostu nie miało.Dynamika nie odstawala od mojej obecne 140 KM B7.

A jak chcesz rozwiązać sprawę z gwarancja?.

Ja bym sie bal dlubnac cos przy tym aucie z co najmniej dwóch powodów.Pierwszy to bardzo przeciętna jakość produktów i jak na razie to ponadprzeciętna awaryjność a dwa to jest to całkowicie nowy model zarówno jeśli chodzi o silnik jak i resztę i nie wiadomo jak to sie będzie spisywało w pierwszych egzemplarzach...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżdziłeś Quattro a więc auto napewno cięższe niz fwd ,ale to prawda że te nowe silniki vaga CR nie powalaja jakoś na kolana pod względem dynamiki. A z gwarancją to jest loteria.Jednemu sie coś wysra drugiemu nie,ale raczej przy drobnych naprawach nikt nie powinien sie przyczepiać w ASO.Gorzej sprawa wygląda jak jest jakaś poważna usterka wtedy na gwarancje raczej nie ma co liczyć ,napewno będą sprawdzać i szukać czy coś nie jest dłubniete. Tak przynajmniej jest w PL.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżdziłeś Quattro a więc auto napewno cięższe niz fwd

no wlasnie ale mam dokladne porownanie do B7 bo w weekend taka testowalem i B7 2.0 TDI ( 170 ) Q idzie przy tym B8 jak wsiekla.Nawet nie bylo co porownywac to nie to ze mialem wrazenie ze moze .Miedzy nimi byla przepasc.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

vario-tech nie do końca sie zgodzę silnik 2.0 ma bardzo dużo zalet jedna z najważniejszych to waga przez co masz wrażenie ze prowadzisz fajne poręczne auto a nie upasiona ciężka świnie :wink4:

tym bardziej ze juz np: zawirusowane 170 KM 2.0 dzieki mniejszej masie bedzie juz nie wiel wolniejsze od seryjnego 3.0.O spalaniu juz nawet nie wspomne :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

turdzi, racja racją ale śmigałem B7 3.0 TDIQ i A5 3.0 TDIQ i jestem pod wrażeniem, 2.0 jest fajne, ekonomiczne ale zlekka wolne w porównaniu z 3.0. A co do wagi to ja w moim 2.0 z pełnym bakiem ważę 1690 kg - to wcale nie mało, z czego ja ważę te 85 kg :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zgadza sie ale w 3.0 masz extra pawie 100 kg z rzodu a to w prowadzeniu robi dosc znaczna rozniec ;) No chyba ze ktos smiga po autostradach to mu to nie zrobi roznicy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turdzi, B7 3.0 jeździłem po zaśnieżonych drogach z mnóstwem zakrętasów, predkość była nie zdrowa bo Q tak trzymało, pasażerowie byli trochę :sick3:, negatywnego wpływu większej masy nie odczułem, w A6 czuć, że to locha, jak jest ślisko to niestety FWD świruje cały czas z ESP.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W naszych realicha 3.0 nie ma za bardzo racji bytu ze wzgledu na jego cene - od bazowej 2.0 TDI Q (170 ) jest drozszy o prawie 300 tys koron ( czyli ponad 150 tys zl przy obeznym kursie )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W naszych realicha 3.0 nie ma za bardzo racji bytu ze wzgledu na jego cene - od bazowej 2.0 TDI Q (170 ) jest drozszy o prawie 300 tys koron ( czyli ponad 150 tys zl przy obeznym kursie )

O k....a ale z was zdzierają :shocked:Ja jak zamawiałem w grudniu B8 Avant 3.0 TDI to cena bazowa była 196 tys.+trochę dodatków i wyszło 210 tys.,więc nie najgorzej poruwnując do Was.Nawet wywalczyłem 11% rabatu :).Teraz cena chyba podskoczyła ze względu na kurs euro ale ja mam zagwarantowaną cene z umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no zdzieraja zdzieraja.Nowe 3.0 tdi manual to 685 tys koron za golasa + uzbiera sie kolejne 100 tys na dodatkach.Jak by nie liczyc trzeba wyda 750 tys. czyli z 370 tys PLN

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale jak przeliczyć na lokalne zarobki to pewnie nie ma takiej tragedii :wink4:

biała furka zapowiada się fajnie :good:, czekamy na fotexy po odbiorze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

500 tys jeszcze nie ale ponad 700 tys to juz robi sie duzo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, skonczcie prosze OT na temat cen auo w Norwegii. Mozecie sobie zalozyc inny... w dziale NA KAZDY TEMAT.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Makki rzucisz mi na PW ile cie wyszlo to auto w takiej opcji ( jesli to nie tajemnica oczywiscie :wink4: )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

flajer myśle,że twoje uwagi są zdecydowanie nie na miejscu :angry:

kolega mieszka w Norwegii to mogą sobie pogadac na temat jego fury i ceny w Norwegii, poza tym to jego temat i on decyduje czy ktoś mu robi w temacie jego auta OT czy nie...chyba, ze się mylę :gwizdanie:

makki sorry za OT :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli tu jest OT, to co z watkiem Trzenia :polew:

W kazdym razie, tez czekam z niecierpliwoscia na ta B8, chyba pierwsza na forum ktora mi sie bedzie podobac, a patrzac na poprzedni projekt (A6) bedzie na pewno grubo :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...