kurak83 Opublikowano 8 Lutego 2009 Opublikowano 8 Lutego 2009 Witam mam a4 silnik 1.8 125km+automat.Przy 120km\godz. strasznie słychać silnik mam 3100-3200 obrotów.Czy da coś jak kupie ten materiał wygłuszeniowy pod maske czy nie warto kupować.Proszę o info może ktoś już montował.Orginalnie nie występowały w benzynie prawda?Tak słyszałem.POZDRAWIAM Wszystkich FORUMOWICZÓW
F Opublikowano 8 Lutego 2009 Opublikowano 8 Lutego 2009 Silnik 1.8 ma to do siebie ze jest głośny, podobno ze względu na łańcuch w silniku. Ale jeśli dzwięk ostatnio stał się głośniejszy sprawdz tłumniki i plecionke. Ja wymieniłem plecionke i jest troche ciszej, nie mówie że cicho
Ronin Opublikowano 8 Lutego 2009 Opublikowano 8 Lutego 2009 Wygłuszenie samochodu to nie tylko mata pod maską czy za konsolą. To także drzwi i podłoga. Po prostu całe pudło rezonuje. Ogólnie są dość głośne. Jeżeli masz stare i twarde opony, to będzie je mocno słychać. Jak chcesz mieć cichy samochód to tylko BMW lub Mercedes. Jest inaczej.
loco87 Opublikowano 8 Lutego 2009 Opublikowano 8 Lutego 2009 a6 c5 jest 3x cichsze w diselu (v6) od a4 b5 po lifcie w benzynie :gwizdanie: Nie wiem czemu tyle osób upiera sie ze a4 jest ciche... moze w b6 jest jakas roznica ale w b5 jest głośno.... stare mitsubiszi spaj star 1.8 bylo niwarygodnie ciche.....i stabilne lata prod. te same i audi bylo droższe w zakupie
mA4ciek Opublikowano 8 Lutego 2009 Opublikowano 8 Lutego 2009 chyba musisz podkręcić volume w radyjku mój ADR też jest głośny, niedługo zakładam wygłuszenie ale wcale się cudów nie spodziewam
kepasa Opublikowano 9 Lutego 2009 Opublikowano 9 Lutego 2009 1.8 ma łąńcuch ????? ja mam pasek na 100%
mA4ciek Opublikowano 9 Lutego 2009 Opublikowano 9 Lutego 2009 ADR z przodu ma pasek a z tyłu łańcuch.
F Opublikowano 9 Lutego 2009 Opublikowano 9 Lutego 2009 Dokładnie, zdejmij pokrywe zaworów i ukarze się ........... łańcuch
SSHADOWW5 Opublikowano 9 Lutego 2009 Opublikowano 9 Lutego 2009 Jak się głośno zrobiło to trzeba by popatrzeć do wydechu czy się aby nie rozszczelinił
loco87 Opublikowano 9 Lutego 2009 Opublikowano 9 Lutego 2009 Mam wygłuszenie pod maską. Przy 100km/h 2x ciszej jest w audi a6 2.5tdi akn od 1.8t a4b5....To nie tylko wygłuszenie pod maską. Zwróćcie uwage po otworzeniu maski w a6 jak jest wykonana komora silnika. Nie gołe blachy a w wiekszosci maty akustyczne pochłaniające wibracje i wyciszające prace silnika. Pozatym jest tam sporo "styropianu" upchanego w najmniejsze szparki np. przy nadkolach z przodu z tyłu w bagażniku itp. Ponadto boczki drzwi w a6 a a4..... no coment Dodatkowo całośc nadwozia a6 jest wykonana z lepszych materiałów pochaniających dzwięk. Jest potworna rożnica jak sie otworzy maski obydwu samochodów. Podnosze maske w 1.8t no i robi sie nieco głośniej... podnosze maske w a6 2.5 tdi i jest 3 razy głośniej
mA4ciek Opublikowano 9 Lutego 2009 Opublikowano 9 Lutego 2009 loco - racja, ale to zupełnie inne samochody, A6 to klasa wyżej więc i klasa ciszej. Proponuję matą bitumiczną wygłuszyć drzwi, zrobi się ciszej a i jakość dźwięku się poprawi :gwizdanie:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się