Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Silnik nie odpala


damcio335a

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Panowie, wczoraj wieczorem miałem wyjazd wszystko ładnie pięknie chce go odpalić, przekręcam kluczyk a tu tak jakby już załapał ale nie do końca i zgasł... od tamtej pory nie mogę go odpalić :/ myślałem że to wina akumulatora więc podłączyłem prostownik ale na prostowniku pokazuje że aku naładowane na full... jak go kręce to silnik nawet się nie rusza.. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zostaje komp i odczytać błędy. Może to być np. czujnik temp który podaje zła temp. Teraz to trochę wróżenie z fusów. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się że czujnik położenia wału padł ? ale pewny nie jestem, postaram się jutro podpiąć pod kompa 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

56 minut temu, damcio335a napisał:

Wydaje mi się że czujnik położenia wału padł ? ale pewny nie jestem, postaram się jutro podpiąć pod kompa 

Musiał byś wykręcić świece i zobaczyć czy jest iskra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłączyłem samochód pod komputer, obroty pokazuje więc czujnik położenia wału odpada.. zaprowadzę go dziś wieczorem do mechanika i ma jutro sprawdzić czy rozrząd nie przeskoczył.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mi tu słychać że coś nie tak z rozrzadem

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jakby nie miał kompresji. Sprawdź rozrząd/ ciśnienie w cylindrach.

Edytowane przez Miki95
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłączyłem samochód pod komputer, obroty pokazuje więc czujnik położenia wału odpada.. zaprowadzę go dziś wieczorem do mechanika i ma jutro sprawdzić czy rozrząd nie przeskoczył.
I nie ma żadnych błędów?

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, siwak napisał:

I nie ma żadnych błędów?

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
 

Właśnie nie pokazał bo akumulator był padnięty, nawet nie wiem jakim cudem a dwa dni wcześniej myślałem że nie chce odpalić dlatego że może rozładowany... Jak podłączyłem to na prostowniku wskazówka była na Full a dziś już 0 ?

 

Panowie naładowałem akumulator, zakręciłem silnikiem może na 2 sec i podłączyłem prostownik i znowu akumulator padł... Może to być wina akumulatora że nie chce pociągnąć?

Edytowane przez damcio335a
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi tu wygląda na brak kompresji. Nie miałeś problemów z łańcuszkiem rozrządu albo z ciśnieniem oleju ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mechanik dzwonił i powiedział że na pasku rozrządu ząbki ścięte ? od czego mogło je ściąć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mechanik dzwonił i powiedział że na pasku rozrządu ząbki ścięte [emoji52] od czego mogło je ściąć?
Stary zarząd , urwał się łańcuch wałków , uszkodzily się ślizgi napinacza któreś z tych rzeczy

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

46 minut temu, siwak napisał:

Stary zarząd , urwał się łańcuch wałków , uszkodzily się ślizgi napinacza któreś z tych rzeczy

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
 

Na tym rozrządzie zrobiłem 20kkm... rozmawiałem dziś z drugim mechanikiem co mi robił ten rozrząd, przyjechał lawetą po auto i ma na dniach to robić. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podejrzewam, że bez remontu/wymiany głowicy się nie obejdzie. Przyczyn mogło byc wiele. Ja bym stawiał na zapchany smog i zbyt słabe ciśnienie oleju - częsty problem w tych samochodach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Głowica do remontu oraz walniete są 4 zawory co było przyczyną zerwania tych ząbków na pasku tego dalej nie wiadomo 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co ma ciśnienie oleju do ściętych zębów na pasku? Prędzej silnik by się zatarł. Może pompa wody stanęła albo pasek był za mocno napięty. Uszkodzenie ślizgów też nijak ma się do tego, bo najprędzej doszłoby do kolizji tłoków z zaworami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

33 minuty temu, przem8 napisał:

A co ma ciśnienie oleju do ściętych zębów na pasku? Prędzej silnik by się zatarł. Może pompa wody stanęła albo pasek był za mocno napięty. Uszkodzenie ślizgów też nijak ma się do tego, bo najprędzej doszłoby do kolizji tłoków z zaworami.

Wiesz co? Byłem u jednego mechanika i powiedział mi że z pompy leci płyn i trzeba to jak najszybciej zrobić bo łożysko jak będzie chodziło w płynie to w końcu stanie i rozrząd szlak trafi... pojechałem do tego mechanika co robił rozrząd i powiedział że to normalne jak puści trochę płynu po iluś tam kilometrach no i nie ma co się martwić. Myślałem że to właśnie przez pompę ale rozebrał dziś cały silnik i mówi że pompa dobra tylko dekiel od zawór był ściągany i przykrecony razem z silikonem ? nawet plastiku nie ściągnąłem z silnika a co dopiero mowa o pokrywie zaworów 

Tak to panowie wygląda.

20180320_174657.jpg

20180320_174813.jpg

Edytowane przez damcio335a
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poszło po całości. Najlepiej pokaż zdjęcia paska, będzie więcej wiadomo co mogło się stać. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Będę u mechanika to zrobię zdjęcie, głowica będzie gotowa aż za tydzień w piątek 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co jest powodem uszkodzenia ?? Staneła pompa wody czy co ?? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...