dawid922 Opublikowano 17 Marca 2018 Opublikowano 17 Marca 2018 Cześć, Miałem sytuacje w której poprzeż węzyk uciekł mi płyn chłodniczy, dosłownie nic nie zostało płynu na układzie, termostat pokazał ok. 92 stopnie ledwo się podnosząc i zadziałał czujnik Auto przestało palić i prawie spuchł mi silnik ... po ostygnięciu musiałem wymienić węzyk, płyn . Po przejechaniu ok. 3 tys km od razzu po odpaleniu auta zadziałał czujnik braku płynu chłodniczego. W zbiorniczku nie było płynu dolałem ok 1.5 l. Mimo tego ,ze jest pełen zbiorniczek czujnik nadal pokazuje braki .. Pojechałem w trase 20 km z odpalonym na maxa gorącym nawiewem i temperatura silnika była max 65stopni gdy wyłaczyłem szybko podniosła się do 90. i opadła do 65 stopni z piszczącym czujnikiem braku płynu chłodzącego . Co moze być przyczyna ? co robić ? Z góry dzieki za odp
dawid922 Opublikowano 17 Marca 2018 Autor Opublikowano 17 Marca 2018 Dodam ,ze znajomy sprawdził olej w silniku i był na minimum ... silnik zjadł 0.5 l na 3 tys km oleju i są pęcherze powietrza w oleju .... Uszczelka pod głowica ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się