clony Opublikowano 10 Marca 2007 Opublikowano 10 Marca 2007 Panowie moja A4 wraz z mechanikami chyba sie zmówiła żeby mnie wykończyć. Po wymianie rozrządu olei filtrów przyszedł czas na umycie silnika aby stwierdzić czy są jakieś wycieki oleju itp. Jednak zaczął się koszmar gdyż woda podostawała się do różnych kostek el. i cewek zapłonowych po przeczyszczeniu samochód zaczął normalnie pracować jednak nie do końca . Jeździ jak zwykłe 1,8 bez turbo Więc pojechałem do mechanika tam dowiedziałem się że nie może się VAG z komunikować z silnikiem (z ABS,AIRBAG-iem itp. OK ) przez gniazdo obok popielniczki Więc podpięli się bezpośrednio z komputera omijając immobilizer fabryczny.Prawdopodobnie coś sper... przy cofaniu licznika gdzie byłem dwa tygodnie temu u tych samych (licznik NIE vdo tylko jakis nie typ trzeba było wyciągać ) VAG wykrył błąd przepustnicy oraz Zawór podciśnienia.Do zaworu kabelek do wtyczki sie urwał i po lutowaniu wszystko było OK. Ale nadal samochód jeździ bez turbo nie kopci nie falują obroty. Popieli KTS-a, tym samym sposobem. i pojechaliśmy z nim na próbę. Weszła grzałka sondy lambda oraz 0,00 % dawał ten zawór doładowania podciśnienia. Coś mi tam tłumaczył ze to problem złożony i dużo rzeczy trzeba przetestować i omówiłem sie na wtorek.(pieniążków nie wziął ) Podpowiedzicie coś Panowie dlaczego nie chce mi sie łączyć z silnikiem przez gniazdo ? I dlaczego nie załącza sie turbina ? Może ktoś zetknął się z takim przypadkiem będę wdzięczny za podpowiedz. :exclaim:
pre_pl Opublikowano 10 Marca 2007 Opublikowano 10 Marca 2007 przy cofaniu licznika gdzie byłem dwa tygodnie temu w jakim celu to robiłeś ? przyszedł czas na umycie silnika jak myty był silnik ? Chyba nie ciśnieniową myjką ?
clony Opublikowano 10 Marca 2007 Autor Opublikowano 10 Marca 2007 Wymieniłem uszczelkę pod klawiaturą oraz pod zmieniacz faz i chciałem zaobserwować skądś nie wycieka olej. [ Dodano: 10-03-2007, 17:53 ] Tak ciśnieniową. A licznik cofnąłem z 270tyś żeby przy AC nie mieć problemów. Edit [szogun0]
clony Opublikowano 13 Marca 2007 Autor Opublikowano 13 Marca 2007 Witam Panowie jakie są objawy uszkodzonej turbiny? Samochód jeździ ale jak zwykły 1,8 nie kopci nie bierze oleju zawór podciśnieniowy sprawny,przepływomierz sprawny.Vag nie wskazuje ciśnienia ile turbina daje.Co któryś raz wywala błąd grzałki sondy lambda. Nie zaciąga powierza z interkulera ,łopatki się kręcą w turbinie przewody od turba szczelne. Co do wydechu nie prześwietlałem jeszcze. Czy ktoś spotkał sie z takim przypadkiem. Proszę o podpowiedź. [ Komentarz dodany przez: pre_pl: 13-03-2007, 18:02 ] piszesz dwa te same tematy w różnych działach, piszesz ponownie temat o tym, że jeździ Ci jak 1.8 N/A choć tu jest już Twoj stary. Jeden wywaliłem, a drugi scaliłem do tego tematu.
pre_pl Opublikowano 14 Marca 2007 Opublikowano 14 Marca 2007 Vag nie wskazuje ciśnienia ile turbina daje no pokaż nam te logi...
jimbo22 Opublikowano 14 Marca 2007 Opublikowano 14 Marca 2007 WitamPanowie jakie są objawy uszkodzonej turbiny? Samochód jeździ ale jak zwykły 1,8 nie kopci nie bierze oleju zawór podciśnieniowy sprawny,przepływomierz sprawny.Vag nie wskazuje ciśnienia ile turbina daje.Co któryś raz wywala błąd grzałki sondy lambda. Nie zaciąga powierza z interkulera ,łopatki się kręcą w turbinie przewody od turba szczelne. Co do wydechu nie prześwietlałem jeszcze. Czy ktoś spotkał sie z takim przypadkiem. Proszę o podpowiedź. [ Komentarz dodany przez: pre_pl: 13-03-2007, 18:02 ] piszesz dwa te same tematy w różnych działach, piszesz ponownie temat o tym, że jeździ Ci jak 1.8 N/A choć tu jest już Twoj stary. Jeden wywaliłem, a drugi scaliłem do tego tematu. sprawdz czy przy dodaniu gazu, przewod gumowy przed przepustnica i kolektorem ssacym twardnieje... to tak dla ogolnej informacji... Ja mialem tez podobny problem (jest gdzies na forum tuningu watek i nawet wykres z hamowni), okazalo sie ze zawor majacy otwierac klapke zmniejszajaca cisnienie mial urwany krciec i pomimo ze otwieral sie i zamykal poprawnie klapka byla caly czas otwarta i turbina pomimo wysokich obrotow silnika ledwo sie obracala... po prostej naprawie auto ozylo... wymacaj czy ten krociec ponad turbina i pod kolektorem wydechowym masz caly...
clony Opublikowano 14 Marca 2007 Autor Opublikowano 14 Marca 2007 dzięki za podpowiedz coś mi świta po głowie boj ak oglądałem na allegro turbiny to była jakaś z bolcem ale nie bardzo wiem czy oto chodzi Coś tak u mnie to wygląda http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/307376e25f50ecc4.html [ Dodano: 14-03-2007, 16:55 ] pomknąłem zajrzeć do do tego turbo bolec siedzi jak wryty i ani drgdnie.
clony Opublikowano 15 Marca 2007 Autor Opublikowano 15 Marca 2007 Czy takie pęknięcie może mieć wpływ na pracę turbiny. Turbina nie doładowuje i nie ciągnie powietrza z interkulera.Przewody szczelne,wydech nie pierdzi,samochód słabo przyspiesza jeżdzi jak zwykły 1,8 Vag błąd sondy - sondy wymieniona [ Komentarz dodany przez: pre_pl: 16-03-2007, 10:31 ] scaliłem temat, proszę nie twórz kolejnych tematów jeśli już jeden otworzyłeś z tym samym problemem !
platiniumm Opublikowano 16 Marca 2007 Opublikowano 16 Marca 2007 takie pekniecie nic nie znaczy sadze ze to przypadlosc kazdej k003 trzeba by zobaczyc jak wyglada w srodku
poziek Opublikowano 16 Marca 2007 Opublikowano 16 Marca 2007 takich "pęknięć" mam ze trzy i wszystko gra... musisz szukać problemu dalej... zrób vaga...koniecznie :exclaim:
clony Opublikowano 16 Marca 2007 Autor Opublikowano 16 Marca 2007 Postaram się zrobić te logi.Vag był podłączany i również jeździłem z KTS. Znajomy mówił że w serwisie też mu zdiagnozowali TURBO a jednak był walnięty przepływomierz (gdzie komputer nie wykazywał) i sonda lambda.W moim przypadku przepływka pokazuje 0,620 mlg/s wkręcaj obroty na czerwone pole. uzupełnij profil
mareks84 Opublikowano 13 Czerwca 2007 Opublikowano 13 Czerwca 2007 mam ten sam problem, brak mocy,podpinana byla pod vaga nic nie wykazuje, przy przygazowaniu przewod od intrerkoolera miekki i czasem jak sie jedzie to slychac w turbinie metaliczny dzwiek, mechanik zagladal i mowi ze ma spore luzy wirnik wyslicie ze turbo padlo? w pn jestem umowiony na wyciaganie turba i juz sie dowiadywalem- turbo z wrocka po regeneracji z roczna gwarancja za 1200zl hmmm...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się