bartex1809 Opublikowano 25 Marca 2018 Opublikowano 25 Marca 2018 Witam, Jestem amatorem jeżeli chodzi o silnik 1.8t od msc. jest użytkownikiem samochodu z tym silnikiem, zrobiłem logi i vc-scope na czwartym biegu, gaz do spodu. Chodzi o to że słyszę jak turbo pracuje, ale tak jak by w pewnym momencie słabło i znowu do góry. Proszę powiedźcie mi czy to normalne, na podstawie logów i vc-scope że tak turbo działa ? Ewentualnie gdzie szukać przyczyny, słyszałem o N75, ale błędu nie ma. Męczę się już od dłuższego czasu i nie mogę sobie poradzić Z góry dzięki Mielec-1.8t.xlsx
przem8 Opublikowano 25 Marca 2018 Opublikowano 25 Marca 2018 Na początek sprawdź zawór dv i zrób pozostałe logi dynamiczne.
bartex1809 Opublikowano 25 Marca 2018 Autor Opublikowano 25 Marca 2018 (edytowane) Postaram się namierzyć, czyli jednak jest coś nie tak z tą turbiną, po logach, czy tylko mi się wydaje?Ps. od tygodnia się bawię vcds, i to moje początki, więc sorry że tak dopytuję, i te pozostałe logi dynamiczne to chodziło Ci o 032,033,002,115-118 ? czyli przepływka, sonda Edytowane 25 Marca 2018 przez bartex1809
przem8 Opublikowano 26 Marca 2018 Opublikowano 26 Marca 2018 2+33, 3+20 i 115+118 ale skoro wpisałeś, że masz aeb to 2+7, 3+25 i 2+13. Chyba, że coś pomotałeś w profilu Turbo najpierw przeładowuje, potem nie trzyma ciśnienia. Może być też kwestia n75. Porób logi, będzie może więcej widać
bartex1809 Opublikowano 26 Marca 2018 Autor Opublikowano 26 Marca 2018 Szukałem zaworu DV... no ale go nie, mam blow off, dowiedziałem się też że mogę mieć za bardzo podciągniętą sztangę od gruszki, specjalnie podobno aby "lepiej" ciągnęła. Pytanie teraz moje brzmi czy przez podciągniętą sztangę od gruszki może mi tak to wariować?
bartex1809 Opublikowano 26 Marca 2018 Autor Opublikowano 26 Marca 2018 (edytowane) Zrobiłem logi, i również vc-scope na 3 biegu do 5 tys i potem czwarty, też już widzę że turbo nie trzyma i w jeździe czuć ewidentnie. Blow off działa poprawnie. Przewody ciśnieniowe sprawdziłem i jest okey. 115+118.csv 2+33.csv 3+20.csv Edytowane 26 Marca 2018 przez bartex1809
przem8 Opublikowano 26 Marca 2018 Opublikowano 26 Marca 2018 (edytowane) 5 godzin temu, bartex1809 napisał: Szukałem zaworu DV... no ale go nie, mam blow off, Jakiś chiński pewnie Możesz zrobić log 115+118 z odpiętą wtyczką od n75 i będzie widać czy to wina sztangi, a logi proponuje wrzucać na vaglogi.pl Przepływomierz masz ori od tego silnika, bo przepływ za duży jak na 150koni. Edytowane 26 Marca 2018 przez przem8
bartex1809 Opublikowano 26 Marca 2018 Autor Opublikowano 26 Marca 2018 Dzięki Przemo Temat rozwiązałem, kupiłem nowego N75 i wszystko juz gra . Przepływomierz oryginał, blow off nie wiem czy chiński, pewnie tak A pacjent to Mazda RX-8 silnik AEB, a sterownik od APU chyba. Już wszystko raczje śmiga git, i dziś pewnie nowy soft 2603.csv
przem8 Opublikowano 26 Marca 2018 Opublikowano 26 Marca 2018 (edytowane) Jest w miarę ok, niewielkie przeładowanie, ale co do sprawności dv, a raczej tego wieśniacko prychającego blow'a to mam wątpliwości, bo nie upuszcza za specjalnie ciśnienia po odpuszczeniu gazu Jeśli tak jest rzeczywiście to turbo dostaje po d*pie. Edytowane 26 Marca 2018 przez przem8
bartex1809 Opublikowano 26 Marca 2018 Autor Opublikowano 26 Marca 2018 Powiem Ci że może tak być, w tym tygodniu spróbuję go podmienić całkowicie inny samochód, jak jest sprawny n75
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się