woj-o 0 Posted March 10, 2007 Share Posted March 10, 2007 Witam Dzis zrobilem logi dynamiczne. ( choc jednak na 4 nawet na a4 jest ciezko 4-5 razy od 1500 do 4200 pojechać ) Objawy są takie że moje ahu kiepsko ciagnie powyzej 3500. Podejrzewalem przepływomierz lub sterowanie turbiną (lub samą turbinę) ew. wtryski ale to podobno mogę wykluczyć. oto co namierzyłem: - grupa 003 - grupa 008 -grupa010 -grupa011 samochód dogrzany - 90 st na wskaźniku. proszę o pomoc w ocenieniu co tu jest nie tak? moim okiem do LMM jest ok a przyczepić się można do ciśnienia doładowania. Czy do lepszego oglądu jeszcze jakaś grupa by się przydała? jeszcze taka uwaga że na logach statychnych wyszła różnica we wskazaniach temperatury chłodziwa - pokładowy wskażnik pokazuje 73st natomiast komputer widzi 43. jutro z rana zobaczę czy też jest różnica w tych wskazaniach. bo 2 razy miałem problem że po zapaleniu i daniu 1500 obr chodzi na 2 gary i nie spala ropy - po 10 sekundach mu przechodzi. robiłem też logi statyczne na jałowych obrotach - wszystkie wartości wtedy sa w normie tzn w sumie dokładnie w połowie dozwolonych przedziałów. Link to comment Share on other sites More sharing options...
danisz_ 0 Posted March 10, 2007 Share Posted March 10, 2007 ciężka sprawa napędzać się na 4 biegu, dlatego prawidłowo powinno się to robić na trzecim, spróbuj może jeszcze raz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pre_pl 8 Posted March 10, 2007 Share Posted March 10, 2007 a przyczepić się można do ciśnienia doładowania. fakt, słabo ładuje - wydaje mi się, że N75 niedobrze pracuje. Może na początek zmierz jego rezystancję (powinna wynosić około 25-45Ω) Link to comment Share on other sites More sharing options...
woj-o 0 Posted March 10, 2007 Author Share Posted March 10, 2007 dzięki za wskazanie na n75 - jutro pomierze. jak nastepnym razem bede robil logi to chyba jednak 3 bieg. na 4 przy tych 4200 mam 160kmh to raz a dwa na a4 zejsc do 50kmh tez trudno czy to normalne że grupy 000 w vag-com 301 nie da się logować? jeszecze mały OT - przy próbie łączenia z klimatronikiem jest sporo błędów transmisji do tego stopnia że odczytać błędów sie nie da ledwo co udaje się połączyć, nie zawsze zresztą. może byc to problem z panelem - czy może zmniejszyć szybkośc interface'u? Link to comment Share on other sites More sharing options...
spanky 7 Posted March 12, 2007 Share Posted March 12, 2007 ewidentne niedoładowanie ... prawdopodobnie wysrał sie N75 ... podmienic na nowy i zrobic nowe logi ... p.s sprawdz jeszcze przewody cisnieniowe od N75 Link to comment Share on other sites More sharing options...
woj-o 0 Posted April 1, 2007 Author Share Posted April 1, 2007 pomary n75 w normie (rezystancja 24 Ohm), ale to ewidentnie jego wina, raz na IV przy 3000 odcieło turbo - zero mocy. Po zgaszeniu i jakiś 2 h wróciło do normy, więc albo sie zacina albo co - nowy w drodze (170PLN ASO co dziwne w sklepie zwykłym krzykneli 300 i to nie był ten z AFN'a ). Link to comment Share on other sites More sharing options...
FELIPE 0 Posted April 20, 2007 Share Posted April 20, 2007 witam mam 1.9tdi z 1997 roku, silnik AHU 90ps od dawna mam problemy z przeładowaniem bład 00575 Ciśnienie w kolektorze dolotowym zmieniono: - czujnik ciśnienia na dolocie - zawór N75 (wrangler) sterujący turbiną w międzyczasie mody: - wtryski ASV - nowy program robiono logi dynamiczne -> turbo i przepływka są sprawne (moge przesłać logi) po wymianie czujnika ciśnienia na jakiś czas się poprawiło ale potem znów zaczęło przeładowywać, po wymianie n75 na inny używany sprawny (razem z nowym programem) pogorszyło się znacznie !! co może być jeszcze przyczyną ?? brak mi już pomysłów a może jest jakiś sposób na sprawdzenie używanego n75 (mam dwie sztuki) bez wymiany na nowy aktualnie przeładowuje notorycznie, ktoś mi sugerował zaślepienie EGR ale czy to ma w ogóle jakiś związek??!! bardzo proszę o pomoc... [ Komentarz dodany przez: pre_pl: 21-04-2007, 09:55 ] scaliłem, kontynuuj w tym samym temacie, przecież to ten sam problem Link to comment Share on other sites More sharing options...
pre_pl 8 Posted April 21, 2007 Share Posted April 21, 2007 no wklej logi, jak Ci przeładowuje Link to comment Share on other sites More sharing options...
darkob 0 Posted April 22, 2007 Share Posted April 22, 2007 pomary n75 w normie (rezystancja 24 Ohm), ale to ewidentnie jego wina, raz na IV przy 3000 odcieło turbo - zero mocy. Po zgaszeniu i jakiś 2 h wróciło do normy, więc albo sie zacina albo co - nowy w drodze (170PLN ASO co dziwne w sklepie zwykłym krzykneli 300 i to nie był ten z AFN'a ). Nie sugeruj się rezystancją,już wiele razy sie przekonałem... Link to comment Share on other sites More sharing options...
FELIPE 0 Posted May 2, 2007 Share Posted May 2, 2007 podmieniłem n75 na nowy, przejazd testowy wypadł OK a więc wymieniłem "używany sprawny" na nowy (po rabacie koszt 130zł) niestety jeden dzień OK (idealnie jak po zmianie padniętego na "używany sprawny") a potem znów przeładowuje... mam wrażenie że to nie wina n75, tylko czego??!! PS. a czy nowy program mógł coś namieszać, zbyt wysokie lub niskie ciśnienie doładowania? mogę zrobić logi dynamiczne raz jeszcze POMOCY Link to comment Share on other sites More sharing options...
etronic 0 Posted May 21, 2007 Share Posted May 21, 2007 Mialem paska z tym silnikiem i identyczna usterke w nim. Winowajca byl N75, zreszta w AHU turbina jest bez zmiennej geometrii wiec za przeladowanie odpowiada N75 lub gruszka Wastegate (membrana w niej). Podmien na nowy i pojezdzij kilka dni... Link to comment Share on other sites More sharing options...
dark79 1 Posted May 21, 2007 Share Posted May 21, 2007 sprawdz wszystkie przewody ciśnieniowe które przychodzą i odchodzą on N75, od początku do końca, moze być któryś przetarty i N75 nie bedzie pracował jak należy Link to comment Share on other sites More sharing options...
FELIPE 0 Posted May 30, 2007 Share Posted May 30, 2007 wymieniono n75 na nowy, zmieniono kąt wtrysku i dawkę (7,6 na 3,2) wklejam logi przepływki i turbo po tych zmianach: proszę o analizę... PS. autko ma programik (seryjnie 90ps AHU) Link to comment Share on other sites More sharing options...
woj-o 0 Posted May 30, 2007 Author Share Posted May 30, 2007 na moje oko ciut niedomoga przepływka przy wysokich obrotach. Turbo ok, ale to osądy dla serii a nie programiku, więc znawcy tematu może coś więcej napiszą. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marian 0 Posted August 2, 2008 Share Posted August 2, 2008 witam. mam pytanko, jakie może być maksymalne ciśnienie doładowania? Link to comment Share on other sites More sharing options...
pre_pl 8 Posted August 2, 2008 Share Posted August 2, 2008 masz powyżej przecież, kolega w AHU na programie ma około 1bara Link to comment Share on other sites More sharing options...
spanky 7 Posted August 3, 2008 Share Posted August 3, 2008 witam. mam pytanko, jakie może być maksymalne ciśnienie doładowania? tzn jakie seryjnie jest maksymalne [w mapie] czy jakie moze byc po programie ... ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now