hehu Opublikowano 26 Marca 2018 Opublikowano 26 Marca 2018 Mam problem tego typu :pacjent to Audi b7 BPW demontowałem głowicę wymieniłem uszczelkę pod głowicą,uszczelniacze zaworowe,wyczyszczone zostały zawory,nowy wałek rozrządu i popychacze firmy Kolbenschmidt,nowe oringi Bosch pompowtrysków,wyregulowany pompowtryski według Elsy na 180 stopni,nowy zawór na filtrze paliwa Bosch,synchronizacja rozrządu 0,0 stopnia i problem jest tego typu że po postoju około 3 godzin nie zapala jedynie odpali na plaka jak już zapali to potem już nie ma problemu z odpaleniem zapala idealnie. Co zauważyłem bardzo wysoka dawka paliwa na rozgrzanym silniku około 8-8,5 mg, korekty w bloku 013 w normie 0,15 - 0,50 mg natomiast bipy w bloku 023 wszystkie od 1-4 w granicach od -90 do -105. Wczesniej przed naprawą odpalał nawet po nocy bardzo dobrze. Prawdopodobnie paliwo się cofa,zrobiłem próbę i zacisnąłem przewód powrotny paliwowy z pompy tandemowej i odpala od strzała czyżby pompa tandemowa robiła takie problemy???
Damian320d Opublikowano 30 Marca 2018 Opublikowano 30 Marca 2018 Hej mialem ten sam problem w moim przypadku wymiana zaworka w filtrze paliwa pomogla. U mnie było takZbiornik zalany do pelna odpalal idealnie zawsze A już bliżej rezerwy rano musialem kręcić z 30 sek Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
hehu Opublikowano 30 Marca 2018 Autor Opublikowano 30 Marca 2018 Zawór na filtrze nowy Bosch,filtr paliwa nowy Mann.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się