Koles833 Opublikowano 27 Marca 2018 Opublikowano 27 Marca 2018 Otóż tak jak w temacie mam problem z odpalaniem 1.9 tdi. Tak wiem ze jest masa tematów o tym i przeczytałem już dosyć sporo a jednak nie znalazłem odp. Do sedna : auto strasznie długo kreci, na zimnym silniku jest tragedia na ciepłym trochę lepiej ale tez bez szalu. Pompa szczelna, Wstawiony zaworek zwrotny na zasilaniu, ustawiona na 47-54 stopnie ( bs grupa 0, 2 wers) natomiast kiedy wejdę w nastawy podstawowowe żeby sprawdzić kat na wykresie silnik zaczyna inaczej pracować i wyświetla wartość 255 cały czas. O co tu chodzi ? Dodam ze ma wymieniony rozrząd, nowy filtr paliwa, zmienione Przewody przelewowe wszystko szczelne, podgrzewacz na filtrze nowy. Podczas rozruchu na vagu pokazuje ok 180 obr, nie za mało ? Wtrysk sterujący sprawny sprawdzalem jego oporność 105 omow. Zwiększenie dawki rozruchowej troszkę pomaga ale tez nie za wiele. Ma ktoś jakiś pomysł ?
Matiasa1989 Opublikowano 27 Marca 2018 Opublikowano 27 Marca 2018 Otóż tak jak w temacie mam problem z odpalaniem 1.9 tdi. Tak wiem ze jest masa tematów o tym i przeczytałem już dosyć sporo a jednak nie znalazłem odp. Do sedna : auto strasznie długo kreci, na zimnym silniku jest tragedia na ciepłym trochę lepiej ale tez bez szalu. Pompa szczelna, Wstawiony zaworek zwrotny na zasilaniu, ustawiona na 47-54 stopnie ( bs grupa 0, 2 wers) natomiast kiedy wejdę w nastawy podstawowowe żeby sprawdzić kat na wykresie silnik zaczyna inaczej pracować i wyświetla wartość 255 cały czas. O co tu chodzi ? Dodam ze ma wymieniony rozrząd, nowy filtr paliwa, zmienione Przewody przelewowe wszystko szczelne, podgrzewacz na filtrze nowy. Podczas rozruchu na vagu pokazuje ok 180 obr, nie za mało ? Wtrysk sterujący sprawny sprawdzalem jego oporność 105 omow. Zwiększenie dawki rozruchowej troszkę pomaga ale tez nie za wiele. Ma ktoś jakiś pomysł ?Sprawdzałeś świece? Rozrusznik? Akumulator?Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Koles833 Opublikowano 27 Marca 2018 Autor Opublikowano 27 Marca 2018 Świece to pierwsza rzecz jaka sprawdzalem są ok. Aq ma 1,5 roku... Rozrusznik tak jak pisałem kręcić kreci normalnie ale ok 180 obr wiec nie wiem czy nie za malo ? Może ktoś by mógł podpiac vaga i sprawdzić obr silnika podczas odpalania bo wywalić 200 na coś co okaże sie w porządku to nie sztuka :/
maciucha512 Opublikowano 27 Marca 2018 Opublikowano 27 Marca 2018 3 godziny temu, Koles833 napisał: Może ktoś by mógł podpiac vaga i sprawdzić obr silnika podczas odpalania bo wywalić 200 na coś co okaże sie w porządku to nie sztuka :/ Też mi wpadł kiedyś taki pomysł do głowy Logowanie rozruchu nie ma sensu, całość trwała około 1,5 sekundy, jedyna wartość zarejestrowana (pomiędzy 0 a 861) to 168 obr/min, nie wiele to daje. Tak myślę, że skoro u Ciebie długo kręci to może coś więcej zobaczysz. A teraz konkrety: Problem pojawił się po wymianie rozrządu? Sam wymieniałeś? Wywal zaworek zwrotny i wstaw kilka cm przezroczystego wężyka, będziesz widział czy dostaje się powietrze. Świece żarowe zostaw w spokoju, przy obecnych temperaturach (i ciepłym silniku) nie mają aż takiego wpływu. 4 godziny temu, Matiasa1989 napisał: ustawiona na 47-54 stopnie ( bs grupa 0, 2 wers) natomiast kiedy wejdę w nastawy podstawowowe żeby sprawdzić kat na wykresie silnik zaczyna inaczej pracować i wyświetla wartość 255 cały czas. Coś chyba źle odczytujesz, BS = nastawy podstawowe.
Koles833 Opublikowano 27 Marca 2018 Autor Opublikowano 27 Marca 2018 Mój błąd, w blokach pomiarowych 2 pozycja. Przerabiałem temat z przezroczystym wężykiem i nie widać żeby były w nim bąbelki. Tak, rozrząd wymieniałem sam - przed wymianą było podobnie.
Hezen Opublikowano 27 Marca 2018 Opublikowano 27 Marca 2018 Sprawdź napięcie palca przesuwu nastawnika i podaj nam je tutaj.Ja bardziej kierował bym się w stronę zerwanego klina na wale albo czujnik wału.Wysłane z OP3T
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się