adeksus89 1 Opublikowano 31 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2018 Witam ! Problem jest ale nigdy nie przykuwałem do niego az tyle uwagi. Mialem sytuacje awaryjna, gdzie musialem ostro dusić po hamulcach, pedał dość twardy efekt hamowanie mizerny. Tarcze wyglądaja ladnie klocki też . Czy jest mozliwosc zbierania sie wody w serwo jak mialo to miejsce w b6 ? Pompa vacum tez moze posiadać luźny króciec jak mialo to miejesce w tdi ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 31 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2018 Sprawdź eżektor i wymiana płynu hamulcowego nie zaszkodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 79 Opublikowano 31 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2018 A ty masz tdi? Z rana pedal twardy przed odpaleniem?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adeksus89 1 Opublikowano 31 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2018 1 godzinę temu, wesz82 napisał: A ty masz tdi? Z rana pedal twardy przed odpaleniem?? nie, jak w opisie 1.8t w 4x4 . Pedał dość twardy , ezektor zakupilem nowy z aso sprawa dalej ma się tak samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 79 Opublikowano 31 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2018 Serwo dziurawe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adeksus89 1 Opublikowano 31 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2018 bardzo mozliwe,ze to serwo ale jednak na początek wymienie płyn.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 79 Opublikowano 31 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2018 Nie zaszkodzi ale nie licz na mega poprawę Serwa szukaj z exeo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysius 1 Opublikowano 31 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2018 sprawdż podciśnienia i samo serwo a nie wymieniaj nic na na pałe!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 79 Opublikowano 31 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2018 Nikt nie kaze mu wymieniac na pale. Wpierw trzeba to posprawdzac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adeksus89 1 Opublikowano 31 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2018 tak też zrobie, chociaż płyn profilaktycznie pójdzie do wymiany. Rozbiorę zaciski sprawdzę jak się sprawa ma. Sprawdzalem kruciec idący do serwa siedzi stabilnie nic nie syczy jak nim ruszyłem. Pod serwem sucho wiec obecność wody tez znikoma ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 2 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2018 W dniu 31.03.2018 o 18:26, adeksus89 napisał: tak też zrobie, chociaż płyn profilaktycznie pójdzie do wymiany. Rozbiorę zaciski sprawdzę jak się sprawa ma. Sprawdzalem kruciec idący do serwa siedzi stabilnie nic nie syczy jak nim ruszyłem. Pod serwem sucho wiec obecność wody tez znikoma ... Trzeba sprawdzić jakie masz podciśnienie na układzie. Nic nie syczy pod maską ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adeksus89 1 Opublikowano 3 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2018 Nic nie syczy , gdzie najlepiej wpiąć się vacumetrem i jakia powinna być wartość podcisnienia ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się