Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AMB] Sprawdzenie DV i N75


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam pytanie, wiem że było 100 razy na forum ale nigdy dokładnie. Jak sprawdzić czy DV i N75 działają poprawnie.

Wdzystko metodą garażową :embarrassed:

dzięki za wszelkie sugestie

Opublikowano

N75 nie sprawdzisz czy działa poprawnie jedynie podmianka. Ale czemu ? Co w ogóle się dzieje z autem ?

DV musisz zasysasz przez mały dziubek i sprawdzasz czy tłoczek nie ucieka w dół.

Co się dzieje ?

Opublikowano

dławi się przy ruszaniu i nie wiem czy jednak nie brakuje mu mocy jest taki mułowaty troszkę, widząc na forum niektóży też mają ten sam problem z tym silnikiem. Nie wina katalizatora, na 100%:>, a nie wiadomo czego.[br]Dopisany: 09 Luty 2009, 13:54_________________________________________________Ucieka w dół?

Opublikowano

Nie wina katalizatora, na 100%

skąd wiesz?

czy masz dostęp do Vaga? trzeba zrobić logi kanału 3, 20, 34, 115

Może go paliwem zalewa?hmmm możliwa lambda...ale o DV czy N75 przy takich objawach nie należy myśleć :decayed:

Opublikowano

Nowa lambda, a paliwem może zalewa bo troszkę pali :embarrassed:[br]Dopisany: 09 Luty 2009, 14:06_________________________________________________Tak jak u kolegi Siksas

Opublikowano

kat drożny.

pusty ??

Opublikowano

Moja żona poszła na całość i zafundowała nowy :kox:

to niech żona wypusci cie na spota we wtorek do arakdii to obadamy sprawę

Opublikowano

działanie N75 sprawdzisz Vagiem

DV jak pisali wyżej

sprawdz również działanie czujnika od wody

jak nagrzewa sie auto, termostat sprawny?

jak oscyluje sonda lambda??

dużo masz zrobione km na tej turbinie? ile pompuje?

Opublikowano

Witam,

Mam dokładnie ten sam problem dławi go trochę przy ruszaniu, brakuje mu mocy doszliście do czegoś??? i coś mi wyje jak daje mu delikatnie w gaz i trzymam tak na 2.5 tys obrotów słychać takie wycie łiiiiiiiiiiiiiiii i jest strasznie wkurzające.

w autku wymieniłem cewki, świece, opróżniłem katalizator ( mam zamiar wstawić rurkę 2.5 cala ale znajomy który mi to robił nie miał czasu i na razie mam pustą puchę ),

doradźcie gdzie w wawie najlepiej jechać na diagnozę silnika tak bez szastania pieniędzmi :disgust: aby zrobić logi i posprawdzać wszystko co jeszcze jest do sprawdzenia w silniku, mam też pytanie a propos oleju czy castrol edge turbo 10w 60 jest dobry do mojego silnika, nie bierze go ani grama czy lepiej zalać pełen syntetyk??

pozdrawiam[br]Dopisany: 09 Kwiecień 2009, 20:49_________________________________________________dodam jeszcze że po wywaleniu kata autko zaczeło chodzić żwawiej ale dzisiaj zaświecił się check i znowu chodzi jak "muł" dodatkowo jeszcze turbina grzeje się bardzo szybko przejechałem może z 5km przed chwilą delikatnie z gazem i już się świeciła, po ostudzeniu jak zgasiłem zaczeło pykac i oddawać takie metaliczne odgłosy

:wallbash: :wallbash: :wallbash:

zaczyna mnie już wkur...

Opublikowano

turbinka do regeneracji być może ale nie chce mi sie wierzyć że tak nagle się zajechała jak kupiłem chodził za***iście cichutko silniczek ładnie się wkręcał i nagle zaczeło się to wycie i spadek mocy, :angry:

Opublikowano

Witajcie, czy może ktos mi powiedziec czy zmiana dzwieku po puszczeniu gazu (1.8T BFB) to moze byc zawór DV? Do tej pory jak odpuszczałem gaz to było słychac jednostajnie syczenie (ujście powietrza), , dzis zrobiło sie tak że ten dzwiek nie jest jednostajny. Mam filtr stozkowy od 3 lat i przez to syczenie sawsze było głosinejsze, niesety dzis zaczeło modulowac, cieżko mi to opisac, na pewno nie jest jednostajny. W sobote wyjazd ,a tu taki zonk...

02082012014 - YouTube

Opublikowano

miałem podobny dźwięk u siebie na początku jak padała DV :kwasny: a później dźwięk był już cały czas z zakresie od 2,5 tys obr do końca:kwasny: wymieniłem DV i jest git :decayed:

Cena w ASO chyba 120 zl Jak masz możliwość to zrób logi może coś powiedzą :whistling:

podaje link do mojego topicu i logów

http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/prosze-osprawdzenie-logow-236904/

Opublikowano

dzięki, już obdzwaniam ASO abyto kupić, akurat przed samym urlopem.... CZy do wymiany potrzeba zwalać zderzak, czy dostane sie od góry lub dołu?

--edit---

No tak dobrac sie mozna od dołu, jako ze dzis piatek ,a wyjazd na urlop jutro to na szybko zakupiłem z koncówka 06A 145 710P, choc te z 06A 145 710N sa podobno lepsze.

Po południu wymieniam, oby tylko pasował...

Opublikowano

ja tez kupiłem ten z P :wink: i pasował P&P tylko te opaski zaciskowe wymieniłem od razu tez

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...