GRADIENT Opublikowano 3 Kwietnia 2018 Opublikowano 3 Kwietnia 2018 (edytowane) Jako że rozmawiałem z gregorem odnośnie podniesienia mocy na 270kucy okazało się iż nie realizuje już projektów 260-270 na hybrydzie bo pękają kolektory więc padło ze względów finansowych że nie będę chciał więcej bo to już turbina tfsi a to spory koszt więc zostaję na hybrydzie do 240-250Hp. I teraz mam zamiar zostawić pompę ori lub wymienić na taką: pompa niebieskie denko VDO ( może ktoś coś wie co to za pompa czy ori czy chinol ) Niby piszą że są dystrybutorem minn. vdo. Pompa walbro gs341 trochę kosztuje a mocy i tak nie będę miał więcej jak 250 więc nie wiem czy jest sens pchać w nią kasę. Co myślicie o tych pompach? Do tego wtryski by obsłużyły 250 i miały lekki zapas to chyba będą najpewniej od sida czy kogoś innego? Mówimy raczej o nowych. Chyba że znacie źródło pewnych używek. Sid zaproponował mi to: bosch 390cc lub to 430cc bosch. Ma wystarczyć. Gregor mówi że minimum z S3. Turbina od Turbospec hybryda 1600zł i Dp od kolegi z forum myślę że rozmiar 2,75 wystarczy. Co wy na to. Edytowane 3 Kwietnia 2018 przez GRADIENT
bartez90 Opublikowano 3 Kwietnia 2018 Opublikowano 3 Kwietnia 2018 To Gregor z hybrydy robi maks do 250km teraz bo tyle bezpiecznie? Rozne opinie o hybrydach slyszalem, ogolnie srednio u nich z trwaloscia. Niektore dlugo dzialaja, a inne moga pasc po 10tys km. Jesli myslisz o 250km to oprocz hybrydy napewno dp, wtryski s3, dla mnie obowiazkowo tez tip i fmic. 2xic w bexie w upaly moze nie dac rady. O pompie sie nie wypowiem, najlepiej Gregora dopytaj.
GRADIENT Opublikowano 3 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2018 (edytowane) Dzięki za odpowiedź. Tak na hybrydzie do 250. Dlatego hybrydę chce wziąć od turbospec na bazie mojej która ma nalatane 250 tysia i nic jej nie dolega. Powiedział że nie trzeba będzie dokładać fmica. Dp to standard. Turbiny tfsi nie chce bo to powyżej 10 tysia wyjdzie a powyżej 300 to trza kuć i zaś koszty. Wystarczy mi 250 tylko nie wiem co z pozostałymi pytaniami z wątku. Coś ktoś jeszcze? Edytowane 3 Kwietnia 2018 przez GRADIENT
bartez90 Opublikowano 3 Kwietnia 2018 Opublikowano 3 Kwietnia 2018 (edytowane) No wiadomo przy k04-64 wydatki moga wyniesc okolo 15tysi. Do tego do 300km i 400nm zaraz sprzeglo trzeba, caly wydech, kolektor, przewody wodne, olejowe, kupa kasy mowiac krotko. Dla mnie do 250km seryjna pompa powinna wystarczyc. Widzialem ze Gregor robil projekty na taka moc na ori pompie. Bardziej martwilbym sie o sprzeglo bo ori przy okolo 350nm moze sie slizgac. No ale to zobaczysz w praniu. Jak cos to obijaj kevlarem albo od razu awx + kevlar. Ogolnie wg mnie jak na 250km to hybryda, wtryski s3 (lub 440cc jesli planujesz isc kiedys wyzej), dp i tip. Sprzeglo wyjdzie w praniu. Edytowane 3 Kwietnia 2018 przez bartez90
GRADIENT Opublikowano 3 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2018 (edytowane) Sprzęgło mam nowe z luka. Nie zamierzam iść w więcej niż te 250 jesli pekaja kolektory na hybrydach. Jeszcze mam pytanie odnośnie turbiny, mam możliwość założenia turbiny na bazie mojej ori ale tylko z większym kołem kompresji za 600zł bez wirnika wymiany. Ile osiągnę mocy z takiej turbiny? Różnica w cenie 600 a 1600 jest ogromna a potencjału turbiny za 1600 z wymienionym dodatkowo wirnikiem pewnie nie wykorzystam. Co myślicie o tym? Edytowane 6 Kwietnia 2018 przez GRADIENT
DivaynEays Opublikowano 20 Kwietnia 2018 Opublikowano 20 Kwietnia 2018 Nie bawi sie w hybrydy bo trzeba sie bardziej do softa przylozyc, zeby z EGT nie przegiac itp. Turbo to co mowisz powinno ogarnac te 250, do tego przydaloby sie wrzucic fmic i conajmniej DP. Sprzeglo pewnie szybko da o sobie znac, wiec wtedy po prostu obij swoje kevlarem. Seryjna pompa jak zdrowa to rozmieni 300PS, takze Twoja ogarnie jak nie jest zajechana niewiadomo jak. TIPa nie trzeba ruszac jeszcze, chyba, ze planujesz pozniej atakowac cos wiecej typu 270+
bartez90 Opublikowano 20 Kwietnia 2018 Opublikowano 20 Kwietnia 2018 6 godzin temu, DivaynEays napisał: TIPa nie trzeba ruszac jeszcze, chyba, ze planujesz pozniej atakowac cos wiecej typu 270+ Nie widziałem jeszcze 260 km na seryjnej harmonijce.
GRADIENT Opublikowano 20 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2018 (edytowane) Myślę wyrzucić harmonijkę a dać tipa. Czyli jak wymiana koła kompresji na większe w mojej ori suszarce da przyrost 250 to tak robie a w przyszlym roku moze kevlar i k04-64. Na razie chcę się uporać z spalaniem stukowym na 4 cylindrze. Wogóle widać że miał ubogą mieszankę a na 4 cyl to juz ostro było. Przyczyny dotąd nie znaleziono. Edytowane 20 Kwietnia 2018 przez GRADIENT
DivaynEays Opublikowano 20 Kwietnia 2018 Opublikowano 20 Kwietnia 2018 8 godzin temu, bartez90 napisał: Nie widziałem jeszcze 260 km na seryjnej harmonijce. kolega chce 250, wiec seria wystarczy. Ewentualnie moze atakowac silikon, bo sztywny to juz 2x takie koszta.
bartez90 Opublikowano 20 Kwietnia 2018 Opublikowano 20 Kwietnia 2018 (edytowane) To ile kolega chce to inna kwestia, chociaz wg mnie seria do 250km nie wystarczy. Ale nie opowiadaj bajek ze tip potrzebny dopiero na 270km+ Tym bardziej ze sztywny tip jak dobrze poszukasz kupisz za 400-500zl. Edytowane 20 Kwietnia 2018 przez bartez90
GRADIENT Opublikowano 27 Maja 2018 Autor Opublikowano 27 Maja 2018 Jeszcze mam pytanie koledzy związane z zaworem DV. Niektórzy piszą że w 5 letnich autach 99% tych zaworów jest uszkodzona.. Jak ma się objawiać uszkodzony zawór dv w bexie? Zawór kosztuje 160zł P lub N i nie wiem czy go kupować i wymieniać dobry za dobry czy jak.
przem8 Opublikowano 27 Maja 2018 Opublikowano 27 Maja 2018 (edytowane) 35 minut temu, GRADIENT napisał: Jeszcze mam pytanie koledzy związane z zaworem DV. Niektórzy piszą że w 5 letnich autach 99% tych zaworów jest uszkodzona.. Jak ma się objawiać uszkodzony zawór dv w bexie? Zawór kosztuje 160zł P lub N i nie wiem czy go kupować i wymieniać dobry za dobry czy jak. Przecież masz multum tematów i filmików na youtubie jak sprawdzić dv. U siebie mam 8-letnią dv'kę bosch 710N (niedostępna już w aso, bo została zastąpiona przez 710P) i działa jak należy, z czego 1,5 roku lata na programie gdzie doładowanie dochodzi do 1,2bara. Na próbę miałem nówkę z aso i wytrzymała pół roku, a jakością przypominała taniego chińczyka ? Edytowane 27 Maja 2018 przez przem8
GRADIENT Opublikowano 27 Maja 2018 Autor Opublikowano 27 Maja 2018 (edytowane) No to teraz tym bardziej nie wiem czy brać nową D V kę z ASO o jakości chińczyka mocniejszą P czy lepiej zostawić moją orginalną która ma 14 lat. Czy nowa polata trochę na mocy 250 czy też wystarczy zostawić moją i też da radę. Edytowane 27 Maja 2018 przez GRADIENT
przem8 Opublikowano 27 Maja 2018 Opublikowano 27 Maja 2018 2 minuty temu, GRADIENT napisał: mocniejszą P Z końcówką P nie jest mocniejsza ? Szukaj używki bosch 710 N lub nowej dv produkcji bosch. Może tak trafiłem ale dla mnie ten ori zawór z aso to było nieporozumienie. Dobrze, że kasę bez problemu oddali
GRADIENT Opublikowano 29 Maja 2018 Autor Opublikowano 29 Maja 2018 Jestes pewien że N jest lepszy? Zobacz to Defałka
przem8 Opublikowano 29 Maja 2018 Opublikowano 29 Maja 2018 Miałem oba zawory w rękach i w 710N sprężyna jest wyraźnie twardsza. N został zastąpiony przez P i tyle, stąd też ori "P" jest polecany. Zacznij w ogóle od sprawdzenia swojego zaworu
dayd_4 Opublikowano 18 Września 2018 Opublikowano 18 Września 2018 Hej. No i jak tam kolego, tytułowe "podniesienie mocy bex q"? Bo czytam z zaciekawieniem, a tu temat się urywa. Napisz co tam podziałałeś i jakie finalnie przyniosło to efekty. Pozdrawiam!!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się