Pszemeg Tki Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Cześć, potrzebuję porady co do powyższego błędu. Błąd nieciągły- "błąd zaworu dolotowego, nie osiągnięty dolny poziom". Wykopałem, że chodzi o klapy kolektora lub nastawnik. Nie odczuwam straty mocy, może wynika to z tego, że od dłuższego czasu z tym śmigam i po prostu się już przyzwyczaiłem. Da radę bez wymiany ustalić co jest przyczyną tego błędu?
spanky Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Cześć, potrzebuję porady co do powyższego błędu. Błąd nieciągły- "błąd zaworu dolotowego, nie osiągnięty dolny poziom". Wykopałem, że chodzi o klapy kolektora lub nastawnik. Nie odczuwam straty mocy, może wynika to z tego, że od dłuższego czasu z tym śmigam i po prostu się już przyzwyczaiłem. Da radę bez wymiany ustalić co jest przyczyną tego błędu?Standardowy problem w tym silniku , podwieszajace sie klapy w kolektorze ....Rozwiazanie :1.kupic nowe/regenerowane2.usunac mechanicznie i wylaczyc programowo w sterowniku .
Pszemeg Tki Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 4 Kwietnia 2018 (edytowane) 14 godzin temu, spanky napisał: Standardowy problem w tym silniku , podwieszajace sie klapy w kolektorze .... Rozwiazanie : 1.kupic nowe/regenerowane 2.usunac mechanicznie i wylaczyc programowo w sterowniku . Jest szansa żeby wykluczyć na 100% np. Nastawnik lub przepustnice? Dam do naprawy od strzała ale podejrzewam, że grosze to nie będą i wolałbym być pewny :-) Edit- dziś zaswiecił się check i powyższy błąd zamienił się w błąd stały. Po kilku próbach udało się usunąć ale chciałbym się za to wziąć... Edytowane 4 Kwietnia 2018 przez Pszemeg Tki Nowy błąd
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się