mati555 Opublikowano 6 Kwietnia 2018 Opublikowano 6 Kwietnia 2018 Witam Mam problem i proszę o sprawdzenie logów. Przebieg 230 tys Auto raz jedzie raz nie jedzie, na odcinku 100 km bez gaszenia na trasie nagle brakuje mu mocy, nie reaguje na gaz, potem moc powraca i tak różnie, czasami kilka dni jeżdżę bez problemów, czasami szarpie na wolnych obrotach przerywa, staje się głośniejszy jakby dziura była w tłumiku. Ogólnie zaczęło się od mrugającej świecy żarowej na wzniesieniach przeważnie na autostradzie (jak pedał w podłodze i zawsze ok 2 tys obrotów), błąd wyskakiwał, że nie doładowany. Mechanik stwierdził- turbo. Turbo po regeneracji po tys km to samo. 2-gi mechanik wymienił czujnik jakiś sterujący turbiną, błąd powrócił, stwierdził że źle turbo zrobione- regeneracja. Później to samo, trzeci mechanik- wadliwe turbo- wymiana na inne, po tygodniu to samo, wróciłem do niego zatkał się niby u niego DPF jak jechał moim autem- regeneracja DPF niby było zatkane masakrycznie (wyciągali na maszyne w jakichś płynach ciśnienie itp.), nie pomogło. Kolejna diagnoza, że nierówno pracuje na 2gim i 4tym cyl.- pompowtryski. Założył 4 inne na próbę niby tylko się cyferką różniły ale coś mi się wydaję że były do 140 konnej wersji, bo jechał gorzej niż na tych rzekomo wadliwych. Kazałem założyć stare bo powiedział że to auto już lepiej jeździć nie będzie heh. Oglądałem filmik na jutube jak sprawdzać pompowtryski i pytanie jest o o grupę 18tą bo tam koleś mówi że po puszczeniu gazu mają czwórki wyskakiwać, u mnie nic tylko zera czasami w którejs rubryce pojedynczo mignie dwójka. Druga sprawa, rozkręciłem czarny dekiel na przepustnicy, tam gdzie elektronika był olej, podobno nie ma tam być oleju, ale byłby chyba jakiś błąd? Teraz nie odczytuje żadnych błędów a auto zachowuje się jak mu sie zechce. Pomóżcie bo nie wiem co robić. Logi robiłem jak auto jechało, drugie jak trochę słabiej, bo nie zdążyłem się wpiąć jak jechało całkiem słabo bo mu się polepszyło. Jak coś źle porobiłem to dajcie znać bo to pierwsze moje logi. Pozdrawiam i z góry serdeczne dzięki. Logi z wtorku tj 03.04.2018 Statyczny: Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_fqm7W.html Grupa 013: http://vaglogi.pl/log-013_DEdMF8.html Grupa 018: http://vaglogi.pl/log-018_AVz35.html Grupa 023: http://vaglogi.pl/log-023_3z6E1.html Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_sNr4v.html Basic settings: Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_VI0p8.html Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_x972M.html Dynamiczny: Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_765J5lO.html Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_15aqK.html Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_Ll71m36.html Grupa 008: http://vaglogi.pl/log-008_2sD417.html Grupa 010: http://vaglogi.pl/log-010_Q9xTJ67.html Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_KNLaDIi.html Logi z wczoraj tj 05.04.2018 Statyczny: Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_8HQKM.html Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_F7txK.html Grupa 013: http://vaglogi.pl/log-013_bI43N4.html Grupa 018: http://vaglogi.pl/log-018_56S3rz5.html Grupa 023: http://vaglogi.pl/log-023_DrqcsO.html Basic settings: Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_2si0jU7.html Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_591l5.html Dynamiczny: Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_06Oxd.html Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_y27I2R.html Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_pXKrl.html Grupa 008: http://vaglogi.pl/log-008_nl9Rx90.html Grupa 010: http://vaglogi.pl/log-010_9dk7gl3.html Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_3A32cyv.html
kamil-vag Opublikowano 8 Kwietnia 2018 Opublikowano 8 Kwietnia 2018 Logi z 05.04 turbo osiąga zadane cisnienie po ok 7s, więc frajdy z jazdy rzeczywiście nie ma :/ MAF pokazuje poprawnie, więc to nie wina przeplywomierza. Kąt synchronizacji bym przestawił na -1.0..0.0 bo masz teraz na plusie 1.84 Korekcje jeszcze w normie, także PD zostaw na razie w spokoju... Moja rada - pobawić się regulacją siłownika turbiny - skrócić o pół obrotu - zrobić log 003+008+011 i sprawddzić. Jak turbo słabo wstaje, znowu powtórzyć... W międzyczasie sprawdź wszystki wężyki, połączenia, czy gdzieś nie ucieka podciśnienie... najlepiej jakbyś miał vacuometr i wtedy zmierzyć ile zasysa podciśnienia na siłownik turbo i sprawa byłaby jaśniejsza...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się