Emejcz Opublikowano 7 Kwietnia 2018 Opublikowano 7 Kwietnia 2018 (edytowane) Witam, byłem oglądać ASN'a. Miał trochę błędów starych: 10 Faults Found: 16544 - Oxygen (Lambda) Sensor B2 S2: No Activity P0160 - 004 - No Signal/Communication 17548 - Oxygen (Lambda) Sensor: B2 S2: Internal Resistance too High P1140 - 008 - Implausible Signal 17516 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B2 S1: Performance too Low P1108 - 008 - Implausible Signal - Intermittent 17947 - Clutch Pedal Switch (F36): Implausible Signal P1539 - 004 - No Signal/Communication 17522 - Oxygen (Lambda) Sensor: B1 S2: Internal Resistance too High P1114 - 008 - Implausible Signal - Intermittent 16885 - Vehicle Speed Sensor: Implausible Signal P0501 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent 17511 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S1: Performance too Low P1103 - 008 - Implausible Signal - Intermittent 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent 16687 - Cylinder 3 Misfire Detected P0303 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent 17550 - Load Calculation Cross Check: Lower Limit Exceeded P1142 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent Readiness: 0110 0001 Usunąłem to i po późniejszej jeździe pojawiały się tylko błędy sond. Czy trzeba liczyć się z tym, że katalizatory do wywalenia, czy rzeczywiście jest opcja, że sonda padła? Rozrząd jest ustawiony znośnie, ale ma już z 70 tys. na tym ustawieniu zrobione. Jakoś było 3,5,8,10 czy coś takiego (kolejność pewnie trochę inna). Edytowane 7 Kwietnia 2018 przez Emejcz 1
Igorson Opublikowano 4 Grudnia 2018 Opublikowano 4 Grudnia 2018 no activity to sonda padla na bank, i wypadanie zapłonu na 3 cylindrze, wiec tam cewka do wymiany
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się