Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Brak mocy przy wyższych prędkościach


Wujek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Od czasu do czasu pojawia się nastepujący problem: samochód normalnie przyspiesza do ok. 70 km/h, a powyżej tej prędkości nie chce już "ciągnąć". Ostatnio wyprzedzało mnie Tico przy wciśniętym do podłogi peadale :thumbdown:

Zauważyłem ten objaw dopiero jak wyjechałem za miasto, w jeździe miejskiej nie brakuje mu mocy.

Dodam jeszcze, że nie zawsze on występuje, czasem do momentu wyłączenia silnika, a czasem do następnego dnia. :confused4:

Czy to objaw "padającego" turbo, czy może to przepływomierz, a może jeszcze coś innego?

Dodam, że samochód ma na liczniku 212tys. przebiegu (a tak na prawdę może i więcej) i wymienione wszystkie filtry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w szukajce wpisz: zapieczone kierownice lub błąd 00575

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja stawiam na Tolka Banana :>, niech poszuka lub zrobi logi bo inaczej wróżenie z fusów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zadziwiające ze większośc ludzi trafia na forum włąsnie z tym problemem , N75, notlauf, wpisz w opcji szukaj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najprawdopodobniej zapieczone kierownice turbo,..... , wstaw przynajmniej błedy, a najlepiej logi , więcej w dziale diesla . Poczytaj , polecam. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przypuszczam, że to łopatki turbo się zapiekają. Problem z mocą występuje zawsze po dłuższym użytkowaniu samochodu (ponad 1 mies.) tylko w ruchu miejskim.

Preferuję ekonomiczny styl jazdy (4 bieg wrzucam przy 40km/h) - "przycisnąć" lubię, ale tylko poza terenem zabudowanym.

Jak długo mogę z tym jeździć?

Czy jest sens to naprawiać?

Czy łopatki mogą się zapieć "na dobre"?

Czy sposobem na zapiekające się łopatki jest mniej ekonomiczny styl jazdy? :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przypuszczam, że to łopatki turbo się zapiekają. Problem z mocą występuje zawsze po dłuższym użytkowaniu samochodu (ponad 1 mies.) tylko w ruchu miejskim.

Preferuję ekonomiczny styl jazdy (4 bieg wrzucam przy 40km/h) - "przycisnąć" lubię, ale tylko poza terenem zabudowanym.

Jak długo mogę z tym jeździć?

Czy jest sens to naprawiać?

Czy łopatki mogą się zapieć "na dobre"?

Czy sposobem na zapiekające się łopatki jest mniej ekonomiczny styl jazdy? :>

po tej wypowiedzi jest to wielce prawdopodobne, że łopaty stoją dęba, turbo na stół wyczyścić i przeganiać furę od czasu do czasu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak długo mogę z tym jeździć?

Teraz przypominam sobie, że miałem taki objaw już ok. rok temu, a wtedy myślałem że to g....... paliwo.

dopóki turbina sie nie rozleci mozesz jeździć :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dopóki turbina sie nie rozleci mozesz jeździć :gwizdanie:

A potem siądź i płacz nad kosztami nowej :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy średnio wprawny manualnie człowiek poradzi sobie z rozebraniem i wyczyszczeniem turbo? :confused4:

Czy potrzebne są jakieś części zamienne (uszczelki, śruby, itp?) lub specjalistyczne narzędzia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy średnio wprawny manualnie człowiek poradzi sobie z rozebraniem i wyczyszczeniem turbo? :confused4:

Czy potrzebne są jakieś części zamienne (uszczelki, śruby, itp?) lub specjalistyczne narzędzia?

Dołączam się do pytania. Mam zamiar wyczyscić turbawkę, mechanik mi ją zdejmie a ja zajmę się resztą.

Troche sie cykam ze ją całkiem rozpierniczę ale co tam do odwaznych świat należy :decayed:

Jakie uszczelnienia trzeba wymienić przy montazu turba? Te metalowe od przewodów olejowych + jakieś jeszcze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Od czasu do czasu pojawia się nastepujący problem: samochód normalnie przyspiesza do ok. 70 km/h, a powyżej tej prędkości nie chce już "ciągnąć". Ostatnio wyprzedzało mnie Tico przy wciśniętym do podłogi peadale :thumbdown:

Zauważyłem ten objaw dopiero jak wyjechałem za miasto, w jeździe miejskiej nie brakuje mu mocy.

Dodam jeszcze, że nie zawsze on występuje, czasem do momentu wyłączenia silnika, a czasem do następnego dnia. :confused4:

Czy to objaw "padającego" turbo, czy może to przepływomierz, a może jeszcze coś innego?

Dodam, że samochód ma na liczniku 212tys. przebiegu (a tak na prawdę może i więcej) i wymienione wszystkie filtry.

Ja tez mam identyczny problem, jutro oddam auto do mechanika jak naprawi to napisze co bylo nie tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie :szukaj: :szukaj: :szukaj: można wszystko znaleźć odnośnie turbinki, nawet kiedyś ktoś wstawił filmiki z youtube jak koleś pokazuje i regeneruje turbinkę :polew: więc jeszcze raz :szukaj: Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

współczuje temu kto od Ciebie kupi to auto... panewek w motorowni to już pewnie niema i dwumas pewnie też ubity ;(

a najgorsze jest to, że to wcale nie jest jazda ekonomiczna ;/

sorry za OT ale nie mogłem się powstrzymać

turbinę rozbierzesz bez problemu, tu masz instrukcje

http://audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=88710

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...