Skocz do zawartości
IGNOROWANY

rozrzad pompa oleju


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

witam obkrecalem klika razy przy wymianie rozrzadu ustawiajac na znaki walem, krecilem i krecilem i na starych znakach nie zgadzala sie pompa oleju, o jeden zab w lewo za to walki i wal sie zgadzaly, a krecilem z 6 razy.. dopiero za 6 razem o jeden zab za duzo w lewo, moze tak byc?? 

Ps. czy milimetr w lewo moze byc ustawiony na znakach? czy musi byc bardzo dokladnie od linijki?

Edytowane przez moras22
Opublikowano
7 minut temu, moras22 napisał:

witam obkrecalem klika razy przy wymianie rozrzadu ustawiajac na znaki walem, krecilem i krecilem i na starych znakach nie zgadzala sie pompa oleju, o jeden zab w lewo za to walki i wal sie zgadzaly, a krecilem z 6 razy.. dopiero za 6 razem o jeden zab za duzo w lewo, moze tak byc?? 

Ps. czy milimetr w lewo moze byc ustawiony na znakach? czy musi byc bardzo dokladnie od linijki?

ma Ci sie zgadzac wał i wałek 

Opublikowano (edytowane)
1 minutę temu, Dev napisał:

ma Ci sie zgadzac wał i wałek 

a jak milimetr jest na znaku tego na obudowie przy walku seeryjny znak moze byc milimetr w lewo? i walek i wal?

Cos sie moze stac jezeli do pierwszego oporu pokrecilem lekko w lewo walem przy odkrecaniu kola pasowego? ucieklo 2-3mm..pozniej zaklinowalem dobrze klucz 19 na srube walu zeby sie nie przekrecilo bardziej.

Edytowane przez moras22
Opublikowano
1 minutę temu, moras22 napisał:

a jak milimetr jest na znaku tego na obudowie przy walku seeryjny znak moze byc milimetr w lewo? i walek i wal?

wałek może uciec o 1/2 zęba

taka konstrukcja

Opublikowano
Teraz, Dev napisał:

wałek może uciec o 1/2 zęba

taka konstrukcja

to miejmy nadzieje ze ten opor to juz znak ze bardziej nie krecic i w pore zatrzymalem ten klucz... 

 

 

czyli moze byc milimetr w lewo walek i wal od seryjnego znaku?

dzieki z info jutro bede zakladal  :)
 

rozrz.jpg

Opublikowano (edytowane)

złożylem dziś całe auto do kupy.. odpaliłem samochód i zaczął głośno chodzić pasek rozrządu... co mam zrobić? znaki się zgadzają, 4x obkręciłem wałem. Wymieniane było wszystko a z zimmeringów tylko zimmering wału..

Edytowane przez moras22
Opublikowano
Teraz, moras22 napisał:

złożylem dziś całe auto do kupy.. odpaliłem samochód i zaczął głośno chodzić pasek rozrządu... co mam zrobić? znaki się zgadzają, 4x obkręciłem wałem.

Za mocno napięty? 

Opublikowano (edytowane)
3 minuty temu, Dev napisał:

Za mocno napięty? 

możliwe.. znajomy mi mówił, że ten napinacz jest hydrauliczny i ze jak sie rozrzeje moze byc juz normalnie bez takiego halasu no i ze nie mamy wplywu na sile napiecia paska.. ale czytam teraz na forach z 2014r to jakies napinacze sie roznily wymiarami..a zamawiałem z allegro i byl moj kod silnika..

 

zamiawialem ten

 

http://allegro.pl/ina-rozrzad-pompa-skf-audi-a4-b5-a6-c4-c5-1-8-1-8t-i5966835905.html?snapshot=MjAxOC0wMy0wOFQwMDowMzoxNi42OTNaO2J1eWVyOzcyYWU1YzUzNTc4YzJlZTI4YmNmMDliMzhiM2NkMDVhY2ZlYTUzZjg3YWM3MGViMjdhOWRiMTRhNDc5MzYwNzY%3D

Edytowane przez moras22
Opublikowano (edytowane)

Pomoze ktos? nagralem filmik jak to slychac.. do tego widac jak pasek faluje na kole walku rozrządu.. normalnie pali choc wydaje mi sie ze przy gaszeniu slychac jakis stuk przy stronie turbiny.. 

video-1523639435.mp4

 

edit;

 

nikt nie nie pomogl, poradzilem sobie sam. Jakby ktos mial taki problem to po prostu rozgrzac silnik  do 90 stopni albo jechac sie przejechac i problem minie ;)

Edytowane przez moras22

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...