lukaszab Opublikowano 20 Kwietnia 2018 Opublikowano 20 Kwietnia 2018 A4 b6 1.8t bfb FWD Padła oryginalna pompa paliwa, przewertowałem forum i nie znalazłem konkretnej odpowiedzi co wrzucić oprócz VDO za 1200 zł ;O, a więc kupiłem meat&doria 76809. Okazało się że sprzedawca wprowadził mnie w błąd i pompa pompuje tylko 3 bary (auto długo kręci po postoju 8h). Będzie próba zwrotu ze względu na wprowadzenie w błąd przez sprzedawce. Szukając dalej znalazłem Perburg'a (https://motoplatforma.com/p12163,pompa-paliwa-pierburg-7-02550-63-0-702550630-audi-skoda-seat-vw-4-bar.html), który ma 4 bary i jest to samo. Pompy przedewszystkim słychać jak wyją. Filtr paliwa wymieniony na Mana. Teraz pytanie, czy to normalne że na tych zamiennikach tak długo kręci (ktoś na forum tego Pierburg'a podrzucał) i czy zostało mi tylko wsadzić org. VDO ? Znalazlem jeszcze http://allegro.pl/pompa-paliwa-audi-a4-b6-b7-1-6-1-8t-2-0-2-4-3-0-i7270076553.html tylko ona różni się podłączeniem bo to pompa od b7. Może ma ktoś na sprzedanie sam ten wężyk, albo cały wkład od b7 ?
damian_27 Opublikowano 20 Kwietnia 2018 Opublikowano 20 Kwietnia 2018 Ja niedawno walczylem z tym tematem, wymieniałem pompe 2 razy bo auto mi nie chciało odpalać, winny okazał się filtr paliwa, wycie ustało, auto zaczęło odpalać normalnie. Więc mam na zbyciu używaną oryginalną pompę paliwa od 1.8t bex, o wydajności 4 bar:) Jak coś to daj znać i się dogadamy
lukaszab Opublikowano 21 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 21 Kwietnia 2018 Właśnie nie wiem czy jest sens wkładania używanej która jakiś przebieg ma i za jakiś czas może paść. Chyba lepszym rozwiązaniem byłoby kupienie używki z B7 i w razie czego są org. wkłady vdo. Wszystko będzie pasowało z tego co slyszalem. Dobrze kombinuje ?
Mano4 Opublikowano 21 Kwietnia 2018 Opublikowano 21 Kwietnia 2018 Ciśnienie daje filtr a twoim problemem jest nieszczelność na wężykach perforowanych po wymianie pompy. Będziesz tak wymieniał i wymieniał problemem jest wężyk od pompy do dekla wymień go i po sprawie. 1
ptasiek Opublikowano 22 Kwietnia 2018 Opublikowano 22 Kwietnia 2018 Regulator cisnienia jest w filtrze gdzie patrzysz cisnienie na listwie czy bezposrednio na pompie?
lukaszab Opublikowano 22 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2018 W dniu 21.04.2018 o 21:01, Mano4 napisał: Ciśnienie daje filtr a twoim problemem jest nieszczelność na wężykach perforowanych po wymianie pompy. Będziesz tak wymieniał i wymieniał problemem jest wężyk od pompy do dekla wymień go i po sprawie. Całkiem prawdopodobne jest to co napisałeś. Ten wężyk się nada ? http://alsaflex.lt/pl/katalog-wyrobow/we-e-gumowe/do-produkt-w-ropopochodnych/wa-do-produkt-w-ropopochodnych-19mm.htm
Mano4 Opublikowano 22 Kwietnia 2018 Opublikowano 22 Kwietnia 2018 Będzie OK. Trza dobrze skręcić .Jak masz tam wyciek to później słabo pali po nocy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się