Karol94 Opublikowano 21 Kwietnia 2018 Opublikowano 21 Kwietnia 2018 (edytowane) Witam, sytuacja wygląda następująco turbina po regeneracji(hybryda) bo stara się rozleciała . Wymiana wtrysków na 216 WZM (dawkę ustawiłem taka żeby za dużo nie kopcił), przejechałem tak z tysiąc kilometrów, turbina przeładowuje. Wyciągnąłem turbinę dałem żeby sprawdzili, wszystko gitara (mam wykres, lekko mocniejsza jest niż seria). Wężyki podciśnienia posprawdzałem na moje oko nie ma nieszczelności, zaworek N75 tez podmieniłem na inny nic to nie dało. Zrobiłem logi może coś pomożecie . Możliwe że sterownik jest za słaby i będzie trzeba zrobić mapę? 1 Błąd Zapis.: 17958 - Charge Pressure: Control Deviation P1550 - 35-00 - - Statyczny: Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_5YTyeO.html Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_9siqH.html Grupa 013: http://vaglogi.pl/log-013_44O0n.html Basic settings: Grupa 000: http://vaglogi.pl/log-000_r1553U.html Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_LQX62w.html Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_0QSl9vY.html Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_7Jav8.html Dynamiczny: Grupy 001, 004: http://vaglogi.pl/log-001_004_aTn7v6.html Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_35Y728t.html Grupa 008: http://vaglogi.pl/log-008_872X4.html Grupa 010: http://vaglogi.pl/log-010_2Mh015.html Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_7765UGw.html Edytowane 21 Kwietnia 2018 przez Karol94
stanek90 Opublikowano 22 Kwietnia 2018 Opublikowano 22 Kwietnia 2018 (edytowane) Masz problem z kierownicami czy tez z gruszka.Dawka bardzo mala na wolnych,najlepiej zrobic korekte softu a nie pukac nastawnik.Masz ahh to i pewnie sterownik z koncowka 012,wiec troche wysiłku i pobuszowania na zagranicznych forach i mozesz sam ogarnac soft,chyba ze zlecisz to dla tunera z wlasnym kablem to pewnie ktos ogarnie sama mape 100-300 zł Edytowane 22 Kwietnia 2018 przez stanek90
Karol94 Opublikowano 22 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2018 Masz problem z kierownicami czy tez z gruszka.Dawka bardzo mala na wolnych,najlepiej zrobic korekte softu a nie pukac nastawnik.Masz ahh to i pewnie sterownik z koncowka 012,wiec troche wysiłku i pobuszowania na zagranicznych forach i mozesz sam ogarnac soft,chyba ze zlecisz to dla tunera z wlasnym kablem to pewnie ktos ogarnie sama mape 100-300 zł Dzieki. Problem z turbo pewnie wynika z tego że mapa nie ogarnia. W środę jadę do tunera żeby to wszystko wysterował jak byc powinno. Zawołał 600zl za zrobienie mapy. A ECU mam taki : 0281001963(zdjęcie niżej). Niżej dalej jeszcze wykres z turbo zobaczcie sobie. Wysłane z mojego Redmi Note 4X przy użyciu Tapatalka
Karol94 Opublikowano 30 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 30 Kwietnia 2018 Problem nadal nierozwiązany, lecz zauważyłem że po odpięciu zaworu n75 od turbiny samochód ciężko się zbiera, ale nie przeładowuje. Jakieś wskazówki? Wyczyściłem zawór n75 w środku teraz ładnie chodzi, lecz nadal turbina przeładowuje. Gruszkę patrzyłem niby trzyma ciśnienie, chyba że w trakcie sterowania coś w niej nie tak, może jak skrócić tylko o ile? Wysłane z mojego Redmi Note 4X przy użyciu Tapatalka
Karol94 Opublikowano 5 Maja 2018 Autor Opublikowano 5 Maja 2018 Wymylem turbinę w nafcie, pomogło na trochę, ale problem dalej wystepuje. Robić ten program pomoże? Wysłane z mojego Redmi Note 4X przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się