Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o sprawdzenie logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam, sytuacja wygląda następująco turbina po regeneracji(hybryda) bo stara się rozleciała . Wymiana wtrysków na 216 WZM (dawkę ustawiłem taka żeby za dużo nie kopcił), przejechałem tak z tysiąc kilometrów, turbina przeładowuje. Wyciągnąłem turbinę dałem żeby sprawdzili, wszystko gitara (mam wykres, lekko mocniejsza jest niż seria). Wężyki podciśnienia posprawdzałem na moje oko nie ma nieszczelności, zaworek N75 tez podmieniłem na inny nic to nie dało. Zrobiłem logi może coś pomożecie  :hi:.  Możliwe że sterownik jest za słaby i będzie trzeba zrobić mapę?

1 Błąd Zapis.:
17958 - Charge Pressure: Control Deviation
        P1550 - 35-00 - -


Statyczny:
Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_5YTyeO.html
Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_9siqH.html
Grupa 013: http://vaglogi.pl/log-013_44O0n.html

Basic settings:
Grupa 000: http://vaglogi.pl/log-000_r1553U.html
Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_LQX62w.html
Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_0QSl9vY.html
Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_7Jav8.html


Dynamiczny:
Grupy 001, 004: http://vaglogi.pl/log-001_004_aTn7v6.html
Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_35Y728t.html
Grupa 008: http://vaglogi.pl/log-008_872X4.html
Grupa 010: http://vaglogi.pl/log-010_2Mh015.html
Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_7765UGw.html

Edytowane przez Karol94
Opublikowano (edytowane)

Masz problem z kierownicami czy tez z gruszka.Dawka bardzo mala na wolnych,najlepiej zrobic korekte softu a nie pukac nastawnik.Masz ahh to i pewnie sterownik z koncowka 012,wiec troche wysiłku i pobuszowania na zagranicznych forach i mozesz sam ogarnac soft,chyba ze zlecisz to dla tunera z wlasnym kablem to pewnie ktos ogarnie sama  mape 100-300 zł

Edytowane przez stanek90
Opublikowano
Masz problem z kierownicami czy tez z gruszka.Dawka bardzo mala na wolnych,najlepiej zrobic korekte softu a nie pukac nastawnik.Masz ahh to i pewnie sterownik z koncowka 012,wiec troche wysiłku i pobuszowania na zagranicznych forach i mozesz sam ogarnac soft,chyba ze zlecisz to dla tunera z wlasnym kablem to pewnie ktos ogarnie sama  mape 100-300 zł

Dzieki. Problem z turbo pewnie wynika z tego że mapa nie ogarnia. W środę jadę do tunera żeby to wszystko wysterował jak byc powinno. Zawołał 600zl za zrobienie mapy.  A ECU mam taki : 0281001963(zdjęcie niżej). Niżej dalej jeszcze wykres z turbo zobaczcie sobie.

 

Wysłane z mojego Redmi Note 4X przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

570bc4c121b9495ff002ae11faa8e780.jpg

 

3136c4eba6263f817242df4d645a5179.jpg

Opublikowano

Problem nadal nierozwiązany, lecz zauważyłem że po odpięciu zaworu n75 od turbiny samochód ciężko się zbiera, ale nie przeładowuje. Jakieś wskazówki? Wyczyściłem zawór n75 w środku teraz ładnie chodzi, lecz nadal turbina przeładowuje. Gruszkę patrzyłem niby trzyma ciśnienie, chyba że w trakcie sterowania coś w niej nie tak, może jak skrócić tylko o ile?

 

Wysłane z mojego Redmi Note 4X przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

Opublikowano

Wymylem turbinę w nafcie, pomogło na trochę, ale problem dalej wystepuje. Robić ten program pomoże?

Wysłane z mojego Redmi Note 4X przy użyciu Tapatalka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...