poldi152 0 Opublikowano 25 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2018 Witam! Mam problem z obrotami podczas dodawania gazu po opuszczeniu gazu spadają za nisko a także wydaje mi się że obroty schodzą za wolno. Przepustnica była czyszczona Filmik: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemek.1997 9 Opublikowano 25 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2018 Przepustnica czyszczona a zaadoptowana?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poldi152 0 Opublikowano 25 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2018 Tak adaptacja była Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Użytkownik Audi 0 Opublikowano 28 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2018 Miałem podobny problem ale przeczyscilem przepustnice i wróciło do normy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k232 90 Opublikowano 30 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2018 Ja 3 lata nie mogę u Siebie rozwiązać tego problemu.. Sprawdź jeszcze przepływomierz ewentualnie układ zapłonowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scfish 7 Opublikowano 30 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2018 Może to wina silniczka krokowego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k232 90 Opublikowano 30 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2018 4 godziny temu, scfish napisał: Może to wina silniczka krokowego. A gdzie w 1.8 masz silniczek krokowy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scfish 7 Opublikowano 30 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2018 3 minuty temu, k232 napisał: A gdzie w 1.8 masz silniczek krokowy ? Sorry, zapomniałem, że w b5 już za obroty odpowiadała przepustnica Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k232 90 Opublikowano 30 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2018 Niby za obroty odpowiada jeszcze czujnik temperatury powietrza dolotowego ale powinien być błąd na VCDS od tego czujnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scfish 7 Opublikowano 30 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2018 Jeżeli to wina czujnika to powinien błąd zostać zapisany, także warto sprawdzić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k232 90 Opublikowano 30 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2018 (edytowane) @poldi152 powiedz mi, jak u Ciebie działa wiskoza? Jak zapalisz silnik to działa na pełnych obrotach czy delikatnie się kręci ? Te obroty to zwykłe obciążenie silnika, u mnie wiskoza od załączenia silnika non stop na pełnych obrotach się kręci stąd mam te falowania obrotów, sprawdź to u Siebie i daj znać. Edytowane 30 Kwietnia 2018 przez k232 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się